Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikseivät naiset puhu suoraan?

Vierailija
11.12.2017 |

Naisten tulisi luopua sosiaalisesta diplomatiasta, jotta vältyttäisiin turhalta ajan hukkaamiselta.
Miehet saavat usein vastauksiksi:"Katotaan nyt", "Ehkä", tai sitten muita hätävalheita ym. mykkäkoulua, jotta "konfliktilta vältyttäisiin.
Tuollainen käytös on tyhmää, varsinkin jos sitä pitää ylläpitää kauan sellaisille miehille,
ketkä eivät osaa lukea rivien välistä.
Päästäkää heidät vähällä ja sanokaa suoraan.
Ne ketkä hahmottavat rivien välistä torjumisen, ansaitsevat suoran vastauksen myös, vai mitä? Reilu peli.

Jos teitä naisia piiritetään, eikä miehet ymmärrä teidän nonverbaalisia ei-kiinnosta-viestejä, niin on pakko sanoa suoraan. Vältyttäisiin #metoo-viesteiltä ja äijät kalppisivat menemään.

Tiedostakaa naiset, että kangertelevat vastaukset voivat loukata pahemmin, mitä suorat vastaukset.

Kyllä miehet kestävät, jos haistattelette ne tiehensä, jos he eivät täytä teidän vaatimuksianne.
Älkää olko "kohteliaita" tuollaisissa tilanteissa, vaan taianomainen lause:" Ei kiinnosta!" auttaa.
Jos ei auta, juoskaa näitä miehiä pakoon.

Onko teidän vaikea puhua suoraan? Mikä on sinun kantasi asiaan?
Pelkäätkö suoran puheen seurauksia? Oletko oppinut toimimaan näin?

Kommentit (335)

Vierailija
141/335 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä annoin yhdelle miehelle pakit ja syynä oli puhtaasti hänen ulkonäkö. Sanoin kohteliaasti, että ei kiitos, en ole kiinnostunut. Johan alkoi jatkuva pommitus "miksi miksi miksi, miksi en kelpaa, mikä vika minussa on"... Lopulta sitten sain sanotuksi, että ulkonäkö ei vastannut ihan odotuksia, niin alkoi minun haukkuminen pinnalliseksi h*uoraksi ja alkoi jopa pelottamaan oman turvallisuuden puolesta. Hullua.

Ilmeisesti kesti paremmin sen, ettei luonne nappaa.

Vierailija
142/335 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on miehen kysymys, johon pitää vastata? Jos mies kysyy vaikka, että mitä kuuluu, niin olisi aika omituista vastata siihen, että en ole kiinnostunut.

Tuntuisi itserakkaalta vastata jokaiseen keskustelunavaukseen kuin se olisi iskuyritys. Ehkä hän vain haluaa keskustella? Itsekin heitän usein läppää ventovieraidenkin ihmisten kanssa, ja varmasti joskus joku luulee, että olen iskemässä. Naurattaisi, jos small talkiin tulisi vastaukseksi "sori, mutta olen jo varattu".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/335 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan halua loukata ketään puhumalla suoraan, mitä ajattelen. Ajattelen nimittäin aika ilkeästi välillä.

Jos sanoisin, ettei kiinnosta kaljuuntuva, lihava, haiseva, hampaaton, vanha, juoppo, ärsyttävä, teennäinen, itserakas, nössö, juntti, laiha, finniongelmainen, tyylitajuton, elähtänyt, hullunkiilto silmissä oleva mies, niin turpaanhan sitä saisi.

Sun sosiaaliset kyvyt ei näköjään ole kummoset. Voi kieltäytyä myös suoraan, mutta nätisti, mainitsemiasi syitä avaamatta.

Vierailija
144/335 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No luuleeko ap että miehet puhuvat?! Ehei sänkyyn kyllä mennään ja sit ghostatan vaikka alusta asti ollut tiedossa että ei nainen sen koommin kiinnosta. Ai ja miksi ei miehille kannata sanoa suoraan? Koska miehet ei ymmärrä tai eivät halua ymmärtää. Jos sanot kiitos mut ei kiitos saat ikuisen riippakiven joka ottaa sut vain haasteena tai vaihtoehtoisesti saat haukut miten ruma hra olet ja ei olis varaa jättää. Semmosia pupusia te miehet olette, siksi.

Vierailija
145/335 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä puhun suoraan asiasta kuin asiasta. Asiallisesti, en halua loukata. Mieset eivät oikein sulata suoraanpuhuvia naisia. Olen epänaisellinen tai minun pitäisi olla vähän salaperäisempi jne.. Teit niin tai näin niin aina väärinpäin.

Miksi välittäisit siitä, mitä dumppaamasi mies ajattelee sinun naisellisuudestasi tai salaperäistydestäsi?

Vierailija
146/335 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffaillessa naisia huomaa että naiset tosiaan ei ikinä sano suoraan "ei kiitos" että eivät halua nähdä enää.

Yksikin nainen kierteli ja kaarteli sanomalla 2.treffien jälkeen että:

"pidetään aikalisä" eli tarkoitti oikeasti että "tiedän jo nyt että en halua nähdä sua enää koskaan mutta en uskalla sanoa sitä suoraankaan"

Vierailija
147/335 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Sori, mul vähän kestää..

"miksi et puhu suoraan??"

-No mulla tällä hetkellä on perse ja reidet veressä, samoin kylppärin lattia ja kaikki housut..

"miks sul kestää siel vessassa??"

- Pieni hetki!

"puhu suoraan!"

- Mun pitää ajaa persevaon karvat.

"hei, mennäänkö treffeille?"

-En osaa vielä sanoa..

"sano suoraan"

- Haluan naimisiin, isot häät ja eka lapsi vuoden sisään.

"kerro"

-Oon syöny jotenkin huonosti ja ripuloin housuihini.

-Tamponini haisee kuolleelta eläimeltä.

-Et osaa tuottaa mulle käsin tai suulla orgasmia, vaikka olen 3 vuotta yrittänyt opettaa.

Miehet ei valitettavasti kestä sitä, kun naiset sanoo suoraan. He luulevat, että naiset kusee hajuvettä ja paskoo pehmoleluja.

Kyllä kestämme, mutta sinä nyt olet selvästi hyvin kaukana sivistyneestä naisesta, kun ilmaiset itseäsi tuollaisilla sanoilla. Kaiken voi ilmaista kyllä fiksumminkin. Me tiedämme myös, että naisetkin tekevät tarpeensa kuten muutkin ihmiset, mutta se on minulle tullut yllätyksenä, että naiset ovat paljon sikamaisempia esim. wc-käyttäytymiseltään. Ja helppohan se on uskoa, kun lukee esim. tämän foorumin alhaisen tason naisten kommentteja.

Herra voi kertoa, miten nuo asiat ilmoitetaan niin sivistyneesti, että arvon mister kestää ne. Ohis.

Vierailija
148/335 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun tietäisitkin millaisia ahdistavia takaisia jotkut ovat. Ei siinä kuule suora puhe auta. Sitten alkaa jankkaus ja vänkäys, ihan kuin pikkulapsella joka haluaa lelun mutta ei saa. Onpa sitä jotain painostavia rakkausrunojakin vuodatettu pakkien jälkeen, ja tämän jälkeen aloitettu päivittäinen viestispämmäys "kaverina".

Eikös tätä ole tutkittukin, että jotkut miehet ei vaan tajua. Kun itse viehättyvät naisesta niin peilaavat sen oman tunteensa naiseen eivätkä ymmärrä suoralla puheellakaan että naisella ei ole samaa tunnetta. Eli kun mies kokee naisen haluttavaksi niin mies kokee myös naisen halukkaaksi vaikka naisen viestintä kertoisi ihan muuta.

Vierailija
149/335 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän että kiertelyni ja kaarteluni johtuu siitä että haluan olla ystävällinen muille. Luulisi kuitenkin että siitä saisi silti jonkinlaisen signaalin että ei kiinnosta deitti mielessä. Että käyttäytyisikö kiinnostunut ihminen kierrellen ja kaarrellen tai haluanko elää sellaisen ihmisen kanssa josta ei saa selvää. Tällaiset asiat ei käy miesten päässä vaan yritetään yrittämästä päästyä. Ja itsekin olen tullut tutuksi sille että selkeä ei! ei mene perille. Ei vaikka sanoin suoraan että en pitänyt kyseisestä ihmisestä. Minä haluan olla oma itseni ja ystävällinen ilman että joillekin taukeille pitää rautalangasta vääntää tyyliin "Tämä tässä on kynä" tai "Tuo keltainen pallo taivaalla on aurinko".

Vierailija
150/335 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa autistimiehiä, joille pitää sanoa suoraan, koska he eivät kykene lukemaan rivien välistä.

Onko sitten mukava elää siinä luulossa, että kyseessä onkin joku hullu, joka ahdistelee, kun ette tehneet asiaa näille selväksi?

Vierailija
151/335 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myönnän että kiertelyni ja kaarteluni johtuu siitä että haluan olla ystävällinen muille. Luulisi kuitenkin että siitä saisi silti jonkinlaisen signaalin että ei kiinnosta deitti mielessä. Että käyttäytyisikö kiinnostunut ihminen kierrellen ja kaarrellen tai haluanko elää sellaisen ihmisen kanssa josta ei saa selvää. Tällaiset asiat ei käy miesten päässä vaan yritetään yrittämästä päästyä. Ja itsekin olen tullut tutuksi sille että selkeä ei! ei mene perille. Ei vaikka sanoin suoraan että en pitänyt kyseisestä ihmisestä. Minä haluan olla oma itseni ja ystävällinen ilman että joillekin taukeille pitää rautalangasta vääntää tyyliin "Tämä tässä on kynä" tai "Tuo keltainen pallo taivaalla on aurinko".

Ei tekosyiden selittelemisessä ole mitään järkeä, eikä se ole kohteliasta.

Esim jos kysyn naista vaikka lenkille niin nainen vastaa jotain että liikunta ei onnistu. Sitten tietenkin kysyn että tehdäänkö jotain ei liikunnallista niin sitten nainen joutuu keksimään uuden tekosyyn.

Tai jos nainen sanoo että flunssan takia ei pysty tapaamaan niin tietenkin kysyn uudestaan kun voin olettaa että nainen on parantunut.

Tai jos nainen sanoo olevansa kiireinen niin tietenkin otan yhteyttä uudestaan jos kiireet olisi helpottaneet.

"nyt tuli yllättävä työkokous, mennään sitten paremmalla ajalla" tarkoitti oikeasti että ei mennä koskaan. Mitä järkeä?

Vierailija
152/335 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tekosyiden selittelemisessä ole mitään järkeä, eikä se ole kohteliasta.

Esim jos kysyn naista vaikka lenkille niin nainen vastaa jotain että liikunta ei onnistu. Sitten tietenkin kysyn että tehdäänkö jotain ei liikunnallista niin sitten nainen joutuu keksimään uuden tekosyyn.

Tai jos nainen sanoo että flunssan takia ei pysty tapaamaan niin tietenkin kysyn uudestaan kun voin olettaa että nainen on parantunut.

Tai jos nainen sanoo olevansa kiireinen niin tietenkin otan yhteyttä uudestaan jos kiireet olisi helpottaneet.

"nyt tuli yllättävä työkokous, mennään sitten paremmalla ajalla" tarkoitti oikeasti että ei mennä koskaan. Mitä järkeä?

Noin miehetkin vastaavat. 99% ei vastaa mitään. Jotkut sanovat että jätetään tähän. Tai että ei ollut kemioita. Eivät sentään sano, että tuli kuumempi nainen linjoille.

Vierailija
153/335 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän en miehenä koskaan tarkoita nonverbaalisesti, että ei kiinnosta, sanon suoraan.

Naiset vaan olettavat minun hylkäävän heidät, vaikka totuus on ihan toinen.

Vierailija
154/335 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen sanonut suoraan joskus. Että valitettavasti ei ollut kemioita. Voi sitä packamyrskyä. Olen kermaperce ja ties mitä muuta. En olekaan enää kaunis ja luulen itsestäni vaikka mitä jne. En tykkää niistä tilanteista.

Vierailija
155/335 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olen sanonut suoraan joskus. Että valitettavasti ei ollut kemioita. Voi sitä packamyrskyä. Olen kermaperce ja ties mitä muuta. En olekaan enää kaunis ja luulen itsestäni vaikka mitä jne. En tykkää niistä tilanteista.

Outoja miehiä olet kohdannut. Kun nainen sanoi mulle noin niin sanoin kohteliaasti että se mies on onnekas joka hänet saa. Ehkä vähän imelää mutta olin oikeasti tuota mieltä.

Vierailija
156/335 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Sori, mul vähän kestää..

"miksi et puhu suoraan??"

-No mulla tällä hetkellä on perse ja reidet veressä, samoin kylppärin lattia ja kaikki housut..

"miks sul kestää siel vessassa??"

- Pieni hetki!

"puhu suoraan!"

- Mun pitää ajaa persevaon karvat.

"hei, mennäänkö treffeille?"

-En osaa vielä sanoa..

"sano suoraan"

- Haluan naimisiin, isot häät ja eka lapsi vuoden sisään.

"kerro"

-Oon syöny jotenkin huonosti ja ripuloin housuihini.

-Tamponini haisee kuolleelta eläimeltä.

-Et osaa tuottaa mulle käsin tai suulla orgasmia, vaikka olen 3 vuotta yrittänyt opettaa.

Miehet ei valitettavasti kestä sitä, kun naiset sanoo suoraan. He luulevat, että naiset kusee hajuvettä ja paskoo pehmoleluja.

Kyllä kestämme, mutta sinä nyt olet selvästi hyvin kaukana sivistyneestä naisesta, kun ilmaiset itseäsi tuollaisilla sanoilla. Kaiken voi ilmaista kyllä fiksumminkin. Me tiedämme myös, että naisetkin tekevät tarpeensa kuten muutkin ihmiset, mutta se on minulle tullut yllätyksenä, että naiset ovat paljon sikamaisempia esim. wc-käyttäytymiseltään. Ja helppohan se on uskoa, kun lukee esim. tämän foorumin alhaisen tason naisten kommentteja.

Herra voi kertoa, miten nuo asiat ilmoitetaan niin sivistyneesti, että arvon mister kestää ne. Ohis.

En ihan saanut otetta kaikista noista tilanteista, mutta vaikea uskoa, että noihin ei osaisi sanoa suoraan, mutta nätisti (ja ketju ei tainnut koskea niitä?). Hyviä ja suoria vastauksia noihin olisi esim. Olen vessassa - olen suihkussa - olen sairaana - keksi itse lisää, kerää koko sarja!

Vierailija
157/335 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tekevät lähestymisestä vaikeata.

Vierailija
158/335 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on hyvä käydä keskustelua, jos naisten mykkökoulu on helvetinmoista henkistä väkivaltaa miehiä kohtaan.

Vierailija
159/335 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan mielelläni haistattelut vastaan kuin mykkäkoulun, mutta kaippa tuo on jotain sosiobiologista tuo naisten käytös. :D

Vierailija
160/335 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffisivustoillakaan kukaan uskalla vastata: "Ei kiitos".

Minua ei ainakaan loukkaisi naisten suorapuhe, joka on nähtävästi myytti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi