Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mun pakko tavata ja tutustua isän uuteen naisystävään?

Vierailija
07.12.2017 |

Ei mennyt puolta vuottakaan äitini kuolemasta niin isä ilmoitti tapaavansa tätä naista. Tästä on nyt mennyt reilu puoli vuotta.
Isä odottaa että tutustun tähän naiseen. Olen kerran sanonut etten halua eikä minulla ole mitään sanottavaa sille naiselle. Isä ihmetteli miten minusta on tullut niin ujo. No, olen aina ollut ujo ja tutustuminen vie aikaa. Tämä on pahentunut viime vuosina kiusaamisen takia. Olen erittäin epävarma itsestäni.
Onko mun pakko tavata ja tutustua tähän naiseen?
Isäni on kohta 80v ja tää nainen hieman reilu 60v.

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
2/64 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jo aikuinen, voit tutustua naiseen. Älä käyttäydy kuin 14 vuotias teinitypykkä. Jos et halua tutustua, niin pelle olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko, mutta on töykeää olla tutustumatta. Vähintään olisi kohtaliasta tavata ja esittäytyä.

Vierailija
4/64 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko, jos ei halua. Kaikki aikanaan.

Vierailija
5/64 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos isäsi merkitsee sinulle mitään, tutustut. Ei puoli vuotta toisen kuolemasta ole liian pian tutustua uuteen kumppaniin. Ei surutyö siihen lopu, sitä voi jatkaa yhdessä kumppanin kanssa.

Vierailija
6/64 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano isällesi että tarvitset vielä aikaa. Kyllä hän ymmärtää.

Vierailija
7/64 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on töykeää? Ei mulla ole mitään tarvetta ja motiivia tavata häntä. Mitä helvettiä sanon sille? Ei kertakaikkiaan ole mitään sanottavaa.

Ap

Vierailija
8/64 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tavata, saatat saada uuden mukavan ihmisen elämääsi ja jos ei synkkaa niin asiallisen kohteliaat välit on silti paikallaan.

Vierailija
9/64 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet jo aikuinen, voit tutustua naiseen. Älä käyttäydy kuin 14 vuotias teinitypykkä. Jos et halua tutustua, niin pelle olet.

Minäkin ajattelin että avaus on jonkun 12 vuotiaan,ei aikuisen ihmisen.

Vierailija
10/64 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi on töykeää? Ei mulla ole mitään tarvetta ja motiivia tavata häntä. Mitä helvettiä sanon sille? Ei kertakaikkiaan ole mitään sanottavaa.

Ap

Sinä et halua tavata ihmistä, joka on läheinen ja tärkeä omalle rakkaalle läheisillesi? Mikä voisi olla suurempi motiivi?

Vierailija
11/64 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sano vaikka nimesi ja että hauska tutustua. Nainen on isällesi tärkeä, ja sinä tietysti myös, ei ole liikaa pyydettyä että hän saisi esitellä tärkeät läheiset toisilleen. Ethän sentään ajattele, että isäsi pitäisi loppuelämänsä surra äitiäsi? Et ole enää itsekään mikään teini vaan aikuinen ihminen.

Vierailija
12/64 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joo joku 60v nainen ottaa 80v miehen homehtunutta nysää haperoonsa.

Vierailija
13/64 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotta on lyhyt aika ja melko nopea on isäsi käänteissään ollut. Ettei vaan olisi jo äitisi eläessä juossut vieraissa. Aikuinen ihminen päättää itse kenen kanssa on tekemisissä, joten mikään pakko ei ole tavata jos ei halua.

Vierailija
14/64 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sinä et halua tavata ihmistä, joka on läheinen ja tärkeä omalle rakkaalle läheisillesi? Mikä voisi olla suurempi motiivi?

En halua en. Ei isääni kiinnosta minun asiat, vain omaa etuaan ajaa. Ei edes kuuntele mun asioita vaan lopettaa puhelun.

Ap

Vierailija
15/64 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis arviolta 30 - 50-vuotias? Etkä osaa erottaa mielessäsi toisistaan tuota naista ja äitisi poismenon suremista? Kyse on aivan erillisistä asioista kuitenkin oikeasti.

Mutta selvästi tarvitset paljon aikaa asioiden käsittelyyn. Sano niin isällesi, jotta hänellä on mahdollisuus ymmärtää sinua.

Vierailija
16/64 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En halua en. Ei isääni kiinnosta minun asiat, vain omaa etuaan ajaa. Ei edes kuuntele mun asioita vaan lopettaa puhelun.

Ap

No sittenhän ongelma tuossa jutussa on ihan toinen kuin alussa esitit.

Vierailija
17/64 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoli vuotta on lyhyt aika ja melko nopea on isäsi käänteissään ollut. Ettei vaan olisi jo äitisi eläessä juossut vieraissa. Aikuinen ihminen päättää itse kenen kanssa on tekemisissä, joten mikään pakko ei ole tavata jos ei halua.

Täytyy myöntää et tämä tuli mullekin mieleen?

Jos saisin sen selville, niin sais äijä pitää tunkkinsa.

Ap

Vierailija
18/64 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Niin, eli isääni ei kuunnellut tuota mun mielipidettä siitä etten halua tavata sitä naikkosta. Kuten ei kuuntele mitään muutakaan mitä halua kertoa.

Ap

Vierailija
19/64 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy myöntää et tämä tuli mullekin mieleen?

Jos saisin sen selville, niin sais äijä pitää tunkkinsa.

Ap

Jokainen saa heittää ensimmäisen kiven, mutta tämä maa on täynnä miehiä ja naisia, jotka ovat syystä tai toisesta käyneet vieraissa. Sillekin on syynsä.

Vierailija
20/64 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Niin, eli isääni ei kuunnellut tuota mun mielipidettä siitä etten halua tavata sitä naikkosta. Kuten ei kuuntele mitään muutakaan mitä halua kertoa.

Ap

Etkä sinä kuuntele isääsi, kun tämä kertoo, että hän haluaisi sinun tapaavan naisystävänsä. Miksi sinun halusi on isääsi tärkeämpiä? Ja miksi nimittelet tuntematonta ihmistä?

Puoli vuotta on ihan normaali aika jonka jälkeen tutustuu uuteen mistään uskottomuudesta ei luultavasti ole kyse. Ihminen tarvitsee kumppania. Varsinkin, jos läheiset ovat itsekeskeisiä lapsellisia kiukuttelijoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan