Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juttelin eilen baarissa naiselle..naisen ystävä laittoi..

Vierailija
10.12.2017 |

Olin eilen baarissa ja iskin silmäni nättiin ja hoikkaan naiseen. No, juttelimme siinä tiskillä siihen asti, kunnes naisen ystävä alkoi laittaa kapuloita rattaisiin. Ilmeisesti harmitti, koska hänen kasvonpiirteet ja ulkomuoto ja isopovikkuus eivät minua napanneet. Tämä nainen, josta olin kiinnostunut joutui sitten lähtemään tämän ystävänsä kanssa pois. No, myöhemmin iltaa tapasin hänet onneksi uudelleen ja hän kertoi, että oli sanonut tälle ystävälle, ettei voi määräillä häntä ja ilmeisesti kyllästynyt tähän kyseiseen ystäväänsä. No onneksi tuli takaisin nimittäin meillä onkin illalla treffit. Miksi te naiset ette kestä, jos ette saa huomiota? Eikö muka ystävällä ole oikeutta tutustua kiinnostavaan mieheen, jos sellainen sattuu vastaan?

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on miehen paras kaveri, nainen naisen pahin vihollinen.

Vierailija
42/80 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisryhmissä hyvin usein äänekkäin yksilö saa vähiten vastakaikua tuottamalleen äänelle, ja hänet on turvallista profiloida "Meidän täytyy mennä!" -tytöksi. Jossain vaiheessa iltaa hän nimittäin tulee vaatimaan että koko naisköörin täytyy vaihtaa baaria, koska hän ei ole saanut toivomaansa huomiota. Hänen tilannettaan hankaloittaa, ja tuota odotettavaa hihkaisua nopeuttaa, jos seurueessa yksi tai useampi muu nainen on löytänyt kaksilahkeista juttuseuraa.

Jos olet mies, joka on kiinnostunut seurueeseen kuuluvasta naisesta, saat ostettua itsellesi hurmausaikaa huomioimalla "Meidän täytyy mennä!" -tytön esimerkiksi nauramalla aika-ajoin hänen leiskautuksilleen. Saat kiinnostuksen kohteeltasikin lisäpisteitä tällä toiminnalla.

Kyseinen naisilla yleinen mutta miehilläkin ilmenevä huomiohakuinen käytösmalli on jo saanut englanniksi tittelin cockblocker jota ei liene vielä onnistuneesti suomennettu. Termillä kuvataan osuvasti henkilöä joka käytöksellään tahallaan tai tahtomattaan estää toista henkilöä pääsemästä harrastamaan seksiä.

Ja vielä tämä: jos kun näet kaveriasi ja haluat että vaihdatte kuulumisia vain toisiinne keskittyen, menkää vaikka lenkille. Ei ole muita ihmisiä ärsykkeinä, ei lujaa musiikkia jonka yli huutaa eikä joku muki koko ajan suussa estämässä juoruilua. Eikä lähtemiseen mene tuntia, riittää kun vetää verkkarit jalkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin nuorempana lihaksikas ja kohtuullisen tuiman näköinen tyyppi nuorempana. En siis mikään bodari, mutta normaalia miestä huomattavasti lihaksikkaampi. Ja vielä karvainenkin! Valitettavasti silloin 2000-luvun alkupuolella oli se ns. tyttöpoika -trendi muodissa, eli lihakset, karvat ja normaali miehekkyys olivat iso "no-no". 

Muistan ainakin kolme kertaa, jolloin naisen kaveri tuli blokkaamaan hyvin alkaneen keskustelun baarissa, ihan vain ulkonäkööni viitaten. Kilttinä nuorena miehenä masennuin yleensä moisesta. 

Oh well, onneksi 10 -vuotta vanhemmat naiset sentään osasivat arvostaa. Sen kun tajusi, menoa riitti. Niin paljon että sitä oli ihan hätää kärsimässä. :p

Näin jo iäkkäämpänä naisena on pakko todeta, että nuoria naisia ja tyttöjä on naurettavan helppo ohjailla. Kun rokkarit olivat suosittuja lehdissä, kaikki tytöt kuolasivat niitä. Kun bodarit olivat suosiossa, kaikki tytöt olivat salilla näiden perässä. Kun twilight oli suosiossa...

Summa summarum, nuorten naisten mielipiteet ovat täysin median pyöriteltävissä. Hormonit ovat helppoja.

Vierailija
44/80 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun naisystäväni teki sellaista, että kun hän ei ollut kiinnostunut jostain helmoissaan roikkuvasta miehestä, hän valehteli tälle päin naamaa, että minä muka olen kieltänyt häntä lähtemästä tämän miehen matkaan.

Oikeasti tämä nainen siis inhosi miestä, joka hänelle jutteli, mutta kaatoi lähtemisensä syyn minun niskaani.

Pelästyin monet kerrat tyhjästä ilmestyviä raivoavia miehiä, että miksen anna kaverini puhua miehille,

kunnes sain vahingossa selville tämän naisen pelin. Tein miehelle selväksi, ettei minua kosketa piirun vertaa, kenelle ystäväni puhuu, enkä minä ole kieltänyt häneltä yhtään mitään. Puhuin asiasta myös kyseiselle naiselle ja hän lopettikin sen touhun.

Silloin kun minä löysin jonkin kiinnostavan vonkaleen, tämä ystäväni tuppautui niskaani, roikkui kaulassa, kuiski että -Jätä se, häivytään täältä ja sekaantui keskusteluumme.

Joskus hän tunki jatkoillekin mukaan.

En liiku enää tämän ihmisen seurassa.

Niin että älkää miehet aina heti uskoko, jos joku nainen väittää, että hänen on pakko olla kaverinsa seurassa, koska se muka suuttuu jos hän iskee miehiä. Kyse voi olla jostain oudosta pelistä ja kieroilusta.

Huhuh mitä tyyppejä naisissa on. Ei meillä kyllä miesporukalla ole tuollaisia pelejä tai kieroa kateellisuutta..

Olen kyllä myös huomannut jos ihan viattomasti vaihdan pari sanaa jonkun naisen kanssa, voi hänen kaverinsa yllättäen tulla väliin hyvinkin aggressiivisesti.

Mitä nyt miehet käyvät välillä painamassa kaverinsa muijaa yms. pientä...

Vierailija
45/80 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n teksti on 100 prosenttisesti naisen kirjoittama teksti, koska se on täynnä naissanoja: "isopovikkuus", "napannut" jne. Ei kukaan mies kirjoita tuollaista naiskieltä.

Terveisin kielentutkija

Vierailija
46/80 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakaa itestä kyllä tuntumaan että ne naiset joilla ei tissejä ole, ovat kateellisia niille joilla isot tissit on, kun aina saa kuulla tätä samaa paskaa että isotissiset naiset vaan tahalleen esittelevät rintojaan kaikille että saisivat edes vähän huomiota :D

Mulla on sen verran isot tissit ettei niitä todellakaan pysty piilottamaan normaali vaatetuksella, ellen sitten telttaa laita päälle :D Ihan tavallisissa väljissäkin paidoissa ne muodot huomaa, koska ne on isot. Tuleeko tää joillekin jotenkin yllätyksenä?

Jos joku mies huomio vain mun tissit, niin eiköhän se kerro enempi siitä miehestä kuin minusta. Minä kun en halua kenellekään olla mikään kävelevä tissipari, mutta en myöskään ala elämään neljän seinän sisällä sen takia, että joku nainen voi pahoittaa mielensä kun kuljen jossain tissieni kanssa :D

Vierailija
47/80 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Miksi te naiset...?”
En lähtisi vetämään naisista ryhmänä johtopäätöksiä sun kokemuksellasi.

Se on uli-ulin ainoa tapa ajatella, sille nainen ei ole joukko yksilöitä vaan ryhmä samoin (=yhtä väärin) ajattelevia klooneja.

Jos hän yhden kerran näkisi sen edessään olevan yksilön eikä "te naiset"-ryhmää ulin naisonni paranisi, mutta tästä ei ole pelkoa.

Kumpihan tällä palstalla on yleisempää, miesten vai naisten yleistäminen? Pitää hiekkapillulle nyt vääntää rautalangasta taas.

Olipa hiekkaa tai ei, et sinä sitä pillua saa. Tai mitään muutakaan pillua, ja se on ihan oikein.

Kaksi väärää ei tee oikeaa, se että joku yleistää tyhmästi ei tee sinun yleistystäsi yhtään fiksummaksi.

Mulle ei tulisi mieleenkään yleistää ulia edustamaan kaikkia miehiä tai edes enemmistöä, sehän hullua olisi.

Vierailija
48/80 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on nyt unohtunut kokonaan yksi näkökulma: nimittäin ei se kaverinsa seuran jonkun uuden random-tuttavuuden vuoksi hylkääväkään niin kovin fiksusti toimi.

En jaksa uskoa että olisin joku outo poikkeusyksilö, kun niin kauan kuin olen jossain baareissa/klubeilla/festareilla eli ylipäätään viihteellä käynyt, en ole koskaan hylännyt sitä seuraa jonka kanssa olen liikkeelle lähtenyt - häipynyt yöhön ja jättänyt ystävääni yksin nököttämään/selviämään kotiin miten parhaiten taitaa.

Tämä on aihe josta olen pari kertaa aiemmin harkinnut kirjoittaa - niissä yhteyksissä kun miehet ovat kommentoineet miten hankalaa on yhtä tiettyä naista lähestyä kun tämä on kavereidensa keskellä.

Jostain syystä minä olen ollut se jota omasta ystäväpiiristäni ilmeisesti on ollut helpoin lähestyä, seurastani riippumatta. (olen päätellyt sen johtuvan siitä että olen yleensä hyvällä tuulella, nauran paljon enkä ole millään lailla "tyrkyllä" - ehkä vaikutan ystävälliseltä tai jotain, en tiedä).

Enkä kyllä vastaakaan epäkohteliaasti; lähden kysyttäessä tanssimaan, juttelen jopa mielelläni (eritoten kohteliaan/käytöstavat omaavan kanssa, ulkonäöstä tyystin riippumatta!), mutta siinä vaiheessa jos/kun kyseinen tyyppi haluaa omia seurani, kerron ystävällisesti että olen lähtenyt viettämään iltaa näiden kavereideni kanssa, että yleensä iltaa on suunniteltu pidempään ja aikatauluja, ja että tarkoitus on sitä yhteistä iltaa myös jatkaa. (Eli en hylkää ystävieni seuraa lähteäkseni satunnaisen tyypin yöseuraksi. - tätä en toki muotoile näillä sanoin..).

Sen sijaan vaihdan mielelläni yhteystietoja jos tuntuu että juttua riittäisi pidempäänkin. Siinä kohtaa en ole mitenkään hankalan valikoiva, potentiaalista jatkoa ehtii kyllä arvioida sitten rauhassa kun keskustellaan myöhemmin molemmin puolin ihan selvinpäin (itse olen periaatteessa aina, mutta baarissa on muutenkin hankala keskustella kaiken sen metelin yli).

Mutta niin, siihen asiaan: miksi miehet pyrkivät omimaan sen tavoittelun kohteensa, ja erottamaan tämän omasta seurastaan? Kun AINA olisi menestykseekkäämpi vaihtoehto kohteliaasti ensinnäkin esittäytyä myös sille ystävälle/-ville ja kysyä että sopiiko häiritä?

Jutella voi myös niin että ottaa sen ystävänkin huomioon eikä sulje tätä ulkopuolelle (tämä on erityisen ikävää silloin jos olen liikkeellä kahdenkesken vain yhden ystäväni kanssa - vähemmästäkin se sivuun jätetty ärtyy).

Kaikkein hauskimpia iltoja ovat olleet sellaiset joissa koko miesten kaveriporukka on tullut jutskaamaan koko oman tyttöporukkani kanssa. Eikä siinä tarvitse olla muilla miehillä mitään obligatoorista velvoitetta iskeä niitä ystäviäni, ei edes flirttailla, kunhan nauretaan ja pidetään hauskaa porukalla.

Tällaisen kombinaation kanssa olen lähtenyt mieluustikin jatkamaan iltaa toiseen baariin tai jopa ihan jatko-jatkoille - kunhan en ole joutunut jättämään ystävääni yksin yöhön.

(Löytyipä tuo nykyinen mieskin tällä tavoin, että herrat tulivat porukalla meitä naisia hauskuuttamaan - ja loppu on kliseisesti historiaa).

SÄÄNNÖN VAHVISTAVA POIKKEUS:

Tämä on siis henkilökohtainen periaatteni, tietenkään en sitä toisilta odota tai edellytä, vaan vilpittömästi iloitsen jos näen että ystävälläni on hauska ilta ja miehiä nk 'pörrää ympärillä'. [*älä ota tätä termiä turhan vakavasti, mies!*] ; >

Ainoa minkä haluan varmistaa on, että sillä frendilläni on kaikki ok: kotiavaimet, puhelin ja kortit/rahat tallessa että pääsee turvallisesti kotiin.

Vierailija
49/80 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos sä olisit herrasmies ja huomaat että kiinnostava nainen on ystävänsä kanssa, niin kyllä sä silloin huomioisit kummatkin. Oletatko sä tosissasi että tälle kaverille on ok seistä vieressä hiljaa typerän näköisenä? En mä ainakaan siihen jäisi, vaan lähtisin kotiin jos tuota jatkuisi kauan.

Jos mä olen jonkun kaverin kanssa baarissa niin vaikutuksen tekee mies, joka kenties tulee pöytäämme mutta ei ignooraa sitä toista täysin. Se on tosi junttimainen piirre ja kiinnostus sellasta miestä kohtaan sammuu heti.

N23

50. lisää:

Sinähän tämän saman olit jo todennutkin - ja niin paljon fiksummin ja napakammin kuin minä myös asian muotoillut.

Olen oikeasti pahoillani, että väitin heti kärkeen ettei tätä pointtia ole mukamas kukaan täällä huomioinut. Näpyttelin tuota omaa epistolaani ilmeisesti niin keskittyneesti että meni kokonaan ohi se että tässä vaan vatvon ja pyörittelen yksinkertaista ja selkeää faktaa.

No mutta tulipahan tämäkin näkökulma keskustelumme aiheesta on tuotua esiin, vieläpä kahdesti ja toisistamme tietämättä. Ja tosi hyvä että tuli!

Vierailija
50/80 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on nyt unohtunut kokonaan yksi näkökulma: nimittäin ei se kaverinsa seuran jonkun uuden random-tuttavuuden vuoksi hylkääväkään niin kovin fiksusti toimi.

En jaksa uskoa että olisin joku outo poikkeusyksilö, kun niin kauan kuin olen jossain baareissa/klubeilla/festareilla eli ylipäätään viihteellä käynyt, en ole koskaan hylännyt sitä seuraa jonka kanssa olen liikkeelle lähtenyt - häipynyt yöhön ja jättänyt ystävääni yksin nököttämään/selviämään kotiin miten parhaiten taitaa.
Tämä on aihe josta olen pari kertaa aiemmin harkinnut kirjoittaa - niissä yhteyksissä kun miehet ovat kommentoineet miten hankalaa on yhtä tiettyä naista lähestyä kun tämä on kavereidensa keskellä.

Jostain syystä minä olen ollut se jota omasta ystäväpiiristäni ilmeisesti on ollut helpoin lähestyä, seurastani riippumatta. (olen päätellyt sen johtuvan siitä että olen yleensä hyvällä tuulella, nauran paljon enkä ole millään lailla "tyrkyllä" - ehkä vaikutan ystävälliseltä tai jotain, en tiedä).
Enkä kyllä vastaakaan epäkohteliaasti; lähden kysyttäessä tanssimaan, juttelen jopa mielelläni (eritoten kohteliaan/käytöstavat omaavan kanssa, ulkonäöstä tyystin riippumatta!), mutta siinä vaiheessa jos/kun kyseinen tyyppi haluaa omia seurani, kerron ystävällisesti että olen lähtenyt viettämään iltaa näiden kavereideni kanssa, että yleensä iltaa on suunniteltu pidempään ja aikatauluja, ja että tarkoitus on sitä yhteistä iltaa myös jatkaa. (Eli en hylkää ystävieni seuraa lähteäkseni satunnaisen tyypin yöseuraksi. - tätä en toki muotoile näillä sanoin..).

Sen sijaan vaihdan mielelläni yhteystietoja jos tuntuu että juttua riittäisi pidempäänkin. Siinä kohtaa en ole mitenkään hankalan valikoiva, potentiaalista jatkoa ehtii kyllä arvioida sitten rauhassa kun keskustellaan myöhemmin molemmin puolin ihan selvinpäin (itse olen periaatteessa aina, mutta baarissa on muutenkin hankala keskustella kaiken sen metelin yli).

Mutta niin, siihen asiaan: miksi miehet pyrkivät omimaan sen tavoittelun kohteensa, ja erottamaan tämän omasta seurastaan? Kun AINA olisi menestykseekkäämpi vaihtoehto kohteliaasti ensinnäkin esittäytyä myös sille ystävälle/-ville ja kysyä että sopiiko häiritä?
Jutella voi myös niin että ottaa sen ystävänkin huomioon eikä sulje tätä ulkopuolelle (tämä on erityisen ikävää silloin jos olen liikkeellä kahdenkesken vain yhden ystäväni kanssa - vähemmästäkin se sivuun jätetty ärtyy).

Kaikkein hauskimpia iltoja ovat olleet sellaiset joissa koko miesten kaveriporukka on tullut jutskaamaan koko oman tyttöporukkani kanssa. Eikä siinä tarvitse olla muilla miehillä mitään obligatoorista velvoitetta iskeä niitä ystäviäni, ei edes flirttailla, kunhan nauretaan ja pidetään hauskaa porukalla.

Tällaisen kombinaation kanssa olen lähtenyt mieluustikin jatkamaan iltaa toiseen baariin tai jopa ihan jatko-jatkoille - kunhan en ole joutunut jättämään ystävääni yksin yöhön.
(Löytyipä tuo nykyinen mieskin tällä tavoin, että herrat tulivat porukalla meitä naisia hauskuuttamaan - ja loppu on kliseisesti historiaa).

SÄÄNNÖN VAHVISTAVA POIKKEUS:
Tämä on siis henkilökohtainen periaatteni, tietenkään en sitä toisilta odota tai edellytä, vaan vilpittömästi iloitsen jos näen että ystävälläni on hauska ilta ja miehiä nk 'pörrää ympärillä'. [*älä ota tätä termiä turhan vakavasti, mies!*] ; >
Ainoa minkä haluan varmistaa on, että sillä frendilläni on kaikki ok: kotiavaimet, puhelin ja kortit/rahat tallessa että pääsee turvallisesti kotiin.

Mä olen samaa mieltä, ei ravintolaan mennä siksi että ekan tilaisuuden tullen jätetään se ystävä kuin nalli kalliolle. Ellei olla todella epätoivoisia.

Ulin näkökulmasta toi ei toimi, kun ulilla ei ole mitään omia kavereita joiden kanssa mennä juttelemaan kaveruksille tai porukalle, siksi uli heti yrittää erottaa naisen ystävistään.

Ja suuttuu, kun nainen ei ole valmis hylkäämään heti ystäväänsä vain siksi, että joku yrittää pokata. Ulin maailmankuvaan ei mahdu ystävät, se että nainen voi haluta viettää aikaansa mieluummin ystävänsä kanssa kuin jonkun randomin patjana.

Vierailija
51/80 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisia naisia on paljon. Monesti baarissa tapaamani naiset haluaisivat lähteä jatkamaan iltaa kanssani. Väliin on kuitenkin tullut se agressiivinen naisen naispuolinen kaveri. Sitten alkaa huuto että: "tätä mun kaveria sä et vie minnekkään sairas sika!". Suurimman osan näistä naisista olen sitten tavannut seuraavana päivänä kun se agre kaveri on heivattu mäkeen. 

M32

Ja ovat sitten saaneet kunnian päästä sun baarissa tapaamiesi naisten listan jatkoksi.

Vierailija
52/80 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isopovikkuus😂

Vierailija
53/80 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa tietenkin tutustua. Siksi ystävä saakin mennä baariin yksin ja vietän hänen kanssaan aikaa muualla. Haluan nimittäin huomiota ystävältäni, silloin kun hänet tapaan. En raahaa häntä myöskään mukaani, jos menen jotain miestä tapaamaan.

Noin paljon yläpeukkua tälle kommentille? Mun mielestä kyllä ihmeellistä kontrollointia ja mustasukkaisuutta/kateutta/omistamishalua tms. tuollainen ettei miehiin saisi tutustua kun ollaan kaverin kanssa baarissa tai missä tahansa. (Tai ettei halua lähteä sen takia baariin yhdessä ystävän kanssa?) En ole koskaan ymmärtänyt, sivusta kyllä seurannut parin tutun (ystävykset, naisia) ihme säätöa ja loukkaantumisia milloin toisen ja milloin taas toisen miehistä ja jos joku mies saakin huomion välillä eikä tämä ystävä pelkästään. Tosi rasittavaa ja pöljää touhua mun mielestä tuollainen.

t.nainen

Vierailija
54/80 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin eilen baarissa ja iskin silmäni nättiin ja hoikkaan naiseen. No, juttelimme siinä tiskillä siihen asti, kunnes naisen ystävä alkoi laittaa kapuloita rattaisiin. Ilmeisesti harmitti, koska hänen kasvonpiirteet ja ulkomuoto ja isopovikkuus eivät minua napanneet. Tämä nainen, josta olin kiinnostunut joutui sitten lähtemään tämän ystävänsä kanssa pois. No, myöhemmin iltaa tapasin hänet onneksi uudelleen ja hän kertoi, että oli sanonut tälle ystävälle, ettei voi määräillä häntä ja ilmeisesti kyllästynyt tähän kyseiseen ystäväänsä. No onneksi tuli takaisin nimittäin meillä onkin illalla treffit. Miksi te naiset ette kestä, jos ette saa huomiota? Eikö muka ystävällä ole oikeutta tutustua kiinnostavaan mieheen, jos sellainen sattuu vastaan?

Lässynlässynlää. Olisit kysynyt siltä naisen ystävältä, miksi SE ei kestänyt sitä että ystävänsä sai huomiota, äläkä tule yleistämään tänne, että kaikki naiset olisivat samanlaisia.

Vierailija
55/80 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on miehen paras kaveri, nainen naisen pahin vihollinen.

Miksi miehet sitten itkevät yksinäisyyttään, kun ero tulee? Naisella on suvun ja ystävien verkosto, miehellä on... Niin, mitä? Ei ainakaan niitä kavereita.

Vierailija
56/80 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ystävä oli kateellinen sen naisen hoikkuudelle ja sille että hän saa vain huomiota. Monesti hoikille ollaan kateellisia .

Ei se ole mikään ihmeellinen ominaisuus, sen voi hankkia kuka tahansa eikä se kompensoi esimerkiksi todella rumia kasvonpiirteitä. En siis yhtään puolustele lihavuutta, kunhan totean.

Vierailija
57/80 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit voinut suosiolla pyytää yhteystiedot ja palauttaa hänet ystävälleen siksi illaksi.

No tämä hänen ystävänsä oli todella määräilevä ja nainen teki selväksi, että ei halua olla hänen seurassaan. Hän teki kaikkensa, että en juttele hänelle..lopuksi irvisti minulle, kun sai naisen hänen kanssaan poistumaan luotani.

No toi on tota, itse muistan kun olin ex-vaimoni kanssa ekoilla treffeilla niin oli raahannut naisystavansa mukaan sinne. Ihmettelin etta mitkas kolmoistapaamiset nama nyt sitten on. Syytan vain itseani etten silloin sanonut etta pida tunkkis ja kavellyt matkoihini.

Vierailija
58/80 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muakin harmittaa, jos yhteinen ilta ystävän kanssa päättyy alta aikayksikön siihen, että ystävä häipyy jonkun random tyypin mukaan. Itsellä ei ole niin usein mahdollisuutta lähteä iltaa viettämään pitkän kaavan mukaan. Yleensä olen joutunut järjestelemään työvuoroja ja peruuttamaan muita menoja, mutta sen teen toki mielelläni, jos pääsen hyvän ystävän seurasta nauttimaan. 

Itse en ole miestä etsimässä, joten on kurja jäädä itsekseen baariin josta en ketään tunne. Naisethan eivät toisen naisen kanssa ala baarissa hevin juttelemaan ja miehillä valitettavasti on se pokaus päällä. Ärtyvät kun selviää että en ole kiinnostunut läheisemmistä kanssakäymisistä ja ovat "tuhlanneet aikaansa". 

Lähden siis kotiin yksin ja harmittelen että peruin muita menoja tämän takia.

Vierailija
59/80 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa tietenkin tutustua. Siksi ystävä saakin mennä baariin yksin ja vietän hänen kanssaan aikaa muualla. Haluan nimittäin huomiota ystävältäni, silloin kun hänet tapaan. En raahaa häntä myöskään mukaani, jos menen jotain miestä tapaamaan.

Noin paljon yläpeukkua tälle kommentille? Mun mielestä kyllä ihmeellistä kontrollointia ja mustasukkaisuutta/kateutta/omistamishalua tms. tuollainen ettei miehiin saisi tutustua kun ollaan kaverin kanssa baarissa tai missä tahansa. (Tai ettei halua lähteä sen takia baariin yhdessä ystävän kanssa?) En ole koskaan ymmärtänyt, sivusta kyllä seurannut parin tutun (ystävykset, naisia) ihme säätöa ja loukkaantumisia milloin toisen ja milloin taas toisen miehistä ja jos joku mies saakin huomion välillä eikä tämä ystävä pelkästään. Tosi rasittavaa ja pöljää touhua mun mielestä tuollainen.

t.nainen

Huoh. Väännetäämpä sulle rautalangasta pari esimerkkiä. 

Esimerkki 1.

Ystävykset Ellu ja Mirkku on päättäneet lähteä viihteelle yhdessä. Päädytään  baariin ja ekojen juomien kohdalla Ellun mielestä kiinnostava mies lähestyy baaritiskillä ja osoittaa selkeästi kiinnostusta Elluun. Kaksikko juttelee keskenään ja mies ei ole yhtään kiinnostunut tutustumaan Mirkkuun, saattaa jopa pitää Mirkkua vähän ärsyttävänä. Mirkku koittaa roikkua vieressä ja koittaa saada ystävänsä huomiota "Ellu mennääks jo tanssii???". Jos Ellu ei huomioi tässä kohtaa ollenkaan Mirkkua vaan haluaa viettää loppuillan uuden tuttavuuden kanssa, niin Mirkulla olisi vaihtoehtona jatkaa iltaansa yksin TAI lähteä kotiin.

Tosi kiva ilta Mirkulle, joka on lähtenyt ulos sillä ajatuksella, että tässä vietetään kaverin kanssa hauskaa iltaa.

Esimerkki 2. 

Mirkku ja Ellu ovat taas viihtellä. Sama kuvioi kuin viimeksi, mutta tällä kertaa baaritiskillä tullaankin iskemään Mirkkua. Ellun ei tarvitse olla näreissään sillä Mirkku juttelee hetken aikaa miehen kanssa, Ellu käy sillä aikaa naistenhuoneessa ja liittyy takaisin seuraan. Mies on kiinnostunut viettämään aikaa Mirkun kanssa, mutta tajuaa, että nyt jos omii kokonaan Mirkun kahdenkeskeisiin juttuihin niin Ellu jää roikkumaan kolmantena pyöränä sivussa ja varmasti on hänen ilta pilalla. Mies tekee fiksun ratkaisun ja TILANTEESTA RIIPPUEN a. pyytää Mirkun numeroa ja ehdottaa uutta tapaamista b. on se verta supliikki kaveri, että pystyy luontevasti juttelemaan myös Ellun kanssa vaikka kiinnostuksen kohde onkin Mirkku c. pyytää omia ystäviänsä liittymään seuraan, jolloin suuremmalla porukalla ollessa Ellu ei jää yksinään roikkumaan. 

1. esimerkin tilanne on jo aivan eri, jos kaikki ovat kartalla siitä, että okei tässä etsitään seksiseuraa ja ilta on jo vähän pidemmällä. Silloin Ellu voi vaan vinkata hiukan ohimennen Mirkulle, et jees kiitos seurasta olipa hyvä ilta. Ja Mirkku vinkkaa vain takaisin, et jees taidat tänään saada, ja lähtee joko etsimään itselleen yhdenyönseuraa tai sitten juurikin kotiin nukkumaan. Mut juurikin jos tälläisestä yhdenyön seuran etsimisestä ei ole ollut mitään tietoa ja heti alkuillasta kaveri hylkää niin kyllä todella moni nainen loukkaantuu tosta, ja se saattaa näkyä miehelle päin vihamielisyytenä - Sitä omaa kaveria kun ei haluta tylyttää pikkuhumalassa baarissa.

Vierailija
60/80 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos sä olisit herrasmies ja huomaat että kiinnostava nainen on ystävänsä kanssa, niin kyllä sä silloin huomioisit kummatkin. Oletatko sä tosissasi että tälle kaverille on ok seistä vieressä hiljaa typerän näköisenä? En mä ainakaan siihen jäisi, vaan lähtisin kotiin jos tuota jatkuisi kauan.

Jos mä olen jonkun kaverin kanssa baarissa niin vaikutuksen tekee mies, joka kenties tulee pöytäämme mutta ei ignooraa sitä toista täysin. Se on tosi junttimainen piirre ja kiinnostus sellasta miestä kohtaan sammuu heti.

N23

Sitten kohta taas toisaalla joku toinen nainen toteaa, että kiinnostus miestä kohtaan sammuu heti ellei kiinnotä huomiota Vain Minuun... Ole siinä sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi