Joka toinen päivä väsymys?
Siis noin joka toinen päivä olen energinen ja saan asioita aikaiseksi. Seuraavana päivänä olen väsynyt. Sitten taas palaudun?
Kommentit (8)
Mulla sama. Aika pitkälti päivät menee niin, että aamulla herään virkeänä, meen salille/juoksulenkille tms. Sen jälkeen lähden laittamaan ruokaa, meen töihin, jossa oon virkeä ja puhelias. Tai jos ei ole töitä, lähden vaikka kaupoille ja päivässä on sopivasti ohjelmaa ja ystävien näkemistäni tms.
Seuraavana aamuna herään jotenkin oudosti, koko ajan on takkunen, jos erehdyn menemään lenkille, Nukahdan sen jälkeen. Koko päivä on väsynyt, tummat silmänaluset ja oon vaisu, väsynyt, en saa mitään aikaan.
Sitten tästä seuraava päivä oon sitten taas energinen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama. Aika pitkälti päivät menee niin, että aamulla herään virkeänä, meen salille/juoksulenkille tms. Sen jälkeen lähden laittamaan ruokaa, meen töihin, jossa oon virkeä ja puhelias. Tai jos ei ole töitä, lähden vaikka kaupoille ja päivässä on sopivasti ohjelmaa ja ystävien näkemistäni tms.
Seuraavana aamuna herään jotenkin oudosti, koko ajan on takkunen, jos erehdyn menemään lenkille, Nukahdan sen jälkeen. Koko päivä on väsynyt, tummat silmänaluset ja oon vaisu, väsynyt, en saa mitään aikaan.
Sitten tästä seuraava päivä oon sitten taas energinen.
Täsmälleen samat oireet itsellänikin. Mitä ihmettä tämä on?
Jaa a. Ehkä ollaan vaan sitten jotenkin energiansäästöliekillä vaan. Ei riitä energiat joka päiväksi 😅
Vierailija kirjoitti:
Jaa a. Ehkä ollaan vaan sitten jotenkin energiansäästöliekillä vaan. Ei riitä energiat joka päiväksi 😅
Energiaa pitäisi saada joka päivä saman verran. Ehkä kyse on jonkinlaisesta toipumisesta tai stressihormonien yliannostuksesta.
Kyllä tuo viittaa palautumiseen. Edeltävä päivä ollut liian puuhakas ja kuormittava. Mitä jos työpäivänä kävisi kävelyllä ja rankemman lenkin vapaa-päivänä?
Kerrassaan omituista, mutta mulla sama juttu. Välillä menee ohi, mutta voi olla pitkäkin jakso tuollaista joka toinen päivä -elämää. Olen jo vuosia yrittänyt selvittää, mistä voisi olla kyse. Mutta en ole saanut mitään selville. Itse en usko, että kyse olisi palautumisesta, koska en harrasta lenkkeilyä. Tuntuu, että aivoissa olis vain kaksi vaihdetta, joko täysillä tai sitten ihan minimissä. Kerrassaan outo juttu.
Vielä lisäys edelliseen kommenttiini, että olen keskustellut asiasta joskus huippu neurologin kanssa, hänkään ei osannut sanoa, mistä voisi olla kyse. Joten jos saatte asiasta jotain selville, kirjoittakaa ihmeessä tänne, Kiitos!
Up