Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vittumaiset naapurit

Vierailija
08.12.2017 |

Kertokaa kauhutarinoita naapureistanne! Yritän niiden avulla selvitä järjissäni oman naapurini touhujen suhteen.

Kommentit (366)

Vierailija
221/366 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirinarkkiluola. Jonkun sosiaalitston järkkäämä jälkihuoltosakki asutti 100 neliön kerrostaloasuntoa. Taloyhtiössä vain lapsiperheitä ja eläkeläisiä niin kas, sinnehän pojat voidaan sijoittaa riehumaan!!!??

Ei ikinä olisi uskonut miten noita retkuja hyysätään ja kuinka v*tun ylimielisiä ihmisiä on soshuollossa töissä. Ottakaa omaan naapuriin mellastamaan jos niin pitää ymmärtää ja antaa mahdollisuuksia.

Kaksi muutti virallisesti, 18 häädettiin. Asuntoon täysi remontti, lude myrkytyksistä lähtien. Taloyhtiön kaikki lukot vaihtoon, 8 autoa varastettiin parkkipaikalta, kaikki varastot murrettu, ikkunoita ja ovilasia vaihdettu, vesivahinko alakerran asuntoon asti, postilaatikot rikottu/murrettu, lastenvaunut pöllitty samoin kaikkia lyhtyjä ja parvekukkia myöden.

Miten halvaksi tuli tämänkin puolen vuoden sijoitus?

Vierailija
222/366 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla että tulisi asiaan jopa muutosta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten aivan ihana ja rauhallinen taloyhtiö, joskus vaan kuuluu koiran haukahdus. Mutta tuo yläkertalainen pilaa kaiken. Vissiin joku nuori nainen, mutta voi herranjumala sitä tömistelyä. Ämmä ravaa yksiötään edestakaisin ihan hirveän tömistelyn kera nonstoppina melkeinpä aina iltakahdeksan aikaan. Onneksi öisin on hiljaa, mutta kuulen sen jos tömistelee vessaan ja paiskaisee ovensa kiinni.  Ihmettelen vaan, miten paljon ihmisen täytyy RAVATA asunnossaan ihan jatkuvasti. Itse ainakin istun lähinnä sohvalla, käyn keittiössä, vessassa, en tömistele jatkuvasti. Todella ärsyttävää ja kun tuo on jokapäiväistä. Aina tietää koska ämmä on kotona kun alkaa se jyminä ja töminä. Aamulla herään seiskalta kun tömistelee vielä kovempaa ja suorastaan juoksee asunnossaan. Verenpaine nousee niin että voisin kuristaa sen siihen paikkaan! Jos hän on kotona koko päivän, kuuluu aamukymmenestä usean tunnin eteenpäin jälleen töminää (siihen asti kun itse lähden töihin).. Vittu nytkin jo tunnin jatkunut TUM TUM TUM TUM. TÖM TÖM TÖM TÖM. Sitten siellä välillä käy varmaan sen isä karjumassa niin että kuuluu todella hyvin putkia pitkin. Jos luet tätä naapuri, niin haista vittu.

Ihmetyttää tämä suomalaisten tapa että lähetetään "terveisiä" vauva-palstan kautta sen sijaan että kerrottaisiin henkilölle päin kasvoja tai laitettaisiin lappua postiluukusta. Kyllä ihminen saa asunnossaan kävellä mutta voisit huomattaa hänelle että ei kävele niin vahvasti kannat edellä. 

Näinpä. Toisella ei taida olla harmainta hajua että on häiriöksi. Suomalaisilta puuttuu normaalit kommunikaatiotaidot. Jos asian osaisi tuoda kohteliaasti henkilölle ilmi niin tulisi varmaan ongelmaankin ratkaisu. Aika järkyttävää että toinen suunnittelee kuristamista ja haistattelee v:tä keskustelupaltoilla. Jos ei järjestä bileitä eikä ole muuten häiriöksi niin vaikuttaa kyllä suhteellisen helpolta ja hyväkäytöksiseltä naapurilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/366 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten aivan ihana ja rauhallinen taloyhtiö, joskus vaan kuuluu koiran haukahdus. Mutta tuo yläkertalainen pilaa kaiken. Vissiin joku nuori nainen, mutta voi herranjumala sitä tömistelyä. Ämmä ravaa yksiötään edestakaisin ihan hirveän tömistelyn kera nonstoppina melkeinpä aina iltakahdeksan aikaan. Onneksi öisin on hiljaa, mutta kuulen sen jos tömistelee vessaan ja paiskaisee ovensa kiinni.  Ihmettelen vaan, miten paljon ihmisen täytyy RAVATA asunnossaan ihan jatkuvasti. Itse ainakin istun lähinnä sohvalla, käyn keittiössä, vessassa, en tömistele jatkuvasti. Todella ärsyttävää ja kun tuo on jokapäiväistä. Aina tietää koska ämmä on kotona kun alkaa se jyminä ja töminä. Aamulla herään seiskalta kun tömistelee vielä kovempaa ja suorastaan juoksee asunnossaan. Verenpaine nousee niin että voisin kuristaa sen siihen paikkaan! Jos hän on kotona koko päivän, kuuluu aamukymmenestä usean tunnin eteenpäin jälleen töminää (siihen asti kun itse lähden töihin).. Vittu nytkin jo tunnin jatkunut TUM TUM TUM TUM. TÖM TÖM TÖM TÖM. Sitten siellä välillä käy varmaan sen isä karjumassa niin että kuuluu todella hyvin putkia pitkin. Jos luet tätä naapuri, niin haista vittu.

istut sohvalla kuuntelemassa yläkerran naapuria. oletko miettinyt että sinunkin TÖM TÖM TÖM -tunnari paskahuussiin tai vaan sinne keittiöön jääkaapillesi raahautuessa kuuluu sinun alakerrassa asuvalle? jos et ite asu ekassa kerroksessa?

Mulla asuu itellä alakerrassa huom alakerrassa mies ja siltä kuuluu jopa kusen lorotus keskellä yötä tänne! Yleensä vaan naurahdan jos herään lorotukseen.

Vierailija
224/366 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin varmasti kauhea naapuri reilu viikko sitten. Ostettiin tämä asunto kolme vuotta sitten, eikä ennen tätä tapahtumaa ole oltu varmasti häiriöksi. No kuitenkin, meille tuli aivan kauhea riita vanhasta asiasta kun mies mönki kotiin pikkujouluista puolen yön aikaan. Huusin, itkin ja paiskoin mm laukkuni päin seinää, heittelin vaatteita ympäriinsä ja niin edelleen. Hävettää niin älyttömästi, että tekisi mieli lähettää kaikille naapureille kukkasia ja kirjallinen anteeksipyyntö. En ole ikinä saanut samanlaista raivokohtausta. Hävettää ihan älyttömästi ja olen äärettömän pahoillani asiasta.

Ja tiedän, että varmasti kuului muihin asuntoihin, sillä meille kuuluu alakerran koiran haukkuminen (haukkuu juuri nytkin), rappukäytävän äänet selvästi, alakerran miehen kovaääninen selostus, puhuu pari kertaa kuussa pitkää puhelua englanniksi parvekkeellaan, yläkerran naisen pianonsoittoa, jonkun riitelyä ja naiskentelua. Karaokelaulaja on ilmeisesti muuttanut muualle asumaan, sitä ei ole kesän jälkeen kuulunut.

Vierailija
225/366 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin varmasti kauhea naapuri reilu viikko sitten. Ostettiin tämä asunto kolme vuotta sitten, eikä ennen tätä tapahtumaa ole oltu varmasti häiriöksi. No kuitenkin, meille tuli aivan kauhea riita vanhasta asiasta kun mies mönki kotiin pikkujouluista puolen yön aikaan. Huusin, itkin ja paiskoin mm laukkuni päin seinää, heittelin vaatteita ympäriinsä ja niin edelleen. Hävettää niin älyttömästi, että tekisi mieli lähettää kaikille naapureille kukkasia ja kirjallinen anteeksipyyntö. En ole ikinä saanut samanlaista raivokohtausta. Hävettää ihan älyttömästi ja olen äärettömän pahoillani asiasta.

Ja tiedän, että varmasti kuului muihin asuntoihin, sillä meille kuuluu alakerran koiran haukkuminen (haukkuu juuri nytkin), rappukäytävän äänet selvästi, alakerran miehen kovaääninen selostus, puhuu pari kertaa kuussa pitkää puhelua englanniksi parvekkeellaan, yläkerran naisen pianonsoittoa, jonkun riitelyä ja naiskentelua. Karaokelaulaja on ilmeisesti muuttanut muualle asumaan, sitä ei ole kesän jälkeen kuulunut.

Lähetä ihmeessä niille vaikka joulutähdet joulukortin kera. Aivan varmasti osaavat arvostaa ja saat anteeksi!

Vierailija
226/366 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiän yhtiön kyläpoliisi otti ja kuoli. Enpä tiedä miten jatkuva kiukkuisuus ja vahtiminen ovat sydämentoimintaan vaikuttaneet. Nyt uskaltaa autollakin ajella ilman pelkoa, että tullaan pysäyttelemään.

Vierailija
227/366 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten asui yläkerrassa joku piripää luukuttaja pariskunta, hitto että repi päästä se ramppaaminen. Vaikka varmaan itse yrittävät olla niin kovin hiljaisia ja huomaamattomia niin kolinaa kuului aamuu asti.

Välillä kävin viikonloppuisin tamppaamassa mattoja aamulla heti kun ääni loppui, naapurin mummonkin matot meni siinä samalla.

Hermot meni vuokra-asumiseen ja ostettiin rouvan kanssa ensiasunto kerrostalosta.

Eiköhän perkele siellä ollu joku kohta eläkeikää hiipivä kyylääjäukko sääntöjä latelemassa.

Hänellä toki oli oikeus itse pitää joka viikonloppu hirveetä meteliä, Elvis tms sonta huusi täysillä sisällä vaikka äijä itse oli konttauskunnossa ulkona. Yksi naapureista varmaan yritti vastata huutoon luukuttamalla jotain technojytkettä kostoksi. Oli kyllä riemua kuunnella sitä kompinaatiota. Niin ja molemmat omistivat asuntonsa.

Myytiin kämppä ja ostettiin omakotitalo, tuli rauha ja hiljaisuus.

Vierailija
228/366 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinänaapuri "laulaa" 4-5 kertaa viikossa vähintään tunnn kerrallaan. Voi olla mihin vuorokauden aikaan tahansa.

Vierailija
229/366 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyl mun mielestä on järkyttävää jos ei kotonaan saa edes kävellä ilman että naapurit haistattaa v*ttua! Eihän se ole mitään elämää.

Kävelläkin voi niin monella tapaa. Ei nyt päivällä tarvitse varoa, mutta jos yöllä on pakko vetää tuntikausia rallia kämpässä, niin onko sitä pakko vetää niin kovaa kuin kantapäistä lähtee?

Vierailija
230/366 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyl mun mielestä on järkyttävää jos ei kotonaan saa edes kävellä ilman että naapurit haistattaa v*ttua! Eihän se ole mitään elämää.

Kävelläkin voi niin monella tapaa. Ei nyt päivällä tarvitse varoa, mutta jos yöllä on pakko vetää tuntikausia rallia kämpässä, niin onko sitä pakko vetää niin kovaa kuin kantapäistä lähtee?

Tämä kommentti oli osoitettu viestiin jonka kirjoittaja valitti kävelemisestä ihan päiväsaikaan. Yöllä oli kuulemma hiljaa. Asia erikseen jos oikein tarkoituksella tömistelee ja pomppii asunnossa.

Vierailija
231/366 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on tuossa naapurissa kaksi miestä "kämppiksinä" illat ja päivät juovat kaljaa kavereidensa kanssa ja mölyävät ja hirveetä äijä läppää ja sieg hail yms. huutelua. Öisin nämä kämppikset panee ja hellii toisiaan. KAikki tämä kuuluu WC:hemme kuin olis samassa asunnossa. Vähän meinaa naurattaa tuo kaksois elämä. 

He ovat varmasti pariskunta eivätkä kämppiksiä.

Juu, varmasti ovat pariskunta, mutta kavereiden kanssa jauhetaan pimperosta ja naisista kovaan äänen ja kun kaverit ovat häipyneet alkaa rakkaudentyöt. Ei tuo porukka muutenkaan varsinaisesti miltää sateenkaariväeltänäytä päin vastoin.

Vierailija
232/366 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkerrassa asuu (ilmeisesti?) lapsensa isästä eronnut nuori rouva ja tietenkin tämä lapsi vuoroviikoin. Hänen mukaansa. Hieman ristiriitaisen oloisia lausuntoja on tästäkin saatu, mm. "lapsella oli isä kylässä eilen illalla" (eihän asia minulle kuulu, mutta mitä? eikö se isä saa viettää lapsensa kanssa aikaa riittävästi omilla kämpillä, pakko tunkea exän luo?). Tuo siis tarjottu selitykseksi siitä, miksi edellisenä iltana heiltä kuului ihan vitullista kantapääravaamista, pomppimista ja kiljumista melkein kaksi tuntia kello yhdeksän molemmin puolin. 

Tämä tilanne menee viikko viikolta sietämättömämmäksi. Ensin melusaasteena olivat lapset hyppynarun hyppely, hyppypalloleikit, sängyllä hyppely ja keppiheppailu SISÄLLÄ (eivätkö hyppyjutut ole saatana ulkolajeja??), usein ihan yli tunnin kerta-annoksina. Tämä on ihan turvallista aluetta, pihalla leikkii hänen lastaan nuorempia lapsia ihan sopuisasti, mutta jostain syystä tämä yläkerran energiapakkaus ei voi mennä ulos purkamaan sitä ylimääräistä virtaa. 

No, viime viikonlopusta alkaen lapsen pomppuleikien ja säestävien kiljahdusten lisäksi on tullut aikuisten karjumista (tänään kuultu:"NYT VITTU HILJAA! NYT TURPA KIINNI"), viime la ja su olivat aamusta iltaan seinillä juoksemista ja huutamista. 

Olen huomauttanut tästä kaksi kertaa nätisti, ja yhden kerran rumasti. En ole kyllä ylpeä tuosta viimeisimmästä, mutta paloi käämi kun keppiheppatreenit piti aloittaa varttiavaille kahdeksan aamulla. Eikä tämä mitenkään sen lapsen vika ole, aikuinen on vastuussa, mutta tahtoa ottaa vastuuta mistään ei ole. Hänen ainokaisensa saa meluta miten haluaa, koska naapureillakin on vauvoja jotka itkee, ja koiria jotka haukkuu, you see. Kyllä kerrostalossa täytyy sietää, lässyn lää, ihan normaaleja elämän ääniä usko tai älä. Paskat.

Y-säätiö ei ala varoittelemaan ketään ennen kahta valitusta, eikä minun ja kämppikseni, erillistaloudet, valituksia käsitellä erikseen. Saman kerroksen naapurit eivät ole ikinä kotona, ja minä asun tasan näiden tantereen tömistäjien yläkerrassa. En tiedä mitä tehdä, paitsi ehkä nimettömän vinkkauksen sosiaaliviranomaisille siitä, että mulla on ehkä ongelmissa oleva perhe naapurina.

Voimia ap:lle.

Vierailija
233/366 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monimurhaaja tunki kätensä ikkunasta sisään ja yritti tavoitella kännykkää, joka oli pöydällä. Vieressä asui kans murhaaja, josta tosin tiesin vasta jälkeenpäin. Pidätettiin, koska uusi rikoksensa ja kämpästä, siis naapurista, löytyi aseita- Yläkerrasta heitettiin alas stereot, televisio ja siinä ne makasi patiolla. Psykopaatti 13-v syötti omia lääkkeitään pihan kakaroille (joita ei siis valvottu), lääkkeet olivat concerta ja rauhoittavat ilmeisesti Diapam. Yksi pariskunta kuoli ilmeisesti yliannokseen, pihan lapset (ne, joita ei valvottu) katseli kun ruumissäkissä vietiin pois. lapset kollasivat kaikki rivitaloasuntojen tuhkakupit ja varastivat natsat. Ei asuttu kauan.

Vierailija
234/366 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset raivoajat ovat kyllä rasittavia. Mitä oikein ajattelit?

Vierailija
235/366 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ed.lisäys tuomittu pedofiili pyöri rivarien liepeillä ja teki tuttavuutta omalla pihallaan leikkivien lapsien kanssa. Tämä homma taisi loppua paikallisten "väliintuloon" Pyykkituvalla venkulat sekoittivat minut jonkun vankilaganstan morsiameen ja vankilakaverit aloitti kuulustelut pyykkituvassa. (eli onko muita miehiä). Onneksi hoksasivat erehdyksen. 

Vierailija
236/366 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää tämä suomalaisten tapa että lähetetään "terveisiä" vauva-palstan kautta sen sijaan että kerrottaisiin henkilölle päin kasvoja tai laitettaisiin lappua postiluukusta. Kyllä ihminen saa asunnossaan kävellä mutta voisit huomattaa hänelle että ei kävele niin vahvasti kannat edellä. 

Näinpä. Toisella ei taida olla harmainta hajua että on häiriöksi. Suomalaisilta puuttuu normaalit kommunikaatiotaidot. Jos asian osaisi tuoda kohteliaasti henkilölle ilmi niin tulisi varmaan ongelmaankin ratkaisu. Aika järkyttävää että toinen suunnittelee kuristamista ja haistattelee v:tä keskustelupaltoilla. Jos ei järjestä bileitä eikä ole muuten häiriöksi niin vaikuttaa kyllä suhteellisen helpolta ja hyväkäytöksiseltä naapurilta.

Minä taas ymmärrän miksi sanominen on niin vaikeaa. Itse en ainakaan haluaisi pahoittaa toisten mieltä ja aiheuttaa toisille ahdistusta, joten pitää oikeasti olla varma, että se töminä haittaa ja on jatkuvaa. Toinen syy miksi en ryntää heti naapureille huomauttamaan yöllisestä kantapäilläkävelystä on se, että hieman pelkään sitä, jos reaktio onkin se että alkavat entistä enemmän häiriköimään, tai alkavat etsimään syitä ja valittamaan minusta samalla tavalla. Toisaalta, jos alkavat enemmän häiriköimään, niin hyvä niin, voipahan sitten olla isännöitsijään yhteydessä ja valittamista ei tarvitse pelätä, koska tiedän ettei muut naapurit varmasti mene kimppaan noiden kanssa.

Mutta yhtäkaikki, ihan ymmärrettävää että on vaikea sanoa, varsinkin kun sitä kävelyä ei ole missään kielletty, eikä ääntä yleisesti ottaen lasketa häiritseväksi, siis niin,  että voisi isännöitsijäkin siihen puuttua.

Vierailija
237/366 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas ymmärrän miksi sanominen on niin vaikeaa. Itse en ainakaan haluaisi pahoittaa toisten mieltä ja aiheuttaa toisille ahdistusta, joten pitää oikeasti olla varma, että se töminä haittaa ja on jatkuvaa. Toinen syy miksi en ryntää heti naapureille huomauttamaan yöllisestä kantapäilläkävelystä on se, että hieman pelkään sitä, jos reaktio onkin se että alkavat entistä enemmän häiriköimään, tai alkavat etsimään syitä ja valittamaan minusta samalla tavalla. Toisaalta, jos alkavat enemmän häiriköimään, niin hyvä niin, voipahan sitten olla isännöitsijään yhteydessä ja valittamista ei tarvitse pelätä, koska tiedän ettei muut naapurit varmasti mene kimppaan noiden kanssa.

Mutta yhtäkaikki, ihan ymmärrettävää että on vaikea sanoa, varsinkin kun sitä kävelyä ei ole missään kielletty, eikä ääntä yleisesti ottaen lasketa häiritseväksi, siis niin,  että voisi isännöitsijäkin siihen puuttua.

Kyseisellä henkilöllä ei taida olla sitä huolta että pelkäisi toisen mielen pahoittamista. Täällä toivottelee vittuja ja haukkuu ämmäksi. Mutta totta, kävelyä ei ole kiellyttä.

Vierailija
238/366 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme omakotitalossa ja aiemmin leppoisa/mukava naapuri on muuttunut hirviöksi. Ensimmäiset 10 vuotta meni mukavasti, nyt on pari vuotta ollut vaikeaa. Naapurinrouva  on vähän siinä välistä, mies on aivan sekaisin nykyään. Ovat iäkkäitä (noin 85) ja selvästi mies on dementoitunut, ei muista enää asioita. Tähän sisältyy aggressiivinen asenne meitä kohtaan. Tulee tuulispäänä valittamaan asioista, joissa ei ole mitään mittasuhdetta. Esimerkiksi purimme autosta tavaraa ja hän syöksyi vaatimaan heti auton siirtoa pois hänen tonttinsa kohdalta. Siis auto oli siinä tien reunassa, katualueella ja hänen liittymänsäkin toisessa päässä tonttia. Autoja ei saa kuulemma "parkkeerata" toisten talojen kohdalle. Ei edes väliaikaisesti purun ajaksi. Oikeasti kadulla saa parkkeerata vaikka pysyvästi.

Vierailija
239/366 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

istut sohvalla kuuntelemassa yläkerran naapuria. oletko miettinyt että sinunkin TÖM TÖM TÖM -tunnari paskahuussiin tai vaan sinne keittiöön jääkaapillesi raahautuessa kuuluu sinun alakerrassa asuvalle? jos et ite asu ekassa kerroksessa?

Mulla asuu itellä alakerrassa huom alakerrassa mies ja siltä kuuluu jopa kusen lorotus keskellä yötä tänne! Yleensä vaan naurahdan jos herään lorotukseen.

En ole sama, mutta tiedän itse tilanteen , kun yläkerran naapurit ravaavat jatkuvasti asunnossaan edes takaisin ja nimenomaan norsulauman tavoin helevetin kovalla töminällä. Ja voin sanoa, että minusta ei kuulu alakertaan samanlaista ääntä. En ikinä ole kuullut yhtä kovaäänistä kävelyä enkä voi käsittää miksi ravaa koko ajan edestakaisin pysähtymättä, tömistelee vain menemään (ja tämä päämäärätön tömistely tapahtuu klo.22-24 välillä. Olen sanonut asiasta -ei auttanut). Tämä töminänaapuri muutti yläkertaan vuosi sitten, sitä ennen en tiennyt yläkerran naapureista yhtään mitään. Joten ei, kaikkien kävely ei kuulu alakertaan ja siihen pystyy itse vaikuttamaan. Myös matot lattialla auttaisi asiaa, jos ei halua käydä naapurinsa hermoille.

Kyllä jokaisella on myös oikeus asua omassa asunnossaan ilman, että joutuu jatkuvasti kuuntelemaan kovaäänistä töminää, joka kuuluu myös television äänen yli. Viimeistään hiljaisuuden alettua voisi yrittää kävellä niin, ettei koko tanner tömise. Miksi vain niillä meluajilla on oikeuksia?

Vierailija
240/366 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha rakennus, jossa ei siis ollenkaan äänieristystä, ei yhtään. Vietnamilainen perhe yläkerrassa. Itsellä pieni päiväkotilainen, jonka pitäisi päästä klo 20 nukkumaan kun aikainen herätys. Pelkää kolinaa/melua.

No ei pääse nukkumaan ja aamulla säälittää herättää kun tiedän nukkuneen huonosti. Kolinaa, melua, rysähdyksiä, ikkunat tärisee, päässä helisee. Lähes taukoamatta koko valveillaoloajan. Pää hajoaa vaan Vav ei anna muuta asuntoa, eikä tee mitään asialle.

Kouluttaudun koko ajan lisää, jotta palkka riittää tulevaisuudessa parempaan. Jos en sekoa ennen sitä. Oikeesti.

Ja sanottu on kasvotustenkin ja isännöitsijälle ja vaville suoraan monet kerrat. Ei vaikutusta.