Onko mun pakko tavata ja tutustua isän uuteen naisystävään?
Ei mennyt puolta vuottakaan äitini kuolemasta niin isä ilmoitti tapaavansa tätä naista. Tästä on nyt mennyt reilu puoli vuotta.
Isä odottaa että tutustun tähän naiseen. Olen kerran sanonut etten halua eikä minulla ole mitään sanottavaa sille naiselle. Isä ihmetteli miten minusta on tullut niin ujo. No, olen aina ollut ujo ja tutustuminen vie aikaa. Tämä on pahentunut viime vuosina kiusaamisen takia. Olen erittäin epävarma itsestäni.
Onko mun pakko tavata ja tutustua tähän naiseen?
Isäni on kohta 80v ja tää nainen hieman reilu 60v.
Kommentit (64)
"Pääasia että olet itse tyytyväinen" Voi nuija! Tosi tyytyväinen oisikin, jos oisin ap! Not.
Vierailija kirjoitti:
Parrakas nainen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parrakas nainen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puoli vuotta on lyhyt aika ja melko nopea on isäsi käänteissään ollut. Ettei vaan olisi jo äitisi eläessä juossut vieraissa. Aikuinen ihminen päättää itse kenen kanssa on tekemisissä, joten mikään pakko ei ole tavata jos ei halua.
Täytyy myöntää et tämä tuli mullekin mieleen?
Jos saisin sen selville, niin sais äijä pitää tunkkinsa.
ApJokainen saa heittää ensimmäisen kiven, mutta tämä maa on täynnä miehiä ja naisia, jotka ovat syystä tai toisesta käyneet vieraissa. Sillekin on syynsä.
Niin? Ja sitä ei edes aikuisten lasten tarvitse hyväksyä ja tutustua petoskumppaniin.
Äkkiä sitä on moni tiukkapipo tuomitsemassa, vaikka ei tiedä hevon kukkujakaan syistä ja seurauksista. Sitä saa, mitä tilaa.
Kyllä, pettäjälle yleensä käy loppupeleissä paskaisesti.
Se vähän riippuu pettäjästä ja petetystä ja asioiden tulkinnoista.
Ketjun loppupään kirjoittajat vaikuttavat mielisairailta. Kyllä normaali ihminen tapaa läheisensä uudet kumppanit ilman numeron tekemistä, ja on ihan normaalia isältä odottaa, että tyttärensä haluaa tutustua hänen kumppaniinsa. Ja on tietoinen loukkaus tyttäreltä isää kohtaan, jos ei suostu tapaamaan. Mutta toki niin voi tehdä.
Ai sulle luo elämään ihan tyytyväisyyttä kun tulet päähänpotkituksi? Okei. Mun elämäni ei ole sellaista, eikä ole koskaan ollutkaan, eikä tule ikinä olemaankaan.