Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juttelin eilen baarissa naiselle..naisen ystävä laittoi..

Vierailija
10.12.2017 |

Olin eilen baarissa ja iskin silmäni nättiin ja hoikkaan naiseen. No, juttelimme siinä tiskillä siihen asti, kunnes naisen ystävä alkoi laittaa kapuloita rattaisiin. Ilmeisesti harmitti, koska hänen kasvonpiirteet ja ulkomuoto ja isopovikkuus eivät minua napanneet. Tämä nainen, josta olin kiinnostunut joutui sitten lähtemään tämän ystävänsä kanssa pois. No, myöhemmin iltaa tapasin hänet onneksi uudelleen ja hän kertoi, että oli sanonut tälle ystävälle, ettei voi määräillä häntä ja ilmeisesti kyllästynyt tähän kyseiseen ystäväänsä. No onneksi tuli takaisin nimittäin meillä onkin illalla treffit. Miksi te naiset ette kestä, jos ette saa huomiota? Eikö muka ystävällä ole oikeutta tutustua kiinnostavaan mieheen, jos sellainen sattuu vastaan?

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit voinut suosiolla pyytää yhteystiedot ja palauttaa hänet ystävälleen siksi illaksi.

Sun arvot taitaa olla sitä luokkaa elämässä että oli tilanne mikä hyvänsä " VIKA ON AINA MIEHESSÄ " ? Otan osaa mahd miehesi kestämiseen

Vierailija
22/80 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa miten täällä aina ne miehiä edes hiukan puolustelevat kommentit tai miesnäkökulman kommentit yleensäkkin kerää niin paljon alapeukkua vaikka kommentin taso olisi aivan neutraali ja asiallinen eikä mitenkään hyökkäävä? Sen sijaan hyökkäävät kommentit miehistä kun joku yleistää miehistä sitä sun tätä tai puhuu todella törkeästi niin yläpeukkua tippuu? Onko teillä pipo vähän tiukalla kun ei naisia koskevaa kritiikkiä kestetä sitten ollenkaan tai halua ymmärtää edes  ?? Melko varma että tämä kommentti saa ainakin 100 alapeukkua koska ei saa sanoa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun naisystäväni teki sellaista, että kun hän ei ollut kiinnostunut jostain helmoissaan roikkuvasta miehestä, hän valehteli tälle päin naamaa, että minä muka olen kieltänyt häntä lähtemästä tämän miehen matkaan.

Oikeasti tämä nainen siis inhosi miestä, joka hänelle jutteli, mutta kaatoi lähtemisensä syyn minun niskaani.

Pelästyin monet kerrat tyhjästä ilmestyviä raivoavia miehiä, että miksen anna kaverini puhua miehille,

kunnes sain vahingossa selville tämän naisen pelin. Tein miehelle selväksi, ettei minua kosketa piirun vertaa, kenelle ystäväni puhuu, enkä minä ole kieltänyt häneltä yhtään mitään. Puhuin asiasta myös kyseiselle naiselle ja hän lopettikin sen touhun.

Silloin kun minä löysin jonkin kiinnostavan vonkaleen, tämä ystäväni tuppautui niskaani, roikkui kaulassa, kuiski että -Jätä se, häivytään täältä ja sekaantui keskusteluumme.

Joskus hän tunki jatkoillekin mukaan.

En liiku enää tämän ihmisen seurassa.

Niin että älkää miehet aina heti uskoko, jos joku nainen väittää, että hänen on pakko olla kaverinsa seurassa, koska se muka suuttuu jos hän iskee miehiä. Kyse voi olla jostain oudosta pelistä ja kieroilusta.

Huhuh mitä tyyppejä naisissa on. Ei meillä kyllä miesporukalla ole tuollaisia pelejä tai kieroa kateellisuutta..

Olen kyllä myös huomannut jos ihan viattomasti vaihdan pari sanaa jonkun naisen kanssa, voi hänen kaverinsa yllättäen tulla väliin hyvinkin aggressiivisesti.

Miehillä on sellaista peliä, että ollaan todella mustasukkaisia kaverista, jos tämä juttelee jonkun naisen kanssa ja aletaan piikitellä tätä naista.

Monesti kun olen tavannut kiinnostavan miehen, tämän liepeillä on roikkunut happaman näköisenä kaveri, joka on alkanut tiuskia minulle, heti kun tämä mies on käymässä baaritiskillä, että enkö voisi jättää heitä kahdestaan hauskaa pitämään: -"Meidän piti mennä Jopen kanssa toiseen ravintolaan."

Moni kateellinen kaveri myös sähisee minulle, että enkö voisi järjestää hänellekin naisseuraa.

Se siitä rehdistä ja suorasta miehuudesta.

Samanlaisia kateellisia pirulaisia ovat kuin eräät naisetkin.

....Miksi tämä kommentti muuten oli poistettu täältä aiemmin?

Herkkänahkaisia miehiä?

Miehet ovat usein herkkiä heikkouksistaan, kukapa ei olisi.

Moni mies pelkää hirveästi toiseksitulemista ja yksinäisyyttä.

Ihan yhtälailla pelkää kuule naisetkin :D

Vierailija
24/80 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas aika vaikea uskoa tätä aloitusta, sori. Niin on keksityn tuntuinen juttu.

Tietysti jos kaverilla on herkkä tutka typerille m*****lle jotka eivät arvosta naisia niin olisi voinut ystävänsä yrittää pelastaa. Olihan tuo ap:n sävy todella naisia halveksiva.

Muita syitä ei nyt tule mieleen.

Trolli vai naisvihaaja? Vai molempia?

Mikä tässä nyt taas oli niin naisia halventavaa? Itse ainakin tiedän juuri tuon irvileuan kaltaisia naisia jotka eivät kestä viehättävämpien saamaa huomiota ja tekevät asioista vaikeita. Onhan naiset nyt usein kieroiluineen tosi rasittavia...

-itsekin nainen

Vierailija
25/80 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

*halveksivaa

Vierailija
26/80 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa miten täällä aina ne miehiä edes hiukan puolustelevat kommentit tai miesnäkökulman kommentit yleensäkkin kerää niin paljon alapeukkua vaikka kommentin taso olisi aivan neutraali ja asiallinen eikä mitenkään hyökkäävä? Sen sijaan hyökkäävät kommentit miehistä kun joku yleistää miehistä sitä sun tätä tai puhuu todella törkeästi niin yläpeukkua tippuu? Onko teillä pipo vähän tiukalla kun ei naisia koskevaa kritiikkiä kestetä sitten ollenkaan tai halua ymmärtää edes  ?? Melko varma että tämä kommentti saa ainakin 100 alapeukkua koska ei saa sanoa :D

Nää on niitä asioita, jotka oppi tietämään, kun elää nais(t)en kanssa. Tällä palstalla se korostuu entisestään.

Vierailija
27/80 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia naisia on paljon. Monesti baarissa tapaamani naiset haluaisivat lähteä jatkamaan iltaa kanssani. Väliin on kuitenkin tullut se agressiivinen naisen naispuolinen kaveri. Sitten alkaa huuto että: "tätä mun kaveria sä et vie minnekkään sairas sika!". Suurimman osan näistä naisista olen sitten tavannut seuraavana päivänä kun se agre kaveri on heivattu mäkeen. 

M32

Vierailija
28/80 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole tarpeeksi komea, etkä viehätä naisia, eivät he parveile ympärilläsikään.

Tätä lassukat sitten selittelevät naisten "huonoudella". Naisella olikin kaveri, joka kielsi lähtemästä minun matkaani!

Jos et kestä sitä, että naisella on kavereita on parempi, ettet pyydäkään heitä mukaasi.

Vierailija
29/80 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulta jäi nyt huomioimatta se että nämä naiset ovat halunneet nähdä seuraavana päivänä kun se kiukkupussi kaveri ei ole mukana. Monella naisella menee tunteisiin kun he eivät olekaan se porukan 1 vaihtoehto.

Vierailija
30/80 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun naisystäväni teki sellaista, että kun hän ei ollut kiinnostunut jostain helmoissaan roikkuvasta miehestä, hän valehteli tälle päin naamaa, että minä muka olen kieltänyt häntä lähtemästä tämän miehen matkaan.

Oikeasti tämä nainen siis inhosi miestä, joka hänelle jutteli, mutta kaatoi lähtemisensä syyn minun niskaani.

Pelästyin monet kerrat tyhjästä ilmestyviä raivoavia miehiä, että miksen anna kaverini puhua miehille,

kunnes sain vahingossa selville tämän naisen pelin. Tein miehelle selväksi, ettei minua kosketa piirun vertaa, kenelle ystäväni puhuu, enkä minä ole kieltänyt häneltä yhtään mitään. Puhuin asiasta myös kyseiselle naiselle ja hän lopettikin sen touhun.

Silloin kun minä löysin jonkin kiinnostavan vonkaleen, tämä ystäväni tuppautui niskaani, roikkui kaulassa, kuiski että -Jätä se, häivytään täältä ja sekaantui keskusteluumme.

Joskus hän tunki jatkoillekin mukaan.

En liiku enää tämän ihmisen seurassa.

Niin että älkää miehet aina heti uskoko, jos joku nainen väittää, että hänen on pakko olla kaverinsa seurassa, koska se muka suuttuu jos hän iskee miehiä. Kyse voi olla jostain oudosta pelistä ja kieroilusta.

Huhuh mitä tyyppejä naisissa on. Ei meillä kyllä miesporukalla ole tuollaisia pelejä tai kieroa kateellisuutta..

Olen kyllä myös huomannut jos ihan viattomasti vaihdan pari sanaa jonkun naisen kanssa, voi hänen kaverinsa yllättäen tulla väliin hyvinkin aggressiivisesti.

Ai ei miesporukalla ole tuollaista? Hyvä vitsi. Minulla ja monella naisella on kokemus siitä kun alkoi seurustella miehen kanssa niin ne miehen ns kaverit yritti kaikin keinoin laittaa kapuloita rattaisiin niin että seurustelu olisi loppunut alkuunsa. Jopa yrittämällä iskeä naista itselleen.

Jos naiset on kaksinaamaisia niin miehet on tuhatnaamaisia.

Vierailija
31/80 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin myös ravintolassa baaritiskillä asioineen naisen ja vaihdoin muutaman sanan ja menin hänen perässään pöytään, hänen tyttökaveri näytti heti paheksuntansa vaikka käyttäydyin asiallisesti.Ajattelin etten viitsi pilata heidän iltaansa ja päätin poistua paikalta kun tyttökaveri meni vessaan, samalla huikkasin jotta voisimme tavata seuraavana päivänä rautatieasemalla. Tästä on kulunut nyt 26 vuotta, onnellisesti naimisissa.Kyseinen tyttökaveri ei ollut enään kaveri lieneekö ollut juuri sitä kateutta.

Vierailija
32/80 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Miksi te naiset...?”

En lähtisi vetämään naisista ryhmänä johtopäätöksiä sun kokemuksellasi.

Se on uli-ulin ainoa tapa ajatella, sille nainen ei ole joukko yksilöitä vaan ryhmä samoin (=yhtä väärin) ajattelevia klooneja.

Jos hän yhden kerran näkisi sen edessään olevan yksilön eikä "te naiset"-ryhmää ulin naisonni paranisi, mutta tästä ei ole pelkoa.

Vierailija
33/80 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Miksi te naiset...?”

En lähtisi vetämään naisista ryhmänä johtopäätöksiä sun kokemuksellasi.

Se on uli-ulin ainoa tapa ajatella, sille nainen ei ole joukko yksilöitä vaan ryhmä samoin (=yhtä väärin) ajattelevia klooneja.

Jos hän yhden kerran näkisi sen edessään olevan yksilön eikä "te naiset"-ryhmää ulin naisonni paranisi, mutta tästä ei ole pelkoa.

Kumpihan tällä palstalla on yleisempää, miesten vai naisten yleistäminen? Pitää hiekkapillulle nyt vääntää rautalangasta taas.

Vierailija
34/80 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen useimmiten ollut se vasta toinen vaihtoehto nainen. Olen toiminut kuskina ja joskus jopa rahapussinakin. Ystävä on humaltunut ja lähtenyt aika pian miestä metsästämään, ellei nyt joku mies ole tullut ihan paikalle iskemään ystävääni. Joskus nämä ystäväni on olleet kylän fillareita, oikein suosittuja miesten keskuudessa. Sellaista se on, elämä. Aina ei voi voittaa.

Vierailija
35/80 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen useimmiten ollut se vasta toinen vaihtoehto nainen. Olen toiminut kuskina ja joskus jopa rahapussinakin. Ystävä on humaltunut ja lähtenyt aika pian miestä metsästämään, ellei nyt joku mies ole tullut ihan paikalle iskemään ystävääni. Joskus nämä ystäväni on olleet kylän fillareita, oikein suosittuja miesten keskuudessa. Sellaista se on, elämä. Aina ei voi voittaa.

Olet itse mies.

Ei nykyään ole enää "kylän fillareita", sellainen osoittelu ja herjaaminen on paljastunut pelkäksi naisvihaksi.

Naisillakin on oikeus olla aktiivisia, moni nainen rakastaa seksiä. Tätä voi joidenkin miesten olla vaikeaa sietää.

Vierailija
36/80 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ystävä joka oli mustasukkainen minusta. Ei siis kateellinen jos ei saanut huomiota vaan minä en saanut antaa sitä muille. Ei olla enää ystäviä kun aloin seurustella ja siitä syttyi kauhea draama. Siihen se sitten katkesi.

Vierailija
37/80 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin nuorempana lihaksikas ja kohtuullisen tuiman näköinen tyyppi nuorempana. En siis mikään bodari, mutta normaalia miestä huomattavasti lihaksikkaampi. Ja vielä karvainenkin! Valitettavasti silloin 2000-luvun alkupuolella oli se ns. tyttöpoika -trendi muodissa, eli lihakset, karvat ja normaali miehekkyys olivat iso "no-no". 

Muistan ainakin kolme kertaa, jolloin naisen kaveri tuli blokkaamaan hyvin alkaneen keskustelun baarissa, ihan vain ulkonäkööni viitaten. Kilttinä nuorena miehenä masennuin yleensä moisesta. 

Oh well, onneksi 10 -vuotta vanhemmat naiset sentään osasivat arvostaa. Sen kun tajusi, menoa riitti. Niin paljon että sitä oli ihan hätää kärsimässä. :p

Vierailija
38/80 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sä olisit herrasmies ja huomaat että kiinnostava nainen on ystävänsä kanssa, niin kyllä sä silloin huomioisit kummatkin. Oletatko sä tosissasi että tälle kaverille on ok seistä vieressä hiljaa typerän näköisenä? En mä ainakaan siihen jäisi, vaan lähtisin kotiin jos tuota jatkuisi kauan.

Jos mä olen jonkun kaverin kanssa baarissa niin vaikutuksen tekee mies, joka kenties tulee pöytäämme mutta ei ignooraa sitä toista täysin. Se on tosi junttimainen piirre ja kiinnostus sellasta miestä kohtaan sammuu heti.

N23

Vierailija
39/80 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa tietenkin tutustua. Siksi ystävä saakin mennä baariin yksin ja vietän hänen kanssaan aikaa muualla. Haluan nimittäin huomiota ystävältäni, silloin kun hänet tapaan. En raahaa häntä myöskään mukaani, jos menen jotain miestä tapaamaan.

No juurikin näin! Mulla on pari kaveria, jotka ihmettelee miksen halua lähteä heidän kanssaan baariin... no siksi, kun siellä käy aina just niin, että ehkä 10 minuuttia ollaan yhdessä, ja sen jälkeen kaveri liihottaa jo jonkun äijän kanssa.

Mihin mua siellä tarvitaan? Jos mä haluan viettää aikaa ystävän kanssa, niin sitten vietän.

Vierailija
40/80 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos sä olisit herrasmies ja huomaat että kiinnostava nainen on ystävänsä kanssa, niin kyllä sä silloin huomioisit kummatkin. Oletatko sä tosissasi että tälle kaverille on ok seistä vieressä hiljaa typerän näköisenä? En mä ainakaan siihen jäisi, vaan lähtisin kotiin jos tuota jatkuisi kauan.

Jos mä olen jonkun kaverin kanssa baarissa niin vaikutuksen tekee mies, joka kenties tulee pöytäämme mutta ei ignooraa sitä toista täysin. Se on tosi junttimainen piirre ja kiinnostus sellasta miestä kohtaan sammuu heti.

N23

Tämä on asiaa. Joskus eksyin naisparin pöytään ja juttelin asiallisesti kummankin kanssa. Kaikki menimme koteihimme mutta sittemmin he kävivät saunomassa luonani vuorotellen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän