Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömät aamuisin Alkon edessä jonossa ennen liikkeen aukioloa

Vierailija
21.09.2026 |

Eikö näiden pitäisi olla hakemassa töitä? 

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain typerä.

Vierailija
2/18 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja asia kuuluu sinulle millä lailla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somen perusteella Tere ja "liberaalit" kokoomuspoliitikot olivat aina nykimässä Alkon ovea la-iltaisin, arkipyhisin ja sunnuntaisin. En tiedä onko lakimuutos helpottanut heidän viinanhimoaan.

Vierailija
4/18 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko vielä että mitä töitä pitäis hakea? Tässä paskassa on ihan sama ryypätä kun ei mitään muutakaan ole. 

Vierailija
5/18 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että alkoholistit nuoret eläkeläiset tai muuten aikaisin heräävät ovat siellä, ei tarkoita että muut ovat.

Vierailija
6/18 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kait mutta UrpoSikaPurra piti huolen siitä että näin ei tehdä Menkää töihin hanke meni pahasti vituiksi ja menettivät toivonsa sekä alkoivat juopoiksi Tavoite saavutettu ja ap voi lopettaa länkyttämisen !

Vierailija
7/18 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me työttömät nukumme vielä kun Alko avaa ovensa.

Vierailija
8/18 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes 30 vuotta olen töitä tehnyt ilman yhteiskunnan tukia. Jos nyt joudun tämän kusipäisen hallituksen päätösten vuoksi työttömäksi, aioin olla minäkin Alkon ovella heti aamusta. Tulen haistattamaan paskat koko yhteiskunnalle ja elämään muiden rahoilla. 

Vierailija
9/18 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin työttömät ku työläiset. 

Vierailija
10/18 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes 30 vuotta olen töitä tehnyt ilman yhteiskunnan tukia. Jos nyt joudun tämän kusipäisen hallituksen päätösten vuoksi työttömäksi, aioin olla minäkin Alkon ovella heti aamusta. Tulen haistattamaan paskat koko yhteiskunnalle ja elämään muiden rahoilla. 

Kerrankin kunnon asiaa Tästä täydet 10 pistettä Uskalsi sentään joku sanoa totuuden 

Vierailija
11/18 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ole välttämättä työttömiä, todennäköisesti kyllä alkoholisteja. Saattavat olla iltavuoroonkin menossa. Tai voivat olla eläkeläisiä tai sairaita, tai huvikseen saikuttajia.

Vierailija
12/18 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrankin kunnon asiaa Tästä täydet 10 pistettä Uskalsi sentään joku sanoa totuuden 

Jaa, että rupeaa alkkikseksi?

Vierailija
13/18 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työläis - siat yrittävät pärjäillä surkeissa töissään. Otan todella osaa aikaisiin aamuherätyksiinne tai vuorotyöhön lähtöihinne. 😅🤣😂

Vierailija
14/18 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha, niinpä 👍

Vierailija
15/18 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei töitä tarvitse joka päivä hakea eikä miettiä. Sitä kun täyttää sen työnhakuvelvoitteen heti  kuukauden alussa niin on aikaa olla loppu kuukausi vaikka kokoajan kännissä.

Vierailija
16/18 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Ap on itse siellä repimässä kahvasta kun darra on pahana eikä töihin kiirettä. 

Ap ja muut työttömät  kunnallispersut. 

Vierailija
17/18 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä töitä voi hakea netin kautta samalla kun ryypiskelee.

Vierailija
18/18 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, että rupeaa alkkikseksi?

"Lähes 30 vuotta olen töitä tehnyt ilman yhteiskunnan tukia. Jos nyt joudun tämän kusipäisen hallituksen päätösten vuoksi työttömäksi!"  Syy oli kylläkin tuo ja sinun kusipään piti vääntää asiaa Olet saatana itse se alkoholisti !

Vierailija
19/18 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne ole välttämättä työttömiä, todennäköisesti kyllä alkoholisteja. Saattavat olla iltavuoroonkin menossa. Tai voivat olla eläkeläisiä tai sairaita, tai huvikseen saikuttajia.

Se on jännä kuinka monet vaivat ja taudit iskevät maanataisin. Sitten kun saa saikun ja pääsee jatkamaan juomista niin tulee tuollaista aloituksen näköistä tuubaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan