Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa III

Vierailija
10.12.2017 |

Pidetään tämä väliaikaisena tai sitten pysyvänä, jos ketjua ei avata uudelleen.

Kommentit (6757)

Vierailija
3441/6757 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dahlia sitten ollut useamminkin putkassa? :D

Vierailija
3442/6757 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pupulla on juuri niin eksynyt katse kuin tuommoisella pojalla pitääkin olla :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3443/6757 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja ton taksikuskin Porin murre. :D

Vierailija
3444/6757 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja ton taksikuskin Porin murre. :D

Joo, kuulosti tosi teennäiseltä.

Vierailija
3445/6757 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallen ja Larin säädöstä ei seuraa mitään hyvii, kun Lari kuitenkin poistuu huomisessa jaksossa. Tai niin veikkaan, oishan se aika kiva jos palaisi kokonaan.

Vierailija
3446/6757 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin sanottiin, että Monican ulkonäkö olisi rupsahtanut. Olen eri mieltä.

Minun mielestä Monica näyttää nykyään kauniimmalta, pitkät hiukset sopii hänelle.  Suurin ero on meikissä. Luojan kiitos siitä raskaasta ja voimakkaasta meikistä päästiin, Monicalla oli aikaisemmin järkyttävät pandan silmät. Kevyempi ja pehmeämpi meikki sopii hänelle paljon paremmin. Mut makukysymys.

Vierailija
3447/6757 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lari yritti iskeä, mutta Kale torjuu. Luulin, että olisi mennyt toisin päin. Noh, huomisessa jaksossa ilmeisesti tapahtuu jotain lisää ainakin tuon jakson lopussa nähdyn perusteella. Jos Kalle todella sanoo ei Larille niin on sitten muuttunut viime aikoina nähdystä.

Vierailija
3448/6757 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin typeräksi tehty Kallen ja Larin tapaaminen. Vuosien jälkeen toinen on vihjaileva ja valmis mihin vaan, toinen taas pakoileva ja estelevä. Hoh hoijaa! Lähtis Lari vaan jo.

Vierailija
3449/6757 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikaisemmin sanottiin, että Monican ulkonäkö olisi rupsahtanut. Olen eri mieltä.

Minun mielestä Monica näyttää nykyään kauniimmalta, pitkät hiukset sopii hänelle.  Suurin ero on meikissä. Luojan kiitos siitä raskaasta ja voimakkaasta meikistä päästiin, Monicalla oli aikaisemmin järkyttävät pandan silmät. Kevyempi ja pehmeämpi meikki sopii hänelle paljon paremmin. Mut makukysymys.

Miksi tämä palsta kierrättää näitä vanhoja viestejä? Tämä ja se rupsahdusviesti on molemmat olleet täällä jo, edellisessä ketjussa ilmeisesti.

Tai sitten joku tallentelee niitä itse ja julkaisee uudelleen.

Vierailija
3450/6757 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtäkkiä Kalle ei halua mitään tapahtuvan Samin seläntakana, vaikka ovat vain ystäviä. Viimeksi karkasi treffeille mennessä jonkun Tinder miehen mukaan? Sitä kai koskaan näytetty, mutta härskit oli keskustelut.

Vierailija
3451/6757 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laria ei sitten enää nähdäkään huomisen jakson jälkeen. Kalle ja Lari hyppää vällyjen väliin ja aamuun mennessä lari on kadonnut. Kalle kärsii omantunnon tuskista ja sen takia pilaa välinsä kososeen. Kalle parka ei tuu löytämään enää rakkautta ja poistuukin sarjasta kevään päätösjaksossa.

Vierailija
3452/6757 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran Lari halusi tavata Kallen niin miksi ei ole koko tänä aikana vain soittanut tai lähettänyt viestiä ? Lri ja Kallehan eivät ole pitäneet mitään yhteyttä. Niin, ja miksi ihmeessä Lari ilmeisesti menee Kallen hotellihuoneeseen,vaikka Kalle jo hyvästeli ?

Vierailija
3453/6757 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laria ei sitten enää nähdäkään huomisen jakson jälkeen. Kalle ja Lari hyppää vällyjen väliin ja aamuun mennessä lari on kadonnut. Kalle kärsii omantunnon tuskista ja sen takia pilaa välinsä kososeen. Kalle parka ei tuu löytämään enää rakkautta ja poistuukin sarjasta kevään päätösjaksossa.

Höpö höpö!

Vierailija
3454/6757 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö!

Ei ole höpö höpöä. Varmaa tietoa.

Vierailija
3455/6757 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa yhtään tätä Jirin ja Alissan kuviota. Jotenkin plääh koko pari. Mistä koko Lolan huijaamisessa on kyse? Onko tämä pitkänkin ajan suunnitelma vai joku päähänpisto ja miksi Alissan ja Jirin pitää loukata Lolaa kaikilla elämänosa-alueilla? En ymmärrä, miksi Alissa oli sillein, että tottakai yrität Jiriä, vaikka itse on jotakin Jirin kanssa meneillään? Voi olla, ettei heillä mitään romanssia ole, mutta Alissa ei vaikuta ihmiseltä, joka haluaisi jakaa panokaverinsa.

Toinen asia, mikä minua ihmetyttää on Taigan jättäminen Lappiin. Tuntuu oudolta, että Peppi raaskii olla erossa tyttärestään - varsinkin kun Taiga taitaa olla koko Salkkarit-historian ainoa toivottu ja tarkoituksella (vielä avioliitossa) saatu lapsi.

Vierailija
3456/6757 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dahlia, todellinen hienostonainen laittaa miespalvelijansa puolestaan heittelemään ruoanpalamisia itse katsoessaan vierestä. Tuo oli kyllä sarjan huvittavin kohtaus pitkään aikaan.

Vierailija
3457/6757 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, jos Kalle on todella päässyt yli Larista. Nyt on tilaisuus todistaa tuo. Huominen jakso näyttää asian todellisen laidan.

Vierailija
3458/6757 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dahlia, todellinen hienostonainen laittaa miespalvelijansa puolestaan heittelemään ruoanpalamisia itse katsoessaan vierestä. Tuo oli kyllä sarjan huvittavin kohtaus pitkään aikaan.

Minä taas en näe ruualla leikkimisessä mitään huvittavaa.

Vierailija
3459/6757 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää miksi suomalaiseen sarjaan on pitänyt tuoda amerikkalaisia hömpötyksiä, viimeisimpänä tämä ruokasota.

Vierailija
3460/6757 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa yhtään tätä Jirin ja Alissan kuviota. Jotenkin plääh koko pari. Mistä koko Lolan huijaamisessa on kyse? Onko tämä pitkänkin ajan suunnitelma vai joku päähänpisto ja miksi Alissan ja Jirin pitää loukata Lolaa kaikilla elämänosa-alueilla? En ymmärrä, miksi Alissa oli sillein, että tottakai yrität Jiriä, vaikka itse on jotakin Jirin kanssa meneillään? Voi olla, ettei heillä mitään romanssia ole, mutta Alissa ei vaikuta ihmiseltä, joka haluaisi jakaa panokaverinsa.

Toinen asia, mikä minua ihmetyttää on Taigan jättäminen Lappiin. Tuntuu oudolta, että Peppi raaskii olla erossa tyttärestään - varsinkin kun Taiga taitaa olla koko Salkkarit-historian ainoa toivottu ja tarkoituksella (vielä avioliitossa) saatu lapsi.

Hyvä opetus Lolalle! Itse ensin leikki myyn enpäs myykään leikkiä.

Mun mielestä ihan mielenkiintoinen käänne.

Taigaan en ota kantaa, Pepillä varmaan omat syynsä miksi Taiga on Lapissa.

Ketju on lukittu.