Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannatteko kortsu(j)a mukana vai oletatteko että miehellä on?

Vierailija
06.12.2017 |

Tämä nyt etenkin yhdenyön juttuja harrastaville; oletatteko että mieheltä löytyy kumeja vai kannateko niitä itse mukananne? Miksi?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niitä aina kotona, ja jos lähden sellaiselle reissulle, missä tiedän (tai toivon) että seksiä saa, tottakai otan kortsuja mukaan.

Vierailija
2/49 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on aina kumi lompsassa varuilta jos mennäänkin naisen luo eikä sillä olisi itsellään niitä ja pano olisi vaarassa mennä sivu suun. Kotona toki kortsuja on muutenkin. Eipä sillä että hirveästi olisi oikeaa tarvetta kortsuille :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typeränä oletin että miehiltä löytyisi kortsuja omasta takaa, mutta paskat :D ja sen kerran kun olin varautunut omalla niin eihän se mies osannut sitä käyttää. Surkuhupaisia tapauksia, onneksi ei enää tarvitse tuhlata aikaa epäonnistuneisiin yhdenillanjuttuihin.

Vierailija
4/49 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aina mukana, kun olin sinkku.

Vierailija
5/49 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvita mulla on kierukka. En jaksa sitä kumin kanssa säätämistä.

Vierailija
6/49 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin sinkkuna aina mukana ja vielä eri kokoisia. Ei jäänyt saaminen siitä kiinni eikä mies päässyt ulisemaan, että ollaan ilman kumia kun puristaa/lipsuu pois päältä.

N28

Vierailija
7/49 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin kerran vahingossa durex extra thin kortsuja. Oli varma saanti illalla. Eihän ne edes mahtuneet päälle kunnolla ja repesivät vielä. Taisi 5 kortsua mennä hukkaan ja jäi saamatta .. :D

Vierailija
8/49 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat tosiaan sellaisia juttuja joilla meidän kiltimpien miesten tarvitse päätään vaivata =)

Vierailija
9/49 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista lainkaan. Jos mieheltä ei löydy, asia ei etene.

Vierailija
10/49 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä ovat tosiaan sellaisia juttuja joilla meidän kiltimpien miesten tarvitse päätään vaivata =)

Ei taida ne "jänniksetkään" vaivata :D

T. 3

Vierailija
11/49 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kiltin ja ujon miehen on turha vaivata päätä näillä jutuilla. Kiltisti vaan tilaa seksikaupasta tekopillu ja hiljaa kärsii. Ei meistä kukaan välitä edes 100v Suomen aikaan.

Vierailija
12/49 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehenä tämä kai menee niin, että varmin tapa olla saamatta seksiä on varautua ja pitää kortsu(ja) mukana. ja toisin päin e. mahd vastaavasti saada seksiä jos ja kun sitä tai niitä ei ole matkassa.  - No tällöin kannattaa pitää housut jalassa,. 

T. Murphy

Vierailija
13/49 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan että mieheltä löytyy. Mun vaikea tietää minkä kokonen miehellä on että osaisin ostaa oikean kokoisia kumeja.

Vierailija
14/49 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ovat suurimpia kortsuja peruskaupoissa? 

Vierailija
15/49 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä ovat suurimpia kortsuja peruskaupoissa? 

Ei sulla niin iso ole. Laita vaan ilmapallo munaan, se riittää.

Vierailija
16/49 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvita mulla on kierukka. En jaksa sitä kumin kanssa säätämistä.

Kortsun kanssa ei tunnu hyvältä. Mulla on pillerit ja niillä mennään, ellei mies kaiva kortsua esiin.

Vierailija
17/49 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oleta enää nykyään mitään. Varsinkin, kun miehet näyttää vetoavan siihen, ettei kortsuja ole. Mullapa on, problem solved!

Vierailija
18/49 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta yhdenyönjuttuja. Liian suuri riski.

Vierailija
19/49 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kondomeja tarvinnut, enkä tule ikinä tarvitsemaan. En ole pitänyt kondomia edes kädessäni.

Vierailija
20/49 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En harrasta yhdenyönjuttuja. Liian suuri riski.

Sopimaton kysymys. - pelkäätkö enemmän kaiken maailman tauteja -vai kuten minä, sitä että jäisin vielä enemmän nälkäiseksi tai sitten satutetuksi..  Olen varmasti jonkun meielstä kovin vanhanaiakien kun ajattelen, että seksi ei ole mitään kovin ihmeellistä. Mutta kuitenkin ni-in ainutlaatuista.. että kieltäydyn ajattelemasta sitä satunnaisena (mekaanisena) suorituksena, johon olisin "heti" valmis, jonkun satunnaisen ja vain hetki pari sitten tapaamani tai mahd. ensi kertaa kohtaamani kumppanin kanssa, sati jonkun puolitutun. 

T. Eräs Sinkkumies   

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan