Kannatteko kortsu(j)a mukana vai oletatteko että miehellä on?
Tämä nyt etenkin yhdenyön juttuja harrastaville; oletatteko että mieheltä löytyy kumeja vai kannateko niitä itse mukananne? Miksi?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoruusvuosina käytin vain yhden kanssa kumia, muut meni ilman. Festaripanoista baarilöytöihin. Naiset sanoivat, että ei tarvii, jos ei halua niipä nussin paljaana ja normisettiä se on vetää paljaalla.
Normisettiä ja nornisettiä. Minulle (miehenä) on yritys kantaa vastuuni teoistani, johon kuuluu myös huolehtia ehkäisystäni, eikä olettaa, että nainen sanoisi, ettei tarvitse. Ei minulla ole ollut haluija päätyä vaikka sitten vahingossa isäksi tai saada jotain tautia vain uskomuksella, että eihän mulle voi ikinä käydä niin.
Joo, tuo on vähintä mitä voi tehdä. Minulta hajosi kumi nuoruudessa ja siitähän random nainen paksuksi ja hän päätti pitää lapsen. Nyt olen maksanut tuntemattomalle ihmiselle, joka asuu 700 kilometrin päässä, vähän alle 50000€. Kannattaa miettiä kaksi kertaa ennen kuin harrastaa seksiä, varsinkin täällä suomen maaperällä, koska se voi pilata koko elämän.
Sori mutta ei tällä tarinalla sääliä ainakaan irtoa. JOKAISEN ihmisen on tiedostettava että JOKAISESTA kerrasta voi olla tuloksena lapsi. Ja silloin se vastuu on kannettava.
Olen pitänyt kumeja mukana pienessä metallirasiassa käsilaukussa / repussa teini-ikäisestä asti. Siis siitä asti kun ekan kerran halusin kokeilla seksiä kiinnostavan pojan kanssa. Hyvin oli mennyt seksitautivalistus perille, raskauttakaan en pelännyt niin paljon kuin tauteja.
Erästä poikaa tapailin 17-18-vuotiaana vuoden ajan ja käytettiin kumia koko tämä aika, en halunnut pillereitä. Kelpasi pojalle pillu kuminkin kanssa, koskaan ei valittanut.
Parikymppisenä minulla oli parin kuukauden baarikausi, ja kokeilin yhden yön juttuja. Kolme eri miestä iskin tänä aikana, ja kaikki olivat hyvillään kun minulta löytyi kondomi tositoimia varten. Kaksi heistä suorastaan huokaisi helpotuksesta kun ilmoitin kysyessään että minulta löytyy kumeja, kun heillä itsellään ei ollut ja homma olisi tyssännyt siihen.
Olen sitten kai onnistunut iskemään harvinaisen fiksuja yksilöitä, kun kortsun käyttö tuntuu täällä olevan monille suurikin ongelma, mutta minun seksikumppanini ovat käyttäneet mukisematta ja olleet tyytyväisiä tilanteeseen.
N29
Vierailija kirjoitti:
Annoin miehen panna paljaalla kun se pyysi. En tajua miten suostuin, mutta pelkäsin että se ei pian pane ollenkaan. Se oli ensimmäinen kerta kun minua pantiin paljaalla mutta eihän se mies sitä uskonut. Jälkiehkäisystä tuli vielä todella paha olo.
Niin että ei sen niin väliä, mitä tauteja saat, kun toinen vaihtoehto on jäädä kerran ilman seksiä? Siinä on kyllä prioriteetit kohdallaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ovat suurimpia kortsuja peruskaupoissa?
Ajattelitko ostaa ja baarissa näyttää miehille ja kysyä mukaasi, jos miehen koko täsmää jaättikortsujesi kanssa?
Pidän niitä povarissa. Ei niitä tarvitse kantaa.
On se hyvä, että niitä on eri kokoisia. On niin mukava käydä kaupassa sovittelemassa.
En kuskannut nuorena sinkkumiehenäkään kortsuja mukanani. En uskonut niitä tarvitsevani, enkä monta kertaa olisikaan tarvinnut. Täsmälleen yksi yhdyntä on eläissäni jäänyt väliin siksi, ettei minulla ollut kondomia. Sen naisen kanssa naitiin sitten kyllä myöhemmin usein ja innolla. Menetys oli aika pieni.
Vierailija kirjoitti:
On se hyvä, että niitä on eri kokoisia. On niin mukava käydä kaupassa sovittelemassa.
En kuskannut nuorena sinkkumiehenäkään kortsuja mukanani. En uskonut niitä tarvitsevani, enkä monta kertaa olisikaan tarvinnut. Täsmälleen yksi yhdyntä on eläissäni jäänyt väliin siksi, ettei minulla ollut kondomia. Sen naisen kanssa naitiin sitten kyllä myöhemmin usein ja innolla. Menetys oli aika pieni.
Minäkin käyn säännöllisesti Stockmannilla sovituskopissa kokeilemassa eri merkkejä. Pitää vertailla päälle rullausta, liukuvuutta, tuntumaa edestakaisessa liikkeessä jne. Myyjän kanssa vielä kertaan kassalla ostopäätökseeni johtaneita syitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvita mulla on kierukka. En jaksa sitä kumin kanssa säätämistä.
Kortsun kanssa ei tunnu hyvältä. Mulla on pillerit ja niillä mennään, ellei mies kaiva kortsua esiin.
Kannattaa pitää yöpöydän laatikossa spärdärien lisäksi liukkaria. Jotenkin se kumi syö luonnollista kosteutta, ja jossain vaiheessa kitka käy hyvinkin kivuliaaksi. Monesti kumi myös hajoaa näin. Liukkaria kortsun päälle, niin tuntuu heti paremmalle. Eihän se yhtä hyvälle tunnu kuin kokonaan ilman, mutta saattaapi välttyä ylimääräisiltä antibioottikuureilta.
Hyi s**tana näitä paljaalla panijoita, ellei kyse ole testatusta pitkäaikaisesta kumppanista.
En mä ole koskaan käyttänyt kumia raskauden ehkäisyyn, kun syön myös pillereitä joka tapauksessa (vähentävät massiivisia kuukautiskipuja). Sukupuolitautien takia mä sitä kumia käytän, jos seksikumppani on uusi.
Ja pidän itse aina kumeja mukana, jos on pieninkään epäilys, että niitä saattaisi tarvita.