Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies jäi kiinni pettämisestä ja nyt hänen käytöksensä on ALA-ARVOISTA!

Vierailija
08.12.2017 |

Kuulin ystäviltäni, että mieheni on pettänyt minua selkäni takana. Olo on nöyryytetty, tuntuu että kaikki nauravat minulle vaikka tiedän, että tuskinpa oikeesti. Tilanne meni niin, että eilen illalla laitoin miehelleni töihin viestin, että tiedän kaiken. Hän vastasi viestiini ainoastaan "Selvä". Ei mitään muuta. Ei olla juteltu tämän jälkeen sanaakaan, eikä mies myöskään tullut yöksi kotiin.

Meillä on yhteinen tuttavapariskunta, jonka luona mieheni on punkannut viime yön. Tuttavapariskunnan vaimon kanssa soittelin tänään, joka sanoi että mieheni on täysin "paskana" ja selittänyt tuttavilleni, ettei tiedä miksi teki niin ja haluaisi elää mun kanssa. Mitä tämä on? Miksi hän menee puhumaan näitä tuttaville, mutta on minua kohtaan kusipää ja välinpitämätön heti narahdettuaan?

Ja lisäys: EN ole ottamassa miestä enää takaisin. Mutta olisin odottanut vähän kunnioittavampaa käytöstä. Miehen käytös tekee tästä sata kertaa pahempaa. Ihan fyysisestikin sattuu nyt sydämeen. Lapsia ei onneksi ole.

Kommentit (219)

Vierailija
161/219 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas lapsellista pelleilyä nyt puolin ja toisin :)

Vierailija
162/219 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tuli käymään eilen illalla. Tilanne on ihan auki. Sanoin miehelleni etten halua enää jatkaa mutta hän sanoi ihan suoraan, että ajan kanssa pääsen asian yli. En pääse, tunnen itseni. Olen juuri töissä niin tuun illalla kirjoittamaan koko jutun miten asiat eteni.

-ap

Älä suotta puhu hänestä enään miehenäsi jos olet jo päättänyt erota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/219 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tuli käymään eilen illalla. Tilanne on ihan auki. Sanoin miehelleni etten halua enää jatkaa mutta hän sanoi ihan suoraan, että ajan kanssa pääsen asian yli. En pääse, tunnen itseni. Olen juuri töissä niin tuun illalla kirjoittamaan koko jutun miten asiat eteni.

-ap

Sano miehhelle, että katsotaan asiaan vähän myöhemmin, mutta nyt pidät parin kuukauden tauon, jonka aikana panet niin montaa miestä kuin vain kerkiät. Hän saa sitten päästä sen asian yli. :) Ajan kanssa.

Vierailija
164/219 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

No mikäs hän on siihen sanomaan yhtään mitään, miten sun pitäisi asiaan suhtautua! Varmaan tuo mahdollinen jatkaminenkin on vahvasti sidoksissa siihen, miten mies aikoo jatkossa toimia ja miksi ylipäätään meni pettämään. Taitaa olla niitä tapauksia, jotka eivät viitsi omia aivojaankaan turhalla vatvomisella vaivata, ja toivovat että pian jo siirryttäisiin asiassa eteenpäin, muitta mutkitta tietysti.

Vierailija
165/219 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

Heh, eli kaiken lisäksi mies haluaa päättää saatko sinä erota hänestä? :D

Vierailija
166/219 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päivitys tilanteeseen?

Vierailija
167/219 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, lupasin tulla kirjoittamaan päivitystä tilanteeseen. Mies tuli käymään eilen illalla ja jäi sohvalle nukkumaan yöksi. Istuttiin sohvalla ja mä lähinnä vain itkin ja kuuntelin. Jotenkin kun näki sen toisen siinä edessä, niin tunteet vaan tuli liikaa pintaan. En saanut oikeestaan mitäån järkevää sanottua.

Mies kertoi siitä illasta, kun tää pettäminen tapahtui. Myöntää sen, että baarissa oli joku nainen hänen sylissä istunut ja pusuja oli vaihdettu. Väittää, että sen pitemmälle ei tilanne mennyt. Mutta mistäs mä tän voisin tietää? Mies oli kyllä tuon illan jälkeisenä aamuna kotona, mutta koska olen sikeäuninen niin mulla ei ole mitään hajua moneltako oli tullut kotiin eli en tiedä, olisiko kerennyt käydä pettämässä ihan seksin merkeissä. Kaverit joilta kuulin tästä, olivat nähneet miehen tuon naisen kanssa baarissa 01-02 välissä, tarkempaa aikaa eivät osanneet sanoa. Pöydässä oli ollut siis muitakin kuin vain mieheni ja tämä nainen. Se tästä tekeekin nöyryyttävää, että sen tilanteen on nähneet mieheni kaverit, jotka tietävät kyllä että mies on parisuhteessa kanssani.

Kysyin että miten mies pystyy todistaan mulle, ettei mitään sen enempää tapahtunut. (Tässä vaiheessa mainitsen, että todellakin lasken pettämiseksi jo tuon mitä hän myönsi tehneensä). Sanoi, että tuli samalla taksilla kotiin työkaverinsa kanssa ja hän voi kuulemma todistaa. Noh, mistäs mä tiedän sitäkään että onko vaikka sopinut tuon työkaverin kanssa jonkun juonen, mikä mulle kerrotaan. Äh, olenko mä vainoharhainen?

Mies sanoi että hänellä ei ollut aavistustakaan että minä kuvittelin hänen harrastaneen seksiä kenenkään toisen kanssa. Luuli että se mun viestinikin koski vain sitä sylissä istumista ja pussailua.

Sanoi, että katuu koko iltaa ja on valmis tekeen ihan mitä tahansa että asiat saadaan korjattua. Ehdotti pariterapiaa yms. Sanoin vain että voi nukkua sohvalla mutta nyt tulevan yön haluan olla yksin kotona ja miettiä. Mies siis ei täksi yöksi tule kotiin.

-ap

Vierailija
168/219 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kuvitella, että mies olisi noin monta päivää pois kotoa, eikä uskaltaisi kohdata sinua, jos pussaamista pahempaa ei ole tapahtunut (vaikka pussaaminenkin on pettämistä, mutta pienempi paha, kuin seksi). Tai sitten miehesi on todella pelkuri ja munaton! Tosin hänellä on nyt ollut monta päivää aikaa miettiä, kuinka paljon suostuu kertomaan ja sopia mahdollisesta tarinasta kavereidensa kanssa. Selittikö mitenkään, minkä takia ei tullut heti kotiin selvittämään asioita? Tai soittanut/lähettänyt viestejä? Oliko nainen ihan joku tuntematon vai minkä takia istui miehesi pöydässä?

Vierailija
169/219 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin, lupasin tulla kirjoittamaan päivitystä tilanteeseen. Mies tuli käymään eilen illalla ja jäi sohvalle nukkumaan yöksi. Istuttiin sohvalla ja mä lähinnä vain itkin ja kuuntelin. Jotenkin kun näki sen toisen siinä edessä, niin tunteet vaan tuli liikaa pintaan. En saanut oikeestaan mitäån järkevää sanottua.

Mies kertoi siitä illasta, kun tää pettäminen tapahtui. Myöntää sen, että baarissa oli joku nainen hänen sylissä istunut ja pusuja oli vaihdettu. Väittää, että sen pitemmälle ei tilanne mennyt. Mutta mistäs mä tän voisin tietää? Mies oli kyllä tuon illan jälkeisenä aamuna kotona, mutta koska olen sikeäuninen niin mulla ei ole mitään hajua moneltako oli tullut kotiin eli en tiedä, olisiko kerennyt käydä pettämässä ihan seksin merkeissä. Kaverit joilta kuulin tästä, olivat nähneet miehen tuon naisen kanssa baarissa 01-02 välissä, tarkempaa aikaa eivät osanneet sanoa. Pöydässä oli ollut siis muitakin kuin vain mieheni ja tämä nainen. Se tästä tekeekin nöyryyttävää, että sen tilanteen on nähneet mieheni kaverit, jotka tietävät kyllä että mies on parisuhteessa kanssani.

Kysyin että miten mies pystyy todistaan mulle, ettei mitään sen enempää tapahtunut. (Tässä vaiheessa mainitsen, että todellakin lasken pettämiseksi jo tuon mitä hän myönsi tehneensä). Sanoi, että tuli samalla taksilla kotiin työkaverinsa kanssa ja hän voi kuulemma todistaa. Noh, mistäs mä tiedän sitäkään että onko vaikka sopinut tuon työkaverin kanssa jonkun juonen, mikä mulle kerrotaan. Äh, olenko mä vainoharhainen?

Mies sanoi että hänellä ei ollut aavistustakaan että minä kuvittelin hänen harrastaneen seksiä kenenkään toisen kanssa. Luuli että se mun viestinikin koski vain sitä sylissä istumista ja pussailua.

Sanoi, että katuu koko iltaa ja on valmis tekeen ihan mitä tahansa että asiat saadaan korjattua. Ehdotti pariterapiaa yms. Sanoin vain että voi nukkua sohvalla mutta nyt tulevan yön haluan olla yksin kotona ja miettiä. Mies siis ei täksi yöksi tule kotiin.

-ap

En todellakaan nyt tuossa tilanteessa luottaisi miehen sanaan, että pusuja vain on vaihdettu, ja ettei muuta tapahtunut. Melko varmasti yrittää vedättää. Vaikka puhuisikin totta, niin tuo varmuudella tapahtunutkin on jo ihan tarpeeksi hyvä syy erolle. Ranna ehtii muuten vaikka siellä baarin vessassa, eipä olisi ensimmäinen kerta, kun sellaistakin näkee/kuulee.

Kysypä mieheltä kenen kortilla taksi maksettiin. Jos vastaus on käteisellä tai työkaverin kortilla, niin sekin saa asian näyttämään huonommalta. Käy miehen nettipankin tapahtumat läpi, josko sieltä löytyisi jotain.

Vierailija
170/219 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

175, hyvä idea! Mulla ei käynyt mielessäkään toi. Mutta näkyykö sieltä tiliotteesta muka kellonaika? Siis jos vaikka olisi maksettukin mieheni tililtä. Kysyn asiaa illalla.

174, mies sanoi siis että ei tiennyt minun epäilleen seksiä. Tietää kuitenkin että mun suhtautuminen kaikenlaiseen fyysiseen pettämiseen (jota myös pussailu on) on todella jyrkkä ei. Sanoi että käyttäytyi idioottimaisesti kun vetäytyi omaan kuoreensa mutta tiesi kuulemma heti etten anna anteeksi pussailuakaan.

-ap

Vierailija
171/219 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on, että mies oli kuin mitään ei olisi tapahtunut, vaikka yhteiset tuttunne olivat samassa pöydässä nähneet kaiken.

Tuota en pystyisi ikinä antamaan anteeksi.

Vierailija
172/219 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin nähty stoori, ei edes ole tapahtunut ja kuitenkin niin luokattomasti hoidettu. Kenen mies tai vaimo pysyy päiväkausia kavereiden nurkissa pussailun/pettämisen vuoksi?

Ei uppoa. Ap ei jätä.

Vierailija
173/219 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen suhde, jossa ikää oli 17 ja 19. Tällöin kundikaveri lemppasi minut ihan yllättäin eräänä arki-iltana ilman mitään riitaa tai muutakaan. Olin lähdössä heiltä kotiin ja hän vaan totesi, että tää oli sitten tässä ja jäin ihan hoomoilasena ihmettelemään asiaa. 

Seuraavana vkonloppuna törmäsin yhteisiin tuttuihin kaupalla ja sieltä sitten kuulin, että edellisenä viikonloppuna poikaystävälläni oli ollut joku tyttö sylissä auton takapenkillä, kun olivat olleet ajelemassa kolmannen kaverin autolla. 

Kun sitten selvittelin asiaa kundikaverini kanssa, hän myönsi olleensa asiasta niin ahdistunut, ettei olisi saanut sitä sanottua mitenkään mutta ei myöskään osannut olla ihan kuin mitään ei olisikaan, joten ainoa vaihtoehto, joka hänelle oli tullut mieleen, oli jättää minut. 

Ja mitä tuohon ap:n asianhoitoon tekstiviestillä tulee niin juuri tuollainen "tiedän kaiken"-viesti on ihan vihonviimeinen, kuten tästäkin nyt saamme lukea. Kukaan ei tiedä oikeasti mitään eikä asia tule edes selvitetyksi. 

Ap kuuntelee nyt sydäntään ja sitä, millainen kuva hänellä on miehestä. Itse annoin anteeksi enkä tiedä tulleeni myöhemmin uudelleen häväistyksi. Toki voi olla, että poika oppi tuon tapauksen jälkeen kylmäksi luikertelijaksi, joka pääsee pälkähästä tai sitten otti vaan opikseen. 

Vierailija
174/219 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kysymys baarissa kännissä pussailusta?!?! Pettäminen?!?Taitaa olla tuolle miehelle parempi häipyä; ei noin ahdasmielisen naisen kanssa voi turvallisesti parisuhdetta perustaa...saattaahan vaikka bussissa joku nainen tulla viereen istumaan? OK, tämä nyt on aikalailla kärjistetty kommentti, mutta hiukkasen enemmän elämää kokeneena toivoisin ap:lle vähän edes jäitä hattuun! 

Vierailija
175/219 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

177: Se muakin kirpaisee. Nöyryyttävä ja suorastaan kamala ajatus. Ei riitä, että mun tutut jotka ovat nähneet tilanteen, säälivät mua. Sen lisäksi varmaan vielä paikalla olleet miehenkin kaverit säälivät. Se vihlasee kyllä paljon.

178, mulle on oikeastaan ihan se ja sama että mitä sä uskot. Kuitenkin vaivauduit vastaamaan. Tiedän itse mitä on tapahtunut ja se riittää. En varmasti jaksaisi tänne tulla päivittämään tilannetta tai selittämään muutenkaan, jos tää "tarina" ei olisi oikeasti tosi. Ei tällä keskustelupalstalla ole yhtäkään keskustelua, jossa joku ei heitä tuota trolli-korttia ilmaan.

179, saattaa se olla että tekstiviestini oli hölmö tapa ilmaista asia. Jotenkin en siltikään osaa katua sitä tai ottaa syyllisen roolia tässä yhtään..

-ap

Vierailija
176/219 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on niin nähty stoori, ei edes ole tapahtunut ja kuitenkin niin luokattomasti hoidettu. Kenen mies tai vaimo pysyy päiväkausia kavereiden nurkissa pussailun/pettämisen vuoksi?

Ei uppoa. Ap ei jätä.

Onko ap sanonut sulle että missä mies oli esim tuon viimeisen yön? Mistä sä tiedät vaikka heillä olisi useampi asunto, mökki tms missä mies punkannut sen jälkeen kun on vähän hakenut tukea tuttavapariskunnalta muutaman päivän ajan? Älä tee oletuksia, jos et tiedä. Et myöskään tiedä ap:n ja miehen ikää, vai onko se täällä jossain sanottu. Vähän eri asia jos ap ja mies ovat alle 30v kuin esim. yli 50v. 

Ps. Sun viimeinen lause kuitenkin osoitti, että kyllä säkin taidat uskoa että tarina on tosi. Enkä ymmärrä miksei olisi: tällaistahan tapahtuu varmasti koko ajan. Tuskin kukaan jaksaisi kirjoittaa noin pitkää stooria huvikseen, mitä hän siitä saisi? 

Vierailija
177/219 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo todellista kirjoitti:

Siis kysymys baarissa kännissä pussailusta?!?! Pettäminen?!?Taitaa olla tuolle miehelle parempi häipyä; ei noin ahdasmielisen naisen kanssa voi turvallisesti parisuhdetta perustaa...saattaahan vaikka bussissa joku nainen tulla viereen istumaan? OK, tämä nyt on aikalailla kärjistetty kommentti, mutta hiukkasen enemmän elämää kokeneena toivoisin ap:lle vähän edes jäitä hattuun! 

Sulle se voi olla ok, tulla naurunalaiseksi muiden silmissä. Oot luultavasti sellanen lassukka joka ei uskalla kieltää mieheltänsä mitään menettämisen pelon vuoksi

Vierailija
178/219 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

175, hyvä idea! Mulla ei käynyt mielessäkään toi. Mutta näkyykö sieltä tiliotteesta muka kellonaika? Siis jos vaikka olisi maksettukin mieheni tililtä. Kysyn asiaa illalla.

174, mies sanoi siis että ei tiennyt minun epäilleen seksiä. Tietää kuitenkin että mun suhtautuminen kaikenlaiseen fyysiseen pettämiseen (jota myös pussailu on) on todella jyrkkä ei. Sanoi että käyttäytyi idioottimaisesti kun vetäytyi omaan kuoreensa mutta tiesi kuulemma heti etten anna anteeksi pussailuakaan.

-ap

Jaa, enpä osaa tarkemmin sanoa, riippuu varmaan pankistakin? Omassa (tosin ulkomaisessa) nettipankissani lukee jopa sekunnilleen aika kun korttia on käytetty. Mutta kuule, ei sinun edes tarvitse tarkistaa asiaa. Riittää ihan se, että kysyt ihan puskista mieheltäsi "Kuka maksoi taksin, ja miten? Mihin kellonaikaan?" Miehen reaktio kertoo kyllä kaiken. Aika hyvä ja sanavalmis valehtelija/psykopaatti/pokerinaama saa olla, jos et huomaa miehen eleistä mitään.

Vierailija
179/219 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei uppoa. Ap ei jätä.

Onko ap sanonut sulle että missä mies oli esim tuon viimeisen yön? Mistä sä tiedät vaikka heillä olisi useampi asunto, mökki tms missä mies punkannut sen jälkeen kun on vähän hakenut tukea tuttavapariskunnalta muutaman päivän ajan? Älä tee oletuksia, jos et tiedä. Et myöskään tiedä ap:n ja miehen ikää, vai onko se täällä jossain sanottu. Vähän eri asia jos ap ja mies ovat alle 30v kuin esim. yli 50v. 

Ps. Sun viimeinen lause kuitenkin osoitti, että kyllä säkin taidat uskoa että tarina on tosi. Enkä ymmärrä miksei olisi: tällaistahan tapahtuu varmasti koko ajan. Tuskin kukaan jaksaisi kirjoittaa noin pitkää stooria huvikseen, mitä hän siitä saisi? 

:D :D

Vierailija
180/219 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei oo todellista kirjoitti:

Sulle se voi olla ok, tulla naurunalaiseksi muiden silmissä. Oot luultavasti sellanen lassukka joka ei uskalla kieltää mieheltänsä mitään menettämisen pelon vuoksi

En ole hän, mutta minusta tuossa mies tekee itse itsensä tolloksi eikä ap:ta naurunalaiseksi. Siksi en ole herkkänahkainen tuonkaltaiselle naurunalaiseksi saattamiselle. Jos jotain naurattaa, oma ongelmansa.