Mikseivät naiset puhu suoraan?
Naisten tulisi luopua sosiaalisesta diplomatiasta, jotta vältyttäisiin turhalta ajan hukkaamiselta.
Miehet saavat usein vastauksiksi:"Katotaan nyt", "Ehkä", tai sitten muita hätävalheita ym. mykkäkoulua, jotta "konfliktilta vältyttäisiin.
Tuollainen käytös on tyhmää, varsinkin jos sitä pitää ylläpitää kauan sellaisille miehille,
ketkä eivät osaa lukea rivien välistä.
Päästäkää heidät vähällä ja sanokaa suoraan.
Ne ketkä hahmottavat rivien välistä torjumisen, ansaitsevat suoran vastauksen myös, vai mitä? Reilu peli.
Jos teitä naisia piiritetään, eikä miehet ymmärrä teidän nonverbaalisia ei-kiinnosta-viestejä, niin on pakko sanoa suoraan. Vältyttäisiin #metoo-viesteiltä ja äijät kalppisivat menemään.
Tiedostakaa naiset, että kangertelevat vastaukset voivat loukata pahemmin, mitä suorat vastaukset.
Kyllä miehet kestävät, jos haistattelette ne tiehensä, jos he eivät täytä teidän vaatimuksianne.
Älkää olko "kohteliaita" tuollaisissa tilanteissa, vaan taianomainen lause:" Ei kiinnosta!" auttaa.
Jos ei auta, juoskaa näitä miehiä pakoon.
Onko teidän vaikea puhua suoraan? Mikä on sinun kantasi asiaan?
Pelkäätkö suoran puheen seurauksia? Oletko oppinut toimimaan näin?
Kommentit (333)
Vierailija kirjoitti:
Mä puhun suoraan. Nytkin tapasin happypancakessa miehen, joka sanoi olevansa kiinnostunut minusta. Juteltiin ja halusi siirtyä puhelimen puolelle. Siirryttiin ja mies katosi. Oli lähdössä jouluksi reissuun viime viikolla. Laitoin reissua ennen viestin ja toivotin hyvää matkaa. Mies ei vastannut mitään. Palaa takaisin ensi viikolla. Ei hänen minulle reissusta tarvitse viesteillä, mutta olisi voinut edes ennen reissua kiittää ja sanoa josko kiinnostaa vielä loman jälkeen viesteillä. Poistin miehen kaikki tiedot minulta, etten ottaisi yhteyttä.
Ok. Jos tämä käytös herätti epäluuloa, niin ei se välttämättä tarkoita, että mies hylkäisi sinut.
Jos olette vasta tavanneet, niin miksi hänen hiljaisuutensa on sen merkki, että et ole kiinnostava?
Opettakaa tytöillenne suoraa puhetta ja näyttäkää mallia. Omassa ystäväpiirissäni on juuri näitä jotka eivät sano mitään suoraan tai ovat jopa päin naamaa ilahtuneita treffikutsusta ja selän takana sitten ilmaistaan inho. Kaikki tuntemani lässyttäjätapaukset.ovat juuri tällaisia miellyttäjänaisia jotka eivät missään tilanteessa kykene ilmaisemaan erimielisyyttään.
Muutenkin naisilla on tapana vihjailla.
Mä puhun aina suoraan, en vain osaa muutakaan tapaa. Jos joku asia mua ärsyttää niin todellakin avaan suuni enkä oleta toisella olevan kristallipalloa.
Joidenkin miesten kanssa se vaan ei riitä. Nytkin olen tilanteessa, jossa mulla loppuu ratakisko kesken. Mies varmaan kiertää selittämässä, kuinka hän ei nyt voinut mitenkään ymmärtää tätä asiaa.... hnnnngh!
Kuka tahansa 6- vuotias olisi ko. asian tajunnut, mutta miespolon pitäisi osata lukea ajatuksia... Tai sitten on vain niin tyhmä, ettei ymmärrä puhetta, rautalankaa eikä ratakiskoa, mutta vika on tietenkin naisen ilmaisussa.
Minä uskon, jos sanotaan ei, mutta vähän pitää olla shittestien suhteen varpaillaan, mutta en jää kärkkäästi ahdistelemaan.
Naisten ei pidä pyörittää pikkurillin ympärille miehiä ja sitten tehdä ohareita ghostaamalla, vaan ei pidä leikkiä alusta alkaen.
Sitten nämä markkina-arvon testaajat: viettelevät ja sitten poikki ja ei mitään suoraa puhetta.
Vierailija kirjoitti:
- Sori, mul vähän kestää..
"miksi et puhu suoraan??"
-No mulla tällä hetkellä on perse ja reidet veressä, samoin kylppärin lattia ja kaikki housut..
"miks sul kestää siel vessassa??"
- Pieni hetki!
"puhu suoraan!"
- Mun pitää ajaa persevaon karvat."hei, mennäänkö treffeille?"
-En osaa vielä sanoa..
"sano suoraan"
- Haluan naimisiin, isot häät ja eka lapsi vuoden sisään."kerro"
-Oon syöny jotenkin huonosti ja ripuloin housuihini.
-Tamponini haisee kuolleelta eläimeltä.
-Et osaa tuottaa mulle käsin tai suulla orgasmia, vaikka olen 3 vuotta yrittänyt opettaa.Miehet ei valitettavasti kestä sitä, kun naiset sanoo suoraan. He luulevat, että naiset kusee hajuvettä ja paskoo pehmoleluja.
Kyllä kestämme, mutta sinä nyt olet selvästi hyvin kaukana sivistyneestä naisesta, kun ilmaiset itseäsi tuollaisilla sanoilla. Kaiken voi ilmaista kyllä fiksumminkin. Me tiedämme myös, että naisetkin tekevät tarpeensa kuten muutkin ihmiset, mutta se on minulle tullut yllätyksenä, että naiset ovat paljon sikamaisempia esim. wc-käyttäytymiseltään. Ja helppohan se on uskoa, kun lukee esim. tämän foorumin alhaisen tason naisten kommentteja.
Naisille hiljaisuus on peliä. Tuota peliä pelaamalla naiset saavat psykologisen otteen miehistä.
Alan olla siinä uskossa, että naiset tahallaan pelaavat näitä pelejä, jotta saavat lunastettua korvauksia.
Heidän on helpompi uhriutua ja saada puolelleen kannatusta, koska miehet ovat automaattisesti pahoja.
Varokaa näitä naisia!
Naiset, jotka kohtaavat miehiä, joilla on samat harrastukset ja mielenkiinnot eivät kohtaa, jos miehen ulkonäkö ei miellytä, niin naiset eivät ota mitään riskiä nirsoutensa takia - hiljaisuus vallitsee.
#sanosuoraan
Miksi jotkut naiset torjuvat hymyillen ja mykkäkoululla? Nii-in...
Vierailija kirjoitti:
Seurasin kaverini töppäilyjä yhden naisen kanssa ja näin kävi:
He olivat tutustuneet kaupungilla ja juttua oli.
Kaverini sitten löysi tämän naisen somesta, ja muistutti tätä, että tapasivat paikassa x.
Nainen ei vastannut ollenkaan. Kaveri kokeili myöhemmin uudestaan ja taas viikon päästä uudestaan.
Nainen oli sitten tehnyt ilmoituksen kaveristani, joka ei yhtään ahdistellut vaan halusi saada juttua aikaan, kun kerran olivat aiemmin tavanneet ja jutelleet mukavia.
Kaveri antoi sitten vasta olla, mutta meni lukkoon, että miksi tämä neiti ei vaan viitsinyt sanoa suoraan.
Jos te jotkut pelaatte tämmöistä peliä, niin oikeasti hävetkää ja puhukaa suoraan, jos ei kiinnosta.
Hiljaisuus tuollaisessa yhteydessä ei aina anna kuvaa, että ette ole kiinnostuneita.
Ihastununeet ihmiset ovat toisinaan sokeita, joten vähän vastuuta teillekin mykkäkoululaisille.
Kyllä, se nimenomaan antaa kuvan että ei ole kiinnostunut. Jos vastausta ei tule ensimmäisellä eikä toisellekaan kerralla, silloin täysipäisen ihmisen pitää tajuta antaa olla. Aikuiselle on ihan turha lähteä opettamaan käytöstapoja, jos ei vastaa niin ei vastaa.
Miten joku edes voi väittää että kun jättää KOLME kertaa vastaamatta, silloin ei muka tajua että kiinnostusta ei ole?
Vierailija kirjoitti:
Opettakaa tytöillenne suoraa puhetta ja näyttäkää mallia. Omassa ystäväpiirissäni on juuri näitä jotka eivät sano mitään suoraan tai ovat jopa päin naamaa ilahtuneita treffikutsusta ja selän takana sitten ilmaistaan inho. Kaikki tuntemani lässyttäjätapaukset.ovat juuri tällaisia miellyttäjänaisia jotka eivät missään tilanteessa kykene ilmaisemaan erimielisyyttään.
Muutenkin naisilla on tapana vihjailla.
Erikoisia ennakkoasenteita sinulla. Olet huomannut tämän naisissa mutta et miehissä.
Täällä oli kerran mies, joka oli ollut 20 vuotta avioliitossa naisen kanssa jota ei ole ikinä rakastanut. Ei vain voinut sanoa suoraan että ei kiinnosta, kun nainen oli niin mukava ihminen. Joten meni naimisiin tämän kanssa.
Monet miehet ovat mainostaneet että ottavat kenet tahansa naisen jonka voi saada vaikka oikeasti haluaisivat missin. Ei vain voi sanoa suoraan.
Kaverille ei voi sanoa suoraan että tällä on huono auto, kun tulisi turpaan. Suvulle ei voi kertoa että ei ole ikinä ollut tyttöystävää kun pidettäisiin homona. Jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seurasin kaverini töppäilyjä yhden naisen kanssa ja näin kävi:
He olivat tutustuneet kaupungilla ja juttua oli.
Kaverini sitten löysi tämän naisen somesta, ja muistutti tätä, että tapasivat paikassa x.
Nainen ei vastannut ollenkaan. Kaveri kokeili myöhemmin uudestaan ja taas viikon päästä uudestaan.
Nainen oli sitten tehnyt ilmoituksen kaveristani, joka ei yhtään ahdistellut vaan halusi saada juttua aikaan, kun kerran olivat aiemmin tavanneet ja jutelleet mukavia.
Kaveri antoi sitten vasta olla, mutta meni lukkoon, että miksi tämä neiti ei vaan viitsinyt sanoa suoraan.
Jos te jotkut pelaatte tämmöistä peliä, niin oikeasti hävetkää ja puhukaa suoraan, jos ei kiinnosta.
Hiljaisuus tuollaisessa yhteydessä ei aina anna kuvaa, että ette ole kiinnostuneita.
Ihastununeet ihmiset ovat toisinaan sokeita, joten vähän vastuuta teillekin mykkäkoululaisille.
Kyllä, se nimenomaan antaa kuvan että ei ole kiinnostunut. Jos vastausta ei tule ensimmäisellä eikä toisellekaan kerralla, silloin täysipäisen ihmisen pitää tajuta antaa olla. Aikuiselle on ihan turha lähteä opettamaan käytöstapoja, jos ei vastaa niin ei vastaa.
Miten joku edes voi väittää että kun jättää KOLME kertaa vastaamatta, silloin ei muka tajua että kiinnostusta ei ole?
Pointti on: sano suoraan.
Moni nainen ei halua vastata aloituksen kysymyksiin:
-Onko teidän vaikea puhua suoraan?
-Mikä on sinun kantasi asiaan?
-Pelkäätkö suoran puheen seurauksia?
-Oletko oppinut toimimaan näin?
Mitähän tämä nyt tarkoittaa kun kaverini vaimo on alkanut puhua mulle tosi härskejä juttuja ja joskus on jopa käynyt kimppuun niin että on pitänyt karkuun lähteä. Pitäiskö lähteä hommaan mukaan vai ottaa etäisyyttä. Sopii kai tämä nippanappa keskustelun piiriiin. Siis mitä nainen haluaa sanoa? tai kyllä mä sen tajuan.
Tilanne tuskin muuttuu vuonna 2018.
Puhun suoraan. Vaikeaa oli oppia tekemään niin sen uhalla, että se loukkaa, koska minut kasvatettiin todella kiltiksi ja ajattelemaan muita.
Nyt olen suorasuisin tuntemani ihminen. Ystävät minusta samaa mieltä.
Kerron myös jos olen ihastunut ja jos haluan seksiä.
Mieluummin tietty toivon, että mies ymmärtää itse, etten ole kiinnostunut kun en vastaa katsekontaktiin, häivyn tms. Mutta jos ja kun tarvii, kerron ihan suoraan tilanteen. Turhia toiveita en anna missään tilanteessa enkä valehtele, että voitais ehkä tavata.
Miehiä ilmeisesti ei ole kasvatettu olemaan tuntosarvet hörössä joka suuntaan, mittailemaan toisten tunnetilaa, varomaan, ettei vain loukkaa? Ajattelemaan, että toisten hyvinvointi on tärkeämpää kuin oma? Good for you!!
-Onko teidän vaikea puhua suoraan?
EI OLE VAIKEA PUHUA SUORAAN. Olen 38. Järjestäen se olen minä, joka ottaa deittien jälkeen yhteyttä ja kiittää tapaamisesta. Kaikki miehet, jotka eivät ole aloitteellisia sanomaan jotakin saman illan aikana treffeistä menevät "ei jatkoon" kategoriaan. Välillä annan pidemmän mahdollisuuden, jos toivoisin miehen olevan toista mieltä. Osa miehistä herää siinä vaiheessa kun lopetan yhteydenpitoa ja sanoo haluavansa vielä tavata, mutta juna meni jo. Etsin miestä, joka on minusta kiinnostunut eikä pelaa pelejä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se huorittelu nyt haavaa tee, jos sanotte suoraan ei.
Onko huorittelu olevinaan suoraa puhetta? Tarkoittaa kuitenkin, että nyt minä, pikku juoppopoju, sain taas pohjakosketuksen omiin syviin kelpaamattomuudentunteisiini, että "kiitti vaan"!
Mä puhun suoraan. Nytkin tapasin happypancakessa miehen, joka sanoi olevansa kiinnostunut minusta. Juteltiin ja halusi siirtyä puhelimen puolelle. Siirryttiin ja mies katosi. Oli lähdössä jouluksi reissuun viime viikolla. Laitoin reissua ennen viestin ja toivotin hyvää matkaa. Mies ei vastannut mitään. Palaa takaisin ensi viikolla. Ei hänen minulle reissusta tarvitse viesteillä, mutta olisi voinut edes ennen reissua kiittää ja sanoa josko kiinnostaa vielä loman jälkeen viesteillä. Poistin miehen kaikki tiedot minulta, etten ottaisi yhteyttä.