Onko tämä henkistä väkivaltaa? >:(
* Mies valvottaa minua, ja kertoo mitä kaikkea olen tehnyt taas väärin. Jos yritän nukahtaa niin tökkäisee.
* sanoi heittävänsä kaikki tavarat pihalle mitkä eivät ole viikattuna kaapissa tiettyyn kellonaikaan mennessä
Kommentit (15)
oletko varma , että on mies eikä nainen? Luovuin seurustelusta kun kolme peräkkäistä naista toimi noin. Myönnän, että en ole täydellinen, mutta ei se oikeuta unen vientiin varsinkin kun kuitenkin maksoin molempien vuokrat joka kerta.
Vierailija kirjoitti:
oletko varma , että on mies eikä nainen? Luovuin seurustelusta kun kolme peräkkäistä naista toimi noin. Myönnän, että en ole täydellinen, mutta ei se oikeuta unen vientiin varsinkin kun kuitenkin maksoin molempien vuokrat joka kerta.
mies
Onks sillä menkat alkamassa😂Mä oon just tollanen 1-2 päivän ajan ennen niitä. Tai sitten se on lopen kyllästynyt sun laajuuteen. Ehkä teidän pitäis todella keskustella siitä mikä ois joku kompromissi tuohon tai sitten suosittelen kyllä eroa.
On.
Huolestuttavaa, että sun pitää edes kysyä sitä.
Hei ap, tietenkin tuo on väkivaltaista, jos toinen estää toisen yöunet. Ongelmista jutellaan päiväsaikaan, molemmille sopivalla ajankohdalla. Myöskään parisuhteeseen ei kuulu minkäänlainen uhkailu tavaroilla eikä millään muullakaan. Mutta olet kirjoittanut todella lyhyesti ja vain yhdestä näkökulmasta, joten palstalla tuskin asiaa voidaan selvittää. Pyrkikää keskenänne rakentavaan keskusteluun asap, ja jos se ei onnistu, voitte hakea tukea perheneuvonnasta.
Vierailija kirjoitti:
Onks sillä menkat alkamassa😂Mä oon just tollanen 1-2 päivän ajan ennen niitä. Tai sitten se on lopen kyllästynyt sun laajuuteen. Ehkä teidän pitäis todella keskustella siitä mikä ois joku kompromissi tuohon tai sitten suosittelen kyllä eroa.
Tarkoitin laiskuuteesi:D
Oletko harkinnut, että nukkumaanmenoaikaan menisit jonnekin piiloon?
Taloyhtiön sauna voi olla tosi mukava paikka viettää öitään.
Ja tuo luennointi siitä, mitä kaikkea olet tehnyt väärin - sehän on vaan rehellistä palautetta, että pystyisit kasvamaan ihmisenä! Ota opiksesi.
Anna hänen heittää tavarat pihalle. Oikeasti hän heittää vain SINUN tavaroitasi, eikä niillä ole mitään väliä. Ethän sitä oikeasti aseta tavaraa tämän elämäsi rakkauden edelle?
Tai sitten: juokse ja lujaa.
On henkistä väkivaltaa. Kantaisin tavarani muualle ja jättäisin äijän viikkaamaan omia tavaroitaan.
run, dear woman run.