Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies jäi kiinni pettämisestä ja nyt hänen käytöksensä on ALA-ARVOISTA!

Vierailija
08.12.2017 |

Kuulin ystäviltäni, että mieheni on pettänyt minua selkäni takana. Olo on nöyryytetty, tuntuu että kaikki nauravat minulle vaikka tiedän, että tuskinpa oikeesti. Tilanne meni niin, että eilen illalla laitoin miehelleni töihin viestin, että tiedän kaiken. Hän vastasi viestiini ainoastaan "Selvä". Ei mitään muuta. Ei olla juteltu tämän jälkeen sanaakaan, eikä mies myöskään tullut yöksi kotiin.

Meillä on yhteinen tuttavapariskunta, jonka luona mieheni on punkannut viime yön. Tuttavapariskunnan vaimon kanssa soittelin tänään, joka sanoi että mieheni on täysin "paskana" ja selittänyt tuttavilleni, ettei tiedä miksi teki niin ja haluaisi elää mun kanssa. Mitä tämä on? Miksi hän menee puhumaan näitä tuttaville, mutta on minua kohtaan kusipää ja välinpitämätön heti narahdettuaan?

Ja lisäys: EN ole ottamassa miestä enää takaisin. Mutta olisin odottanut vähän kunnioittavampaa käytöstä. Miehen käytös tekee tästä sata kertaa pahempaa. Ihan fyysisestikin sattuu nyt sydämeen. Lapsia ei onneksi ole.

Kommentit (219)

Vierailija
141/219 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies teki "peliliikkeen". Tänään laittoi viestin. Ihan sanatarkkaan en viitsi tähän kirjoittaa, mutta pyysi anteeksi ja sanoi, ettei ole "uskaltanut" ottaa minuun yhteyttä. Häpeä on kuulemma liian suuri eikä kehtaisi katsoa minua silmiin.

En ole vastannut mitään. En oikein tiedä mitä pitäisi edes vastata. Hirveä olo. -ap

Vierailija
142/219 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uh huh, mies kolmatta päivää samoissa vetimissä punkkaa kavereilla. Yäk

Et ole vaatekaupoista kuullut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/219 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama muakin hymyilytti. :D Ei oo mieheni tapaista kulkea samoissa kalsareissa monta päivää.. -ap

Vierailija
144/219 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies teki "peliliikkeen". Tänään laittoi viestin. Ihan sanatarkkaan en viitsi tähän kirjoittaa, mutta pyysi anteeksi ja sanoi, ettei ole "uskaltanut" ottaa minuun yhteyttä. Häpeä on kuulemma liian suuri eikä kehtaisi katsoa minua silmiin.

En ole vastannut mitään. En oikein tiedä mitä pitäisi edes vastata. Hirveä olo. -ap

En vastaisi mitenkään. Tekstiviesteily ei ole tapa hoitaa tuollaisia asioita. Jos soittaa ja sanoo edelleen ettei kehtaa katsoa silmiin niin siihen sitten vastaisin vain että jaa noi ilmoitteleppa sitten kun kehtaat ottaa vastuun tekemisistäsi. Tuut tuut tuut....

Vierailija
145/219 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa vastaus, joka mulle tulee mieleen: "Mitä aiot tehdä?" 

Vierailija
146/219 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tepä varsinaisia sanaseppoja olette molemmat.

Vierailija
147/219 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi et vastaa että jos nyt vääntäytyisit tänne, niin saadaan keskustella naamakkain eikä viestien välityksellä? Ja että saa mietittyä, mitä asian kanssa tehdään. Onhan sen joskus sieltä kuitenkin tultava, pitäähän teidän jakaa tavarat ja miettiä kumpi jää asuntoon ym.

Vierailija
148/219 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama muakin hymyilytti. :D Ei oo mieheni tapaista kulkea samoissa kalsareissa monta päivää.. -ap

Älä nyt ala heltyä!!!

Vierailija
149/219 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun et ota luuseria takaisin. On se kumma kun joillain ei ne housut pysy jalassa..heikko ihminen. Et tee sillä mitään, ei ole kunnolliseksi puolisoksi, saati isäksi.

Vierailija
150/219 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka kyselee miksen itse laita miehelle viestiä ja kysy tapaamisesta, niin olen jo vastannut monta kertaa. Mies on 100% syyllinen tilanteeseen, missä me nyt olemme. Turha alkaa tässä vaiheessa sääliä ja silitellä miehen päätä ottamalla itse vastuu tilanteesta.

En vastannut miehen viestiin mitään niin laittoi itse perään, että onko mitään mahdollisuutta vielä jutella. Tulee EHKÄ illalla käymään kotona. Riippuen siitä saanko itse omat ajatukset kasattua ennen sitä.

-ap

Vierailija
151/219 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne jotka kyselee miksen itse laita miehelle viestiä ja kysy tapaamisesta, niin olen jo vastannut monta kertaa. Mies on 100% syyllinen tilanteeseen, missä me nyt olemme. Turha alkaa tässä vaiheessa sääliä ja silitellä miehen päätä ottamalla itse vastuu tilanteesta.

En vastannut miehen viestiin mitään niin laittoi itse perään, että onko mitään mahdollisuutta vielä jutella. Tulee EHKÄ illalla käymään kotona. Riippuen siitä saanko itse omat ajatukset kasattua ennen sitä.

-ap

Voi apua. ”Tulen ehkä jos saan ajatukset kasaan”. Varsinainen nyhverö.

Vierailija
152/219 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkätasoinen pettäminen tässä on taustalla?

Vierailija
153/219 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Jos ap on nyhverö niin sä olet juntti. Tollasia kommentteja ei sivistyneet aikuiset kyllä lauo.

Vierailija
154/219 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Jos ap on nyhverö niin sä olet juntti. Tollasia kommentteja ei sivistyneet aikuiset kyllä lauo.

Tarkoitin apn miestä. Nyt hoksasin, että nuo olikin apn ajatukset, ei miehen. Hups.

Vierailija
155/219 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tuliko se käymään? Ap?

Etkä sitten ota sitä takaisin! Teillä ei ole edes lapsia, joten ei mitään hyvää syytä antaa sialle anteeksi! Älä edes harkitse!

Vierailija
156/219 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se järvi soutamalla kulu, vitsi mitä toimintaa. Jos rakastatte toisianne niin eikö sitä yhteiseloa voi jatkaa?

Vierailija
157/219 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te jotka ihmettelette että miksu haluan jutella miehen kanssa vaikka en aio ottaa häntä takaisin. Ihan tosissaanko meinaatte, että aikuisten välinen parisuhde lopetetaan totaalihiljaisuuteen? Asiat tulisi nimenomaan käydä läpi jotta ne eivät jää painamaan mieltä.

-ap

No ehkä jossain naisten ideaalimaailmassa. On varmaan miehiäkin jotka haluavat tai jos eivät halua, niin katsovat tarpeelliseksi antaa jotain selitystä asiaan. Ap, sinun miehesi ei ole tällainen, hän ei näe mitään syytä tulla kuuntelemaan huutoa ja sättimistä kun lopputuloskin on jo selvillä. Eihän tuossa ole miehelle mitään porkkanaa tulla paikalle. Anna jo vässykkäsi olla ja mene etiäpäin.

joskus vaan miehenkin ehkä kannattaisi. Just tänä viikonloppuna mun exän nyxä tuli yksissä juhlissa mulle avautumaan siitä, kuinka hankalaa exän kanssa on olla, kun se tekee aina niin ja näin ja noin.

No niiinpä!!! Mutta ei kai siinä muuta, jokusen vuoden sitä aina jaksaa, ja sitten se on ero, ja eikun uutta kiertoon. Mietin että kuinkahan monta naista sen vielä pitää käydä läpi, ennen kuin joku lamppu syttyy? Vaikka tuskin syttyy.

Vierailija
158/219 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko se mies käymään eilen illalla? 

Vierailija
159/219 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli käymään eilen illalla. Tilanne on ihan auki. Sanoin miehelleni etten halua enää jatkaa mutta hän sanoi ihan suoraan, että ajan kanssa pääsen asian yli. En pääse, tunnen itseni. Olen juuri töissä niin tuun illalla kirjoittamaan koko jutun miten asiat eteni.

-ap

Vierailija
160/219 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyssäri sulle ap, kuinka kauan olette olleet yhdessä? ja oletteko miten kauan asuneet yhdessä? onko seksi elämä ollut vilkasta vai viileää ennen pettämistä?? Minä olen sitä mieltä että jos on tarvetta pettää, silloin ei suhteessa kaikki ole enää ok, jos kaikki on hyvin, ei kolmatta mahdu suhteeseen!

"Jos kaikki on hyvin, ei kolmatta mahdu suhteeseen", joopa joo. Vaikka kaikki olisi kuinka hyvin, voi uusi ja seksikäs alkaa himottaa. On täälläkin ollut juttua, kuinka on pitkään ja erityisesti yhdessä  suunniteltu vauvaa (ehkä ensin hankittu se unelmien talo ja raha- ym. asiat kunnossa) ja kun raskaustesti näyttää positiivista, on mies jo jörnimässä muualla. Tässä vaiheessa suhdetta pitäisi todellakin kaiken olla hyvin.

Eikä sukupuolella ole väliä, pettäminen on nykyään niin kovin helppoa ja vaivatonta.

Tsempit ap:lle! Olet nyt yksi uusi tähti petettyjen taivaalla. Meitä on tuhansia.

Ja mainitsen vielä, etten itse ole pettäjä ja tuomitsen touhun jyrkästi.