Miehet älkää pliis leikatko kaljua/siilitukkaa
Vaikka se saisikin sinut näyttämään maskuliiniselta ja hiusten hoito olisi helppoa koska ei tarvitse huolehtia puhtaudesta ja rasvoittumiseta. Kun ulkonäkö on alkukantainen niin ihmiset on alitajunnaisesti tylyjä ja varautuneita sua kohtaan, naisistakin kiinnostuu vain ne jotka luulee sun olevan jännämies.
Kalju/siili on yleisin sotilailla, vangeilla ja lähiön asukkailla joten siihen liitetään alempi sosiaalinen status, joka on tietenkin täysin surkea olettama kun se hiustyyli ei yleensä kerro ihmisestä vielä mitään. Ja tätä kautta ihminen saa tällä tyylillä huonompaa kohtelua ja tätä pidetään turhana tykinruokana eikä ns. arvokkaana.
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koskaan ole sanonut miehelle liian lyhyistä hiuksista, koska manipulointi on väärin. Olen vain jättänyt heidät. He todella ansaitsevat naisen joka pitää tyyliä sexynä.
Tai sitten he ansaitsevat naisen, jonka rakkaus ei kaadu tukkatyyliin.
Ihan samoin kuin pullukat naiset ansaitsevat miehen jonka rakkaus ei kaadu kertyneisiin kiloihin :)
Mitähän aloittajalle muiden miesten hiukset edes kuuluu? Et sinä heitä itsellesi saa, joten jatka vaan elämääsi katkerana vanhanapiikana.
Oletko sä joku parturikampaaja joka haluu lisää duunia ja rahaa hiusten muotoiluleikkuulla? Pelkäätkö duunisi puolesta? Koska jokainen pystyy tukanleikkuukoneellaan ajamaan hiuksensa lyhyeksi/kaljuksi.
Kyllähän vaan leikataan, että tiedä säkin se, senkin tukkapoliisi. >:(
Se nyt ainoa tieteellisesti todistettu hoitokeino hiusten ohenemista vastaan. Mieluiten parralla terästettynä.
Kaikki kaljun peittely-yritykset ovat niin säälittäviä...
Hmm.
https://www.vauva.fi/keskustelu/3043973/saako-pahoja-tapahtumia-estaaks…
Onkos joku nyt valehtelemassa tukkamuodista torjuakseen pahoja tapahtumia? Aika läpinäkyvää touhua taas,
Kavereillani ei ole rahaa ja pakko vaan ajella kaljuksi, ovat kaljuja keskeltä muutenkin. Ei heistä kyllä kukaan muutenkaan kiinnostu ja ovat jo muutenkin pohjalla, joten ap ei heidän suuntaansa katsele missään tapauksessa. Itselläni on vielä tuuhea tukka, mutta tilanne voi muuttua, kun ikää tulee. Tosin ei minusta nytkään kukaan kiinnostu, eikä ole väliksikään. Terveisiä täältä kalliolaisesta räkälästä.
Vierailija kirjoitti:
Kaljut ja siilitukkaiset miehet ovat oksettavia. Hyi. En panis. N29
: D Kiitos kannustavista kommenteista.Minä olen kalju Mies,sukuvika,ei pysy tukka päässä ja väkisin en yritä sitä pitää joten höylään ton lanttuni pari kertaa viikossa.Olen myös ihana,komea ja erittäin hyvä ja toisen huomioiva kumppani sängyssä. Tule panemaan kanssani!!
Vierailija kirjoitti:
Se nyt ainoa tieteellisesti todistettu hoitokeino hiusten ohenemista vastaan. Mieluiten parralla terästettynä.
Kaikki kaljun peittely-yritykset ovat niin säälittäviä...
Mun mielestä upeimmat tukat on trumpilla ja pekkarisella.
Älkää te minulle täysin merkityksettömät ihmiset tehkö mitään, mistä en henkilökohtaisesti pidä!
Totta han tuo on että kyseinen tyyli on hyvin suosittu alaluokalla samoin kuin lävistykset ja tatuoinnit
Tässähän torjutaan sellaisia poliittisia aatteita, joihin kuuluu tukan leikkaminen lyhyeksi. Ollaan siis oikealla asialla...
Vierailija kirjoitti:
Tässähän torjutaan sellaisia poliittisia aatteita, joihin kuuluu tukan leikkaminen lyhyeksi. Ollaan siis oikealla asialla...
tämäkin vielä eli miehet nyt vaan annatte sen tukan kasvaa ettette leimaudu
Te ihanat naiset, jotka omaatte ptkät, seksikkäät hiukset.
Älkää leikatko kanaperse-kouvolatukkkaa, koska näytätte puhkinussituilta yh:lta ja teihin suhtaudutaan sen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Totta han tuo on että kyseinen tyyli on hyvin suosittu alaluokalla samoin kuin lävistykset ja tatuoinnit
Kuten sinun kirjoitustyylisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tämäkin vielä eli miehet nyt vaan annatte sen tukan kasvaa ettette leimaudu
Mä tässä itse mietin että rupeanko pitkätukkaiseksi kaljuksi, ettei kukaan vain vahingossakaan erehdy kuvittelemaan mulla olevan äärisympatioita. Vaikeaa tämä elämä on leimakirveitä väistellessä.
Oman mielipiteeni olen lakannut kertomasta jo 10 vuotta sitten. Suljettu suu ja epäpoliittisuus edistää työpaikan säilymistä.
Ap 😂😂😂😂😂
You can suck my Bald anyday and anyway you want To.
T:Mr 👴
Siilitukka tuntuu ihanalta kun toinen mies sillä päällä hivelee toista miestä kassien alta!
M33
Propecia maksaa ihan kivasti ja silläkin on haittoja. Siksi siihen sen reseptin joutuu hakemaankin. Se vähentää DHT:a koko kehossa, mikä on paljon testosteronia voimakkaampi androgeeni. Ja sekin yleensä vain antaa lisäaikaa jokusen vuoden ennen kuin kaljuuntuminen jatkuu, mutta mahdolliset haittavaikutukset saattavat olla pysyviä (joskin harvinaista).