Työttömät aamuisin Alkon edessä jonossa ennen liikkeen aukioloa
Kommentit (18)
Ja asia kuuluu sinulle millä lailla?
Somen perusteella Tere ja "liberaalit" kokoomuspoliitikot olivat aina nykimässä Alkon ovea la-iltaisin, arkipyhisin ja sunnuntaisin. En tiedä onko lakimuutos helpottanut heidän viinanhimoaan.
Kerrotko vielä että mitä töitä pitäis hakea? Tässä paskassa on ihan sama ryypätä kun ei mitään muutakaan ole.
Se että alkoholistit nuoret eläkeläiset tai muuten aikaisin heräävät ovat siellä, ei tarkoita että muut ovat.
Olisi kait mutta UrpoSikaPurra piti huolen siitä että näin ei tehdä Menkää töihin hanke meni pahasti vituiksi ja menettivät toivonsa sekä alkoivat juopoiksi Tavoite saavutettu ja ap voi lopettaa länkyttämisen !
Me työttömät nukumme vielä kun Alko avaa ovensa.
Lähes 30 vuotta olen töitä tehnyt ilman yhteiskunnan tukia. Jos nyt joudun tämän kusipäisen hallituksen päätösten vuoksi työttömäksi, aioin olla minäkin Alkon ovella heti aamusta. Tulen haistattamaan paskat koko yhteiskunnalle ja elämään muiden rahoilla.
Mieluummin työttömät ku työläiset.
Vierailija kirjoitti:
Lähes 30 vuotta olen töitä tehnyt ilman yhteiskunnan tukia. Jos nyt joudun tämän kusipäisen hallituksen päätösten vuoksi työttömäksi, aioin olla minäkin Alkon ovella heti aamusta. Tulen haistattamaan paskat koko yhteiskunnalle ja elämään muiden rahoilla.
Kerrankin kunnon asiaa Tästä täydet 10 pistettä Uskalsi sentään joku sanoa totuuden
Ei ne ole välttämättä työttömiä, todennäköisesti kyllä alkoholisteja. Saattavat olla iltavuoroonkin menossa. Tai voivat olla eläkeläisiä tai sairaita, tai huvikseen saikuttajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin kunnon asiaa Tästä täydet 10 pistettä Uskalsi sentään joku sanoa totuuden
Jaa, että rupeaa alkkikseksi?
Työläis - siat yrittävät pärjäillä surkeissa töissään. Otan todella osaa aikaisiin aamuherätyksiinne tai vuorotyöhön lähtöihinne. 😅🤣😂
Vierailija kirjoitti:
Haha, niinpä 👍
Ei töitä tarvitse joka päivä hakea eikä miettiä. Sitä kun täyttää sen työnhakuvelvoitteen heti kuukauden alussa niin on aikaa olla loppu kuukausi vaikka kokoajan kännissä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Ap on itse siellä repimässä kahvasta kun darra on pahana eikä töihin kiirettä.
Ap ja muut työttömät kunnallispersut.
Niitä töitä voi hakea netin kautta samalla kun ryypiskelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, että rupeaa alkkikseksi?
"Lähes 30 vuotta olen töitä tehnyt ilman yhteiskunnan tukia. Jos nyt joudun tämän kusipäisen hallituksen päätösten vuoksi työttömäksi!" Syy oli kylläkin tuo ja sinun kusipään piti vääntää asiaa Olet saatana itse se alkoholisti !
Vierailija kirjoitti:
Ei ne ole välttämättä työttömiä, todennäköisesti kyllä alkoholisteja. Saattavat olla iltavuoroonkin menossa. Tai voivat olla eläkeläisiä tai sairaita, tai huvikseen saikuttajia.
Se on jännä kuinka monet vaivat ja taudit iskevät maanataisin. Sitten kun saa saikun ja pääsee jatkamaan juomista niin tulee tuollaista aloituksen näköistä tuubaa.
Olet vain typerä.