Mikseivät naiset puhu suoraan?
Naisten tulisi luopua sosiaalisesta diplomatiasta, jotta vältyttäisiin turhalta ajan hukkaamiselta.
Miehet saavat usein vastauksiksi:"Katotaan nyt", "Ehkä", tai sitten muita hätävalheita ym. mykkäkoulua, jotta "konfliktilta vältyttäisiin.
Tuollainen käytös on tyhmää, varsinkin jos sitä pitää ylläpitää kauan sellaisille miehille,
ketkä eivät osaa lukea rivien välistä.
Päästäkää heidät vähällä ja sanokaa suoraan.
Ne ketkä hahmottavat rivien välistä torjumisen, ansaitsevat suoran vastauksen myös, vai mitä? Reilu peli.
Jos teitä naisia piiritetään, eikä miehet ymmärrä teidän nonverbaalisia ei-kiinnosta-viestejä, niin on pakko sanoa suoraan. Vältyttäisiin #metoo-viesteiltä ja äijät kalppisivat menemään.
Tiedostakaa naiset, että kangertelevat vastaukset voivat loukata pahemmin, mitä suorat vastaukset.
Kyllä miehet kestävät, jos haistattelette ne tiehensä, jos he eivät täytä teidän vaatimuksianne.
Älkää olko "kohteliaita" tuollaisissa tilanteissa, vaan taianomainen lause:" Ei kiinnosta!" auttaa.
Jos ei auta, juoskaa näitä miehiä pakoon.
Onko teidän vaikea puhua suoraan? Mikä on sinun kantasi asiaan?
Pelkäätkö suoran puheen seurauksia? Oletko oppinut toimimaan näin?
Kommentit (333)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne naiset minua ärsyttävät, jotka flirttaavat, mutta eivät tarkoita sitä tosissaan.
Turhan moni mies tulkitsee ystävällisyyden ja hymyilemisen flirtiksi.
En tietenkään pokannut asiakkaita pankkivirkailijana, vaikka osa miehistä luuli niin. Tein työtäni, joten olin kohtelias.
Kohteliaisuus tarvitsee sitten hiomista, ettei sitä flirttinä tulkitsisi kukaan mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne naiset minua ärsyttävät, jotka flirttaavat, mutta eivät tarkoita sitä tosissaan.
En tietenkään pokannut asiakkaita pankkivirkailijana, vaikka osa miehistä luuli niin. Tein työtäni, joten olin kohtelias.
Kohteliaisuus tarvitsee sitten hiomista, ettei sitä flirttinä tulkitsisi kukaan mies.
Työssä, olipa myyjä ruokakaupassa, taksikuski tai pankkivirkailija, täytyy olla kohtelias. Nyrpeydestä ja ynseydestä saa palautetta.
Mieti tätä, kun seuraavan kerran erehdyt iskemään naisia, jotka eivät ole sinusta kiinnostuneita.
Kokemuksesta voin sanoa, että epäsuora ja vihjaileva kommunikointi tehoaa myös suorapuheisiin vahvatahtoisiin naisiin, jos olet itse ''alistuva mies''. Ei nämä ole oikeasti mitään sukupuolisidonnaisia asioita vaan psykologiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työssä, olipa myyjä ruokakaupassa, taksikuski tai pankkivirkailija, täytyy olla kohtelias. Nyrpeydestä ja ynseydestä saa palautetta.
Mieti tätä, kun seuraavan kerran erehdyt iskemään naisia, jotka eivät ole sinusta kiinnostuneita.
Löydä välimalli, äläkä ole mikään päivänsäde, kaikki voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksesta voin sanoa, että epäsuora ja vihjaileva kommunikointi tehoaa myös suorapuheisiin vahvatahtoisiin naisiin, jos olet itse ''alistuva mies''. Ei nämä ole oikeasti mitään sukupuolisidonnaisia asioita vaan psykologiaa.
#metoo pilaa kaiken.
Seurasin kaverini töppäilyjä yhden naisen kanssa ja näin kävi:
He olivat tutustuneet kaupungilla ja juttua oli.
Kaverini sitten löysi tämän naisen somesta, ja muistutti tätä, että tapasivat paikassa x.
Nainen ei vastannut ollenkaan. Kaveri kokeili myöhemmin uudestaan ja taas viikon päästä uudestaan.
Nainen oli sitten tehnyt ilmoituksen kaveristani, joka ei yhtään ahdistellut vaan halusi saada juttua aikaan, kun kerran olivat aiemmin tavanneet ja jutelleet mukavia.
Kaveri antoi sitten vasta olla, mutta meni lukkoon, että miksi tämä neiti ei vaan viitsinyt sanoa suoraan.
Jos te jotkut pelaatte tämmöistä peliä, niin oikeasti hävetkää ja puhukaa suoraan, jos ei kiinnosta.
Hiljaisuus tuollaisessa yhteydessä ei aina anna kuvaa, että ette ole kiinnostuneita.
Ihastununeet ihmiset ovat toisinaan sokeita, joten vähän vastuuta teillekin mykkäkoululaisille.
Vierailija kirjoitti:
Kaverini sitten löysi tämän naisen somesta, ja muistutti tätä, että tapasivat paikassa x.
Nainen ei vastannut ollenkaan. Kaveri kokeili myöhemmin uudestaan ja taas viikon päästä uudestaan.
Nainen oli sitten tehnyt ilmoituksen kaveristani, joka ei yhtään ahdistellut vaan halusi saada juttua aikaan, kun kerran olivat aiemmin tavanneet ja jutelleet mukavia.
Kaveri antoi sitten vasta olla, mutta meni lukkoon, että miksi tämä neiti ei vaan viitsinyt sanoa suoraan.
Jos te jotkut pelaatte tämmöistä peliä, niin oikeasti hävetkää ja puhukaa suoraan, jos ei kiinnosta.
Hiljaisuus tuollaisessa yhteydessä ei aina anna kuvaa, että ette ole kiinnostuneita.
Ihastununeet ihmiset ovat toisinaan sokeita, joten vähän vastuuta teillekin mykkäkoululaisille.
Kolme viestiä ihmisele, joka ei ole kiinnostunut ON pommittamista. Fiksumpi ymmärtäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin miehenä toivoisin naiselta pakkien antohetkellä brutaalin rehellistä puhetta eli vaikka esim. luonteesi on liian tylsä tai kasvosi ovat liian rumat tai statuksesi on liian matala.
Jos miehenä kuulet aina vain korusanoja että "olit mulle niin hyvä" tai "kemiat ei kohdanneet" niin se ei kerro miehelle mitään ja mies ei pysty parantamaan mitään.
Vaikka syy pakkeihin olisikin joku mitä ei pysty parantamaan niin olisi silti virkistävää kuulla se.
Naiset ei ehkä ymmärrä että naisilla on kaikilla samanlainen miesmaku joten yhden naisen mielipide miehestä pätee muihinkin naisiin.
VMP
Perustele kantasi.
Milloin viimeksi olet kuullut että nainen erityisesti haluaa lyhyen, ujon, hiljaisen, matalan statuksen miehen, kapeilla hartioilla, korkealla äänellä, pienellä peniksellä?
Se halutuin mies on aina samoilla (päinvastaisilla) ominaisuuksilla varustettu.
Minä pidän lyhyistä miehistä. Statuksella ei ole mitään merkitystä. Puheliaalle naiselle sopii hiljainen mies.
Mistä IHMEESTÄ tietäisin miehen peniksen koon ensitapaamisella? Minä en ole perverssi kyylä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolme viestiä ihmisele, joka ei ole kiinnostunut ON pommittamista. Fiksumpi ymmärtäisi.
Eikö ole parempi vaan sanoa itse ei, ennen kun tekee ilmoituksen sisällöstä, joka ei ole oikeasti ahdistavaa tai uhkaavaa? Ok. Ihmiset, tehkää tuon esimerkin mukaisesti, niin saadaan turhia #metoo-uhriutumisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä saan halveksivia katseita usein naisilta, että en tiedä, haluanko kuulla heidän mietteensä ääneen.
Joo. Muistan kun viimeksi sain tällaisen katseen 2.treffeillä https://previews.123rf.com/images/oocoskun/oocoskun1312/oocoskun1312000…
Ja tosiaankin naiselta tuli treffien jälkeen viesti että ei tuntenut kipinää..
Tiedän kyllä että en näytä hyvältä mutta tuo mikroekspressio inhosta oli aika paha.
Tuollainen katse voi tarkoittaa ihan mitä tahansa. Äkillistä kipua, väsymystä, huonoa oloa tms. Ei kaikki liity aina sinuun.
Mikä siinä on vaikeata siinä suorassa puhumisessa, jos joku mies ei ymmärrä kiertelyjä/valkoisia valheita/mykkäkoulua?
Joskus naisetkaan ymmärrä mykkäkoulua. Jotkut vaan innostuvat häiritsemään, mutta hiljaisuus ei mene jakeluun tai mikroilmeet tyyliin: painu nyt siitä.
Kyllä se vaan taitaa olla biologista, että naiset ennemmin ghostaavat miehen tiehensä, ja tietämättömät jäävät ympärille pyörimään. Kannatan suoraa puhetta.
Tähänkin vastataan hiljaisuudella, että kait se pitää tulkita, etteivät naiset halua asiasta puhua.
Suora keskustelu on nähtävästi vaikeaa myös.
Enemmistö naisista ei todellakaan osaa puhua suoraan. Ja jos mies pyytää kohteliaasti naista kertomaan asiat niiden oikeilla nimillä, niin naiset kääntävät tilanteen katolleen ja/tai kieltävät asian yrittäen nolota miestä.
Tämä ap:n mainitsema sosiaalinen diplomatia on tarpeetonta pelleilyä, myönnän sen, koska aikuisten ihmisten pitäisi pystyä kertomaan, jos ei kiinnosta.
Minä väitän samaa, että mykkäkouluilla on ikävä vaikutus, koska ne loukkaavat selvästi kiertovittuiluna, enemmin kuin suorana kieltona.
En väitä, että sosiaalisesta diplomatiasta pitäisi luopua, maalaisjärkeä sen kanssa tilanteen mukaan.
Mutta jos nyt joku pyytelee jatkuvasti ulos ja annatte heille kiertelyjä suorien vastausten sijaan, älkää!
Ne sinnikkäät tulevat palaamaan, joko tietämättömyyden tai ykspuoleisen kiinnostuksen vuoksi.
Muistakaa: ns. ghostaaminen ei aina auta.
Hyvää Joulua!
Olkaa armollisia toisillenne.
Ei tästä voi käydä keskustelua objektiivisesti, niin se vaan on.
Ennen olin tyypillinen kiertelijänainen, ihan parisuhteessakin. En siis osannut, edes pystynyt ilmaisemaan esim kiinnostustusta tai seksihalujani suoraan ja suomeksi, homma oli jotain älytöntä sosiaalista peliä. Mitä olen ikäluokkani kavereiden kanssa aiheesta jutellut, niin kaikilla on takaraivossa tuo "nainen ei saa, naisen ei sovi" jne.
Nyt lähemmäs viiskymppisenä teen asiat täysin päinvastoin mitä miehiin tulee. Kerron mitä haluan, miten haluan ja kuinka usein haluan, tämäkös hämmentää miehiä yhtä paljon kuin se kiertely ja kaartelu. Mutta viis siitä, jos mies pelästyy, tai ei arvosta suoraan puhuvaa naista, en enää tuhlaa aikaani joihinkin kirjoittamattomiin tanssiliikkeisiin onko naisen soveliasta haluta seksiä ja tehdä jopa aloitteita ilman, että miehen arvostus lopahtaa.
- Sori, mul vähän kestää..
"miksi et puhu suoraan??"
-No mulla tällä hetkellä on perse ja reidet veressä, samoin kylppärin lattia ja kaikki housut..
"miks sul kestää siel vessassa??"
- Pieni hetki!
"puhu suoraan!"
- Mun pitää ajaa persevaon karvat.
"hei, mennäänkö treffeille?"
-En osaa vielä sanoa..
"sano suoraan"
- Haluan naimisiin, isot häät ja eka lapsi vuoden sisään.
"kerro"
-Oon syöny jotenkin huonosti ja ripuloin housuihini.
-Tamponini haisee kuolleelta eläimeltä.
-Et osaa tuottaa mulle käsin tai suulla orgasmia, vaikka olen 3 vuotta yrittänyt opettaa.
Miehet ei valitettavasti kestä sitä, kun naiset sanoo suoraan. He luulevat, että naiset kusee hajuvettä ja paskoo pehmoleluja.
Vierailija kirjoitti:
- Sori, mul vähän kestää..
"miksi et puhu suoraan??"
-No mulla tällä hetkellä on perse ja reidet veressä, samoin kylppärin lattia ja kaikki housut..
"miks sul kestää siel vessassa??"
- Pieni hetki!
"puhu suoraan!"
- Mun pitää ajaa persevaon karvat."hei, mennäänkö treffeille?"
-En osaa vielä sanoa..
"sano suoraan"
- Haluan naimisiin, isot häät ja eka lapsi vuoden sisään."kerro"
-Oon syöny jotenkin huonosti ja ripuloin housuihini.
-Tamponini haisee kuolleelta eläimeltä.
-Et osaa tuottaa mulle käsin tai suulla orgasmia, vaikka olen 3 vuotta yrittänyt opettaa.Miehet ei valitettavasti kestä sitä, kun naiset sanoo suoraan. He luulevat, että naiset kusee hajuvettä ja paskoo pehmoleluja.
Ei naisten pidä puhua vaivoistaan, ripuleista saati kuukautiskivuista miehille koskaan.
En minä ainakaan halua tietää.
Jos nämä ei-haluttavat miehet ovat osa naisten vaivoja, sanokaa edes se suoraan.