Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka pitkään olette olleet mykkäkoulussa (pitkät parisuhteet)

Vierailija
06.12.2017 |

Meillä 10 vuotta takana ja nyt pari riitaa aiheuttanut sen, että kolmatta päivää ei puhuta toisillemme, ainoastaan lapsille. Heti jos yrittää suunsa aukaista niin riita alkaa uudelleen.

Kommentit (274)

Vierailija
261/274 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies harrastaa mykkäkoulua usein. Tällä hetkelläkin viides pv menossa kun kohtelee kylmästi, ei puhu mitään.

Yleensä aloittaa jos on suuttunut jostain mistä olen yrittänyt rauhallisesti keskustella. Vähättelee tunteitani eikä halua kuunnella vaikka kaipaan kuuntelijaa ja ymmärrystä.

Hänellä on vihanhallintaongelma. Hän huutaa lasten seurassa, rikkoo astioita ja hakkaa nyrkillä seinää.

Mykkäkoulun aikana jos näkee minut niin huokaisee naama vääränä kuin olisi kyllästynyt minuun. Lapsille onneksi puhuu. Minä saan kylmää kohtelua. Korkeintaan pari pakollista sanaa tulee kun kuitenkin pitää lasten takia välillä jotain sanoa. Näyttää siltä että lapset ovat tottuneet tähän jo sillä eivät ole moksiskaan tai ovat iloisia kun on hiljaista ja isi ei raivoa.

Yritän koittaa kestää tämän "kidutuksen" joka krt mutta välillä tulee todella paha olo, kuvottaa ja itkettää. Miten oma puoliso jonka pitäisi rakastaa ja olla se kehen luottaa voi tuntua aivan ventovieraalta ja vihamieheltä.

Kun hän lopettaa mykkäkoulun/kyllästyy siihen tai alkaa tekemään mieli seksiä (kun HÄN on valmis, hänen ehdoilla..) hän yleensä tulee halaamaan eikä sano mitään, yrittää suudella. Ja hänen mielestä se on sillä kuitattu koko se helvetillinen aika mitä sain kestää. Ja en todellakaan saa enää mainita koko asiasta enää mitään tai raivostuu ja alkaa huutamaan uudelleen.

Oikeasti - eroa. 

Vierailija
262/274 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies harrastaa mykkäkoulua usein. Tällä hetkelläkin viides pv menossa kun kohtelee kylmästi, ei puhu mitään.

Yleensä aloittaa jos on suuttunut jostain mistä olen yrittänyt rauhallisesti keskustella. Vähättelee tunteitani eikä halua kuunnella vaikka kaipaan kuuntelijaa ja ymmärrystä.

Hänellä on vihanhallintaongelma. Hän huutaa lasten seurassa, rikkoo astioita ja hakkaa nyrkillä seinää.

Mykkäkoulun aikana jos näkee minut niin huokaisee naama vääränä kuin olisi kyllästynyt minuun. Lapsille onneksi puhuu. Minä saan kylmää kohtelua. Korkeintaan pari pakollista sanaa tulee kun kuitenkin pitää lasten takia välillä jotain sanoa. Näyttää siltä että lapset ovat tottuneet tähän jo sillä eivät ole moksiskaan tai ovat iloisia kun on hiljaista ja isi ei raivoa.

Yritän koittaa kestää tämän "kidutuksen" joka krt mutta välillä tulee todella paha olo, kuvottaa ja itkettää. Miten oma puoliso jonka pitäisi rakastaa ja olla se kehen luottaa voi tuntua aivan ventovieraalta ja vihamieheltä.

Kun hän lopettaa mykkäkoulun/kyllästyy siihen tai alkaa tekemään mieli seksiä (kun HÄN on valmis, hänen ehdoilla..) hän yleensä tulee halaamaan eikä sano mitään, yrittää suudella. Ja hänen mielestä se on sillä kuitattu koko se helvetillinen aika mitä sain kestää. Ja en todellakaan saa enää mainita koko asiasta enää mitään tai raivostuu ja alkaa huutamaan uudelleen.

Oikeasti - eroa. 

Ex teki tätä myös, mutta olimme onneksi vain kahden eikä lapsia. Sitä kohtelua oli todella vaikea sietää, ja lopulta erosimme. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/274 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti - eroa. 

Ex teki tätä myös, mutta olimme onneksi vain kahden eikä lapsia. Sitä kohtelua oli todella vaikea sietää, ja lopulta erosimme. 

Mulla samanlainen kokemus. Onneksi ei enää tarvitse sitä naamansavääntelijää ja huokailijaa katsella. Oli kyllä niin ahdistava tapaus. En osannut tehdä mitään hänen mielestään oikein. 

Vierailija
264/274 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle mykkäkoulu olisi melkein yhtä paha juttu kuin lyöminen. En suostuisi sellaisen kanssa olemaan parisuhteessa. Olen nähnyt sitä liikaa lapsena ja nuorena, ei yhtään enää.

Kyllä, henkistä väkivaltaa.

Vierailija
265/274 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 2 tuntia.

Vierailija
266/274 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tarvinnut 10 vuoden aikana mykkäkoulua viettää eikä kyllä riidelläkkään, jos elämä olisi mököttäistä ja riitelyä niin väärä kumppani olisi hän. Etsikää hyvät ihmiset se oikea älkääkä takertuko vääriin

Vierailija
267/274 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman vuoden

Vierailija
268/274 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin puhua miehelle ihan asiallista ja ajankohtaista perheasiaa, mutta mies ärähti ja käski minun pitää suuni kiinni kun en mitään mistään ymmärrä.

No olin sitten puhumatta n. kolme kk. Asiat hoidin sitten yksin, mm. lasten koulunkäynti, terveysasiat ym.

Mies on nyt ex

Vierailija
269/274 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mieheni saattoi pitää parikin viikkoa mykkäkoulua, jok alkoi aina ihan yllättäen. Ikinä hän ei jälkeenpäin kertonut miksi oli aloittanut mykkäkoulun ja mökötyksen.

Vierailija
270/274 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 v yhdessä eikä olla oltu mykkäkoulussa ikinä😄en suostuisi moiseen ollenkaan. Ollaan osattu joskus harvoin riidellä mutta myös sopia riita.

Vierailija
271/274 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinänsä mykkäkoulua mutta monesti en tilanne päällä osaa sanoittaa ajatuksia ja tunteita. Täytyy ottaa takapakkia ja miettiä asiaa. Riidoissa ei legendan mukaan saisi alkaa nukkumaan, mutta en ainakaan itse osaa sillä hetkellä ottaa asiaan niin paljon etäisyyttä ja sopia siinä samantien. Palataan asiaan myöhemmin.

Siinä on sitten veteen piirretty viiva milloin miettimiseni muuttuu märehtimiseksi ja palaan samoihin asioihin aivan liian monta kertaa vaikka toinen olettaa asian olevan jo selvä.

Vierailija
272/274 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vartin. Huudan silloin kun suutun, en kovin usein mykisty

Vierailija
273/274 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mykkäkoulu on henkistä väkivaltaa. Lähtisin parisuhteesta, jossa sitä harrastettaisiin minuuttiakaan.

Vierailija
274/274 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta moista lapsellista touhua.