Jahas. En saanut Suomi100 tekstaria.
Kommentit (146)
Vierailija kirjoitti:
salainen tai prepaid? Estot laitettu epämääräisille numeroille?
Meillä tuli sekä salaiseen että prepaidiin.
Mä sain viestin kun seisoin Kansallismuseon portailla tulossa Suomen tarina -näyttelystä. Tuli juhlava olo! :)
Mulla on kans Telian liittymä ja viesti kyllä tuli. En olisi kyllä halunnut, mun mielestä tekstiviestimainonta on häirintää.
Vierailija kirjoitti:
Tänne tuli Telian liittymiin heti aamusta viestit.
Luuletteko itkijät tosissanne, että siellä jotenkin poimittaisiin tyyliin "tolle me ei haluta tätä Suomi 100 -organisaation viestiä?
Jos sulla on estoja tai prepaid tai salainen tai ulkomaalainen numero tai puhelimesi oli lähetyshetkellä suljettu, niin et viestiä saa. Sori. Julma maailma.
En ole saanut. Liittymä on Telia. Ei ole ollut suljettuna, ei ole salainen ei ole ulkomaalainen.
Minä en saanut viestiä. Ei ole juhlafiilistä enää.
Vierailija kirjoitti:
Luuletteko itkijät tosissanne, että siellä jotenkin poimittaisiin tyyliin "tolle me ei haluta tätä Suomi 100 -organisaation viestiä?
Jos sulla on estoja tai prepaid tai salainen tai ulkomaalainen numero tai puhelimesi oli lähetyshetkellä suljettu, niin et viestiä saa. Sori. Julma maailma.
Eikö operaattori tiedä asiakkaittensa salaisia puhelinnumeroita? Vai millä logiikalla väität, että salainen numero estää viestin saamisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole saanut. Liittymä on Telia. Ei ole ollut suljettuna, ei ole salainen ei ole ulkomaalainen.
Sama. Numero on salainen, mutta toki Telia sen tietää.
Mä sain 2. Laita, ap, numerosi niin lähetän tän toisen sulle.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut puhelin päällä koko päivän, eikä numeroni ole prepaid, salainen tai ulkomaalainen. Ei myöskään mitään estoja.
Tuntuu ikävälle, kun laajasti uutisoitiin, että jokainen suomalainen saa onnitteluviestin. Mieheni sai sen kyllä (Saunalahden liittymä), ja itse olen omaani jopa odotellut. Ei vaan ole näkynyt. Kiitos Telia.
Mullekin tuli sekä salaiseen numeroon, että prepaidiin tämä onnitteluviesti.
Minulle tuli kaksi. Perheen nuorinta harmitti, kun hänelle ei tullut, vaikka muut saivat (ja minä sen hänenkin).
Ei tullut viestiä tännekään. Tämä olikin sitten lopullinen niitti muutolleni Suomesta pois. Paska maa, aina kohdellaan väärin ja syrjitään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on suoramarkkinoinnin esto. Ei tullut tekstaria.
Suoramarkkinoinnin esto ei blokkaa viranomaisviestejä tai oman operaattorin tiedotteita.
Joo. Mutta tuo ei tekniseltä kannalta ole kumpikaan vaan ihan maksettu mainos.
Täällä kaksi Telian liittymää. Firman liittymään tuli, mutta omaan ei (salainen + markkinointikielto).
Ei ole tullut tännekään.
Asialla ei sinänsä ole minulle tänään merkitystä, mutta samaa systeemiä saatetaan ilmeisesti käyttää myös muissa viesteissä jotka saattavat olla tärkeitä.
Systeemi pitäisi siksi saada toimimaan.
Tässä jutussa saattaa olla muuten sekin takana, että jotkin mastot eivät ole hoitaneet hommiaan.
Ohjelmointiongelmaksi epäilen.
(enkä oikeasti tiedä nyt tästä mitään, mutta jossain vaiheessa asia kyllä kerrotaan minulle)
Minulla on salainen numero ja suoramarkkinointikielto. OTTAA PÄÄHÄN TUO TEKSTARI!!
Mulle tuli ( Elisa ja suoramarkkinointikielto), miehelle (ei markkinointikieltoa) ja lapsille ei tullut (Telia).
En ole saanut minäkään. Sinänsä ei haittaa, ihmettelen vaan kun jossain oli että 7 miljoonaa lähetetty, että kenelle ne sitten on lähetetty?
Mulle tuli Teltsulta viesti. Taidan olla siis aika spessu tyyppi. :D