Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks salkkareissa osa III

Vierailija
10.12.2017 |

Pidetään tämä väliaikaisena tai sitten pysyvänä, jos ketjua ei avata uudelleen.

Kommentit (6757)

Vierailija
2061/6757 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sairaalan vieressä pelastuslaitos vai miksi ihmeessä alottivat vuoroa sairaalan pihalla ja tarkistivat varustusta siinä. Yleensä ne tehdään laitoksella.

Vierailija
2062/6757 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tästä alkaa Akin elämässä parempi aikakausi. Menee varmasti hetki ennen kuin saa kasattua itsensä ja käsiteltyä asia. Paha on silti pois ja Aki on sen silmästä silmään nähnyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2063/6757 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella menny hermot tuohon ikähulluun. Selailin entisen keskustelupalstan vanhoja keskusteluja ja sieltä löytyi tälläinen viesti ikähullulle yli puolen vuoden takaa:

klo 18:34 | 1.6.2017

Voisko tuo ikäpakkomielteinen teinihullu saada bannit tähän ketjuun, kiitos? Ei mitään järkeä, että tämä ihminen vain trollaa täällä päivästä toiseen. Ei tuo mitään Salkkarit-keskusteluun. Sama kuin minä alkaisin kommentoida kriittisesti aina kun jollain hahmolla on vaikkapa musta vaate yllään ("hahmo x on ihan selvä stananpalvoja!!1") tai muuta yhtä typerää.

Siis kuinka tuo ikähullu on jaksanut jo ainakin yli puoli vuotta jauhaa tuota samaa paskaa Sannista vai onko ikähullun kirjoittaja vaihtunutkin? Vaikuttaa todella sairaalta tyypiltä. Lähtisi jo pois täältä. :-(

Vierailija
2064/6757 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta olisi, jos ikähullua ei huomioitais mitenkään. Ei anneta alapeukkuja tai kommentteja kuten "mene hoitoon." antaa sen yksinään keskustella täällä, mä oon ainakin oppinut jo hyppäämään sen viestit yli :D

Vierailija
2065/6757 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta olisi, jos ikähullua ei huomioitais mitenkään. Ei anneta alapeukkuja tai kommentteja kuten "mene hoitoon." antaa sen yksinään keskustella täällä, mä oon ainakin oppinut jo hyppäämään sen viestit yli :D

Tuosta olen meinannut mainita aiemmin! :D Ei reagoida enään mitään hänen kommentteihin.

Vierailija
2066/6757 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes mahdotonta ettei kukaan huomioisi ikähullua. Ketjun vakiseuraajat tietävät ettei viesteihin kannata reagoida, mutta ketjuun eksyy paljon satunnaiskommentoijia.

Vierailija
2067/6757 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähän takia Gunnar on tämän päivän jaksossa yötä korjaamon sohvalla?

Vierailija
2068/6757 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vahingossa selville kuka ikähullu on oikeassa elämässä, on siis mun tuttu :D hahaha

Vierailija
2069/6757 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kalle kuitenkin päätyy sekoittamaan työn ja huvin ja katuu tätä jälkikäteen."

Kalle "sekoittaa työn ja huvin", eli syökö kuormasta ja tapailee jotain työpaikalta (kuuma kirurgi 😆)? Vai liittyykö taas alkoholiin?

Vierailija
2070/6757 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Camilla ja Aki riitaantuu, en tykkää :(

Ja sitten kun vihdoin sopivat välinsä, uusi välirikko häämöttää Akin rahahuijauksen joskus paljastuessa.

Vierailija
2071/6757 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain vahingossa selville kuka ikähullu on oikeassa elämässä, on siis mun tuttu :D hahaha

Niin varmaan, ikis

Vierailija
2072/6757 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Mia Ehrnrooth❤️

Vierailija
2073/6757 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Camilla ja Aki riitaantuu, en tykkää :(

Ja sitten kun vihdoin sopivat välinsä, uusi välirikko häämöttää Akin rahahuijauksen joskus paljastuessa.

Ajatellaas hmm...

onkohan Aki nyt vähän sekaisin ja tunteidensa vallassa?

Syyttää Camillaa siitä, että sai hänet ylipuhuttua Salmea katsomaan ja muistikuvat heräsivät.

Purkaa siis pahaa oloaan ensireaktiona ihmiseen johon se on helppo purkaa.

Uskon, että tilanne rauhoittuu pian kun Aki saa asiaa käsiteltyä.

Mua ei kyllä haittaa vaikka eivät väleihin enää tulisikaan.

Vierailija
2074/6757 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Camilla ja Aki tuo hyvin esille toistensa piilossa olevia parempia puolia. Jos nyt unohdetaan se, että Aki huijasi sen miljoonan Camillalta. Ilman Camillaa Aki olisi tuskin saanut kerrottua siitä hyväksikäytöstä.

Vierailija
2075/6757 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt Akin vaan pitää päästä huoneesta pois niin, ettei kukaan näe hänen siellä olleen. Jos jää kiinni ja Kalle saa tietää peli on selvä.

Mun mielestä olisi oikeus ja kohtuus kerrankin jäädä tämä asia selviämättä.

Heitteillejättö on aina heitteillejättö

Vierailija
2076/6757 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt Akin vaan pitää päästä huoneesta pois niin, ettei kukaan näe hänen siellä olleen. Jos jää kiinni ja Kalle saa tietää peli on selvä.

Mun mielestä olisi oikeus ja kohtuus kerrankin jäädä tämä asia selviämättä.

Heitteillejättö on aina heitteillejättö

Näin on! Laki ei tunne kohtaa silmä silmästä ja hammas hampaasta.

Vierailija
2077/6757 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sarjassa kaikki mahdollista. Mitä jos Kallella onkin jotain säätöä Pietarin kanssa ja Pietari paljastuu biseksuaaliksi niin kuin näissä keskusteluissa jo kauan sitten mietittiin ?

Vierailija
2078/6757 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peppi on sairaalan ainut hoitaja/fyssari/ensihoitaja. Huomenna varmaan leikkaussalihoitajana, on hän pätevä.

Jep. Kyllä ilmeisen tylsää saa olla Lapissa, jos muutamassa vuodessa kerkeää 3 korkeakoulututkintoa hankkimaan. Eiköhän vielä paljastu että kouluttautui lääkäriksikin siinä sivussa ja kohta jo vie Kallelta ylilääkärin paikan.

Ja sitten alkaa myös poliisiksi Lindan lähdettyä.

Vierailija
2079/6757 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalan palkataan vain todellisia moniosaajia ja lahjakkuuksia, jotka ovat valmiita tekemään kaikkia mahdollisia töitä ja usean ihmisen työt. Tämä johtuu sairaalan kroonisesta henkilökuntapulasta.

Vierailija
2080/6757 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Camilla ja Aki tuo hyvin esille toistensa piilossa olevia parempia puolia. Jos nyt unohdetaan se, että Aki huijasi sen miljoonan Camillalta. Ilman Camillaa Aki olisi tuskin saanut kerrottua siitä hyväksikäytöstä.

Peppi olikin liian empaattinen hiirulainen Akille. Oikeassa elämässä Akin kaltainen mies ei koskaan kiinnostuisi tuollaisesta tylsästä naapurintytöstä. Pepillä ei olisi ollut kypsyyttä tukea Akia tässä hyväksikäyttö asiassa.

Ketju on lukittu.