Taas oikeistohallitus korottaa veroja
Nyt joukkoliikenteeseen, mitä eläkeläiset ja köyhät käyttää.
Milloin tuo oikeistohallituksen Suomen ja hyvinvointi valtion tuhoaminen päättyy?
Kommentit (17)
Trollipersut taas yrittää ingoorata koko viestin. Tajuaakohan nuo hyödylliset idiootit hölmöyttään?
Tai voihan ne olla töissä laitaoikeiston trollitehtaalla. Verovapaasti.
Taas vasemmistolaiset valittavat kun oikeistohallitus tekee politiikkaa jota vasemmisto toivoo sen tekevän.
Vierailija kirjoitti:
Trollipersut taas yrittää ingoorata koko viestin. Tajuaakohan nuo hyödylliset idiootit hölmöyttään?
Mitään laitaoikeiston trollitehdasta ei ole olemassa vaan se on salaliittoteoria jota levitetään Silakkaliikkeestä joka itsessään on pelkkä trollitehdas ja todistettavasti olemassa.
"Emme voi ajatella tasapainottavamme enää veronkorotuksilla, Purra kommentoi hallituksen ensi vuoden 12 miljardin euron alijäämäistä budjettia.
Olen itse valmis esittämään lisäleikkauksia, hän sanoi.
Purran muistutti Suomen eläneen yli varojensa vuodesta 2007.
Sanalla sanoen löperöä taloudenpitoa."
Vierailija kirjoitti:
Trollivassut kirjoittavat viestin joka on loogisesti täysin väärin -> trollivassut ulisevat etteivät saakaan trollauksellaan huomiota
Vierailija kirjoitti:
https://www.suomenuutiset.fi/tutkimus-suomeen-muuttava-somali-tai-iraki…
Mikäs pellemedia tämä suomenuutiset on? Persujen päiväposti?
Vierailija kirjoitti:
Taas vasemmistolaiset valittavat kun oikeistohallitus tekee politiikkaa jota vasemmisto toivoo sen tekevän.
Ja oikeiston veronkorotuksia ei saa kritisoida, vaikka ovat itse uikuttaneet vuosikausia veronkorotuksista? Nyt tekevät politiikkaa, mitä itse ovat kritisoineet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja oikeiston veronkorotuksia ei saa kritisoida, vaikka ovat itse uikuttaneet vuosikausia veronkorotuksista? Nyt tekevät politiikkaa, mitä itse ovat kritisoineet.
Kun sinä vasemmistolaisena haluat veronkorotuksiin perustuvaa talouspolitiikkaa niin sinulla ei ole syytä tai oikeutta kritisoida haluamaasi politiikkaa jonka puolesta olet mahdollisesti jopa vaaleissa äänestänyt vasemmistopuolueita.
https://vatt.fi/-/maahanmuuton-kustannuksista