Miks salkkareissa osa III
Pidetään tämä väliaikaisena tai sitten pysyvänä, jos ketjua ei avata uudelleen.
Kommentit (6757)
Voihan Severi olla vaikka jo täyttänyt 16 vuotta? Eihän näiden hahmojen ikää muutenkaan tiedä, kun synttäreitä harvoin juhlitaan ja aika kulje samaa vaihtia kuin oikeassa elämässä. Turha takertua Irinan ja Roopen ikään ja sitäpaitsi Roope oli melkein 16 vuotias kohtausta tehdessä.
Miksei meidän koulutuksissa tarjoilla shamppanjaa ja kestäis yli yön jossai fancyssä hotellissa :O
T. Hoitsu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku sanoa, että millä ihmeen perusteella Monican ja Severin juttu olisi ihan ok jos Severi vain olisi nippa nappa sen 16v, mutta Akin ja Sannin suhde olisi ällöttävää?
Alaikäisen 15v teinipojan ja aikuisen naisen suhde on siis ok mutta vanhemman miehen ja täysi-ikäisen nuoren aikuisen naisen suhde ei? En ymmärrä.
By ikähullu. Ei kukaan muu ole tota mieltä Sannin / Alissan / Iidan suhteen.
No ainakin ikähullulle vastannut joka kysyi mitä ällöttävää Akin ja Sannin jutussa olisi sai alapeukkuja. Kaksinaismoralismi siis rehottaa.
Ikähullulle vastaaminen on valtaosan mielestä väärin, siitä alapeukut.
Lari näytti kyllä siltä, että ei halua tavata Kallea. Silti jostain syystä menee puhumaan. Mutta siis miksi ? Ehkä tämän ideana on vain kertoa,mitä Lari puhaa nykyään, eikä mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Miksei meidän koulutuksissa tarjoilla shamppanjaa ja kestäis yli yön jossai fancyssä hotellissa :O
T. Hoitsu
Mene hakemaan Kallelta töitä😉😂
Mä toivon, että Larin vierailu jää todella lyhyeksi. Ei Lari ole mitään ilman Eliasta ja mä en halua katsoa Laria ilman Eliasta. Jos Elias ei olisi kuollut, olisi asiat toisin ja olin mielissäni Larista nyt ja haluaisin sen jäävän, mutta nyt kun on tilanne tämä niin eih.
Vierailija kirjoitti:
Lari näytti kyllä siltä, että ei halua tavata Kallea. Silti jostain syystä menee puhumaan. Mutta siis miksi ? Ehkä tämän ideana on vain kertoa,mitä Lari puhaa nykyään, eikä mitään muuta.
Eihän Lari ees huomannut vielä Kallea? Ja Kalle taas keskitty viestittelemään.
Vierailija kirjoitti:
Esittikö kenkä-Nikoa vai vektoriavaruus-Nikoa?
Mistä nämä nimitykset? :D Hauskoja.
Lari :0 Saas nähdä, onko vain pikavisiitti, vai tuleeko sotkemaan Kallen ja Samin pakkaa.
Huomasitteko, että Pietari oli perinyt Eliaksen kylpytakin? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestäni Lari kyllä huomasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en näe Severin ja Monican pusukohtauksessa mitään väärää. Monica oli humalassa eikä Severi tuntenut oloaan vaivaantuneeksi. Kyse on kuitenkin vain näyttelijän työstä. Ei ketään pakoteta noihin kohtauksiin vaan saavat itse valita onko heille ok. Monica/Irina näyttää sitäpaitsi ikäistään vuosia nuoremmalta.
Minua aikoinaan ällötti Nikon ja Katariinan suhde paljon enemmän.
No, kysehän ei ole siitä mikä sinusta on oikein tai väärin, vaan Suomen lainsäädännöstä.
Suomen lainsäädännön mukaan kohtauksessa ei ollut mitään väärää, koska Severin näyttelijä Roope Puhakka on 16-vuotias.
Miksi puhut asiasta, josta et tiedä mitään? Marraskuussa 2016 Severin näyttelijä oli 14-vuotias, koska siitä oli juttu kun tulivat yhdessä Vivin kanssa sarjaan uusina. Severin näyttelijä on toki nyt 16, mutta ei ollut kuvaushetkellä.
Nyt suurin huolenaihe on kyllä, että ei kai Kalle vaan sorru tuolla koulutuksessa ryyppäämään. Kalle joutui sitten tietysti hoitamaan Akia. Selvästi tietää tuosta aiheesta, muttasilti kuulosti huvittavalta tuollainen Kallelta, sillä miksi ei käyttänyt osaamistaan omiin ongelmiinsa. Taisi tajuta, että olisi itsekin voinut joutua tuohon tilaan, vaikka ei lääkkeitä vetänytkään. Niin, ja Monican kännisekoiluissa ei ollut mitään hauskaa. Monicakin on sekoillut sarjassa monta kertaa kännissä. Toivottavasti Monicallakin ei nyt vaan ole alkoholiongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en näe Severin ja Monican pusukohtauksessa mitään väärää. Monica oli humalassa eikä Severi tuntenut oloaan vaivaantuneeksi. Kyse on kuitenkin vain näyttelijän työstä. Ei ketään pakoteta noihin kohtauksiin vaan saavat itse valita onko heille ok. Monica/Irina näyttää sitäpaitsi ikäistään vuosia nuoremmalta.
Minua aikoinaan ällötti Nikon ja Katariinan suhde paljon enemmän.
No, kysehän ei ole siitä mikä sinusta on oikein tai väärin, vaan Suomen lainsäädännöstä.
Suomen lainsäädännön mukaan kohtauksessa ei ollut mitään väärää, koska Severin näyttelijä Roope Puhakka on 16-vuotias.
Miksi puhut asiasta, josta et tiedä mitään? Marraskuussa 2016 Severin näyttelijä oli 14-vuotias, koska siitä oli juttu kun tulivat yhdessä Vivin kanssa sarjaan uusina. Severin näyttelijä on toki nyt 16, mutta ei ollut kuvaushetkellä.
Miksi ihmiset alapeukuttavat täällä ihan tiedossa olevia faktoja? Roope ei ollut kuvausten aikaan 16, vaan 15-vuotias. Sen takia kohtaus on kyseenalainen.
Miksi tuo ikähullu repostaa vanhoja viestejä edellisestä ketjusta, kuten tuo fanisivuviesti?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset alapeukuttavat täällä ihan tiedossa olevia faktoja? Roope ei ollut kuvausten aikaan 16, vaan 15-vuotias. Sen takia kohtaus on kyseenalainen.
Voisitko laittaa palautetta sarjan tekijöille ja lopettaa täällä jankkaamisen?
Lakatkaa nyt jo provosoitumasta tolle jankkaajalle. Sehän nauttii tilanteesta ja jatkaa jatkaa jatkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko laittaa palautetta sarjan tekijöille ja lopettaa täällä jankkaamisen?
En ole jankannut yhtään mitään, täällä on useampi keskustelija. Oikaisin vain harhaluulon siitä, että Roope olisi ollut 16 kuvausten aikoihin.
Haluaisinpa muuten nähdä päivän, kun täällä tätä puolustelevien omat 15-vuotiaat pojat saisivat kännisuudelmia keski-ikää lähestyvältä naiselta. Olisi varmaan ihan ok, juu :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestäni Lari kyllä huomasi.
Aika hauska miten erilailla me kaikki tulkitaan kohtauksia. Itse taas en huomannut, että olisi suoraan nähnyt Kallen vaan katsoi juuri vähän ohi. Ajattelin et huomisessa jaksossa näkee ja menee juttelemaan. Onhan tässä aikaa, kun torstaina tulee vasta houkutusten hotelli -jakso.
No ainakin ikähullulle vastannut joka kysyi mitä ällöttävää Akin ja Sannin jutussa olisi sai alapeukkuja. Kaksinaismoralismi siis rehottaa.