Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannatteko kortsu(j)a mukana vai oletatteko että miehellä on?

Vierailija
06.12.2017 |

Tämä nyt etenkin yhdenyön juttuja harrastaville; oletatteko että mieheltä löytyy kumeja vai kannateko niitä itse mukananne? Miksi?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruusvuosina käytin vain yhden kanssa kumia, muut meni ilman. Festaripanoista baarilöytöihin. Naiset sanoivat, että ei tarvii, jos ei halua niipä nussin paljaana ja normisettiä se on vetää paljaalla.

Vierailija
22/49 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoruusvuosina käytin vain yhden kanssa kumia, muut meni ilman. Festaripanoista baarilöytöihin. Naiset sanoivat, että ei tarvii, jos ei halua niipä nussin paljaana ja normisettiä se on vetää paljaalla.

Normisettiä ja nornisettiä. Minulle (miehenä) on yritys kantaa vastuuni teoistani, johon kuuluu myös huolehtia ehkäisystäni, eikä olettaa, että nainen sanoisi, ettei tarvitse. Ei minulla ole ollut haluija päätyä vaikka sitten vahingossa isäksi tai saada jotain tautia vain uskomuksella, että eihän mulle voi ikinä käydä niin.       

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin nuorena lompakossa mukana, kun kundeilla ei kuitenkaan ollut. Teki aina vaikutuksen:"Sä oot kova tyttö!" :D

Vierailija
24/49 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvita mulla on kierukka. En jaksa sitä kumin kanssa säätämistä.

Kortsun kanssa ei tunnu hyvältä. Mulla on pillerit ja niillä mennään, ellei mies kaiva kortsua esiin.

Kaivoin viime viikonloppuna kortsun esiin ja nainen ilmoitti, että pillerit löytyy ja voidaan olla ilman. Tuntuhan se paremmalta kuin pussi munassa panna. 

Vierailija
25/49 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ostin kerran vahingossa durex extra thin kortsuja. Oli varma saanti illalla. Eihän ne edes mahtuneet päälle kunnolla ja repesivät vielä. Taisi 5 kortsua mennä hukkaan ja jäi saamatta .. :D

Nuo on kyllä surkeita eivätkä kestä.

Vierailija
26/49 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ehkäisy ole molempien vastuulla. Se siitä.

Vierailija
27/49 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ostin kerran vahingossa durex extra thin kortsuja. Oli varma saanti illalla. Eihän ne edes mahtuneet päälle kunnolla ja repesivät vielä. Taisi 5 kortsua mennä hukkaan ja jäi saamatta .. :D

Nuo on kyllä surkeita eivätkä kestä.

Et vaan osaa käyttää oikein. Toisaalta ymmärrän että hiekka voi hangata rikki.

Vierailija
28/49 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin juuri ostamassa kortsuja, ekaa kertaa yli kymmeneen vuoteen. Avioeron jälkeen toivo alkaa viimein elää 🙂. Ostin sekä kotiin että repun pohjalle. N72

Vierailija
29/49 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kannan taloudellisesti vastuun raskaudenehkäisystä, ja oletan miehen kantavan vastuun sp-tautien ehkäisystä. Joten jos miehellä ei sopivan kokoista kumia itseltä löydy, saa jäädä ilman. Vastuullisia miehiä löytyy ihan riittävästi.

Vierailija
30/49 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normisettiä ja nornisettiä. Minulle (miehenä) on yritys kantaa vastuuni teoistani, johon kuuluu myös huolehtia ehkäisystäni, eikä olettaa, että nainen sanoisi, ettei tarvitse. Ei minulla ole ollut haluija päätyä vaikka sitten vahingossa isäksi tai saada jotain tautia vain uskomuksella, että eihän mulle voi ikinä käydä niin.       

Joo, tuo on vähintä mitä voi tehdä. Minulta hajosi kumi nuoruudessa ja siitähän random nainen paksuksi ja hän päätti pitää lapsen. Nyt olen maksanut tuntemattomalle ihmiselle, joka asuu 700 kilometrin päässä, vähän alle 50000€. Kannattaa miettiä kaksi kertaa ennen kuin harrastaa seksiä, varsinkin täällä suomen maaperällä, koska se voi pilata koko elämän.

Vierailija
31/49 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan että mieheltä löytyy. Mun vaikea tietää minkä kokonen miehellä on että osaisin ostaa oikean kokoisia kumeja.

Ihan se perus kortonki käy 99,5% miehistä.

Vierailija
32/49 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kortsun kanssa ei tunnu hyvältä. Mulla on pillerit ja niillä mennään, ellei mies kaiva kortsua esiin.

Kaivoin viime viikonloppuna kortsun esiin ja nainen ilmoitti, että pillerit löytyy ja voidaan olla ilman. Tuntuhan se paremmalta kuin pussi munassa panna. 

Juuri noin minäkin tein kun halusin lapsen. Vieläpä ukkomiehen kanssa. Ja onnistui.

Vierailija
33/49 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri noin minäkin tein kun halusin lapsen. Vieläpä ukkomiehen kanssa. Ja onnistui.

Kummatkin voitti. Sait lapsen ja ukkomies vierasta pillua :)

Vierailija
34/49 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kierukka ei suojaa sukupuolitaideilta tai hiviltä.

Tyhmä urheilee terveydellään. Suojatkaa itsenne ja kumppaninne satunnaisseksissä.

Vierailija
35/49 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö yhtään huolestuta, että noin ne ovat sanoneet kaikille muillekin, ja lopulta saaneet venäläisen värisuoran? Suorastaan itsetuhoisen typerää ajatella, että on normisettiä panna tuntemattomia paljaalla.

Vierailija
36/49 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kierukka ei suojaa sukupuolitaudeilta, eli ei voi sanoa ettei tarvitse kondomia, kun on kierukka, vaan että ottaa mieluummin kupan kuin "säätää" kumin kanssa.

Vierailija
37/49 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pillerit ei suojaa sukupuolitaidilta tai hiv-tartunnalta. Tyrmistyttää nämä ihmiset tyyliin: ajan ilman valoja , mut auto kulkee ja tällä mennään. Kuka nykyään ryhtyy puuhiin jonkun niin typerän kanssa joka ei älyä suojata itseään ja seksikumppaniaan? Eiks siinä mee halut kun tajuaa toisen olevan täysdille?

Vierailija
38/49 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toosa sitten täynnä kaikenmaailman pöpöjä, olet kuvottava, yök!

Vierailija
39/49 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin miehen panna paljaalla kun se pyysi. En tajua miten suostuin, mutta pelkäsin että se ei pian pane ollenkaan. Se oli ensimmäinen kerta kun minua pantiin paljaalla mutta eihän se mies sitä uskonut. Jälkiehkäisystä tuli vielä todella paha olo.

Vierailija
40/49 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuaikana pidin aina kondomia mukana. Kovin usein ei kyllä tullut tarvetta, mutta pari yhden yön juttua tuli kokeiltua. Ja kivahan se oli kun oli huolellisesti säilytetty (=suurella todennäköisyydellä ehjä) kumi käden ulottuvilla, kun tarve iski.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan