Mihin sinä aiot käyttää veronpalautuksesi?
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Ostan ukulelen.
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että miksköhän tätäkin on alapeukutettu? Ihan kiva kohde veronpalautuksille. Varmaan huumeet olis hyväksyttävämpää av-sakin keskuudessa.
Viinaan, naisiin ja tupakkaan. Loput mä tuhlaan.
Vierailija kirjoitti:
Viinaan, naisiin ja tupakkaan. Loput mä tuhlaan.
Eli ostanet ukulelen?
Ensin ostan miehelle vr lasit ja sen käyttöä tukevat härpäkkeet.
Itselle yhden korun javvähän joululahjona ja ainakin paritonnia menee sijoituksiin.
Vierailija kirjoitti:
Ensin ostan miehelle vr lasit ja sen käyttöä tukevat härpäkkeet.
Itselle yhden korun javvähän joululahjona ja ainakin paritonnia menee sijoituksiin.
Ei tullut mieleesi, että mies käyttää niita laseja ja rupeaa tapailemaan virtuaalista naista ja sinut syrjäytetään. Samaten virtuaalisessa makuuhuonessa vain mielikuvitus on rajana.
Juon ja uhkapelaan kuten palkatkin. Köyttäkin voisi ehkä ostaa.
m30
Ihan laskuihin ja joululahjojen ostoon se menee. Ei oo iso summakaan, 180e.
Ostan jotain kotimaista. Siis oikeasti Suomessa valmistettua.
Mulle ei kyllä tullut kuin neljäkymppiä, mutta kyllä sillä jotain pientä saa.
Palautuksen laitoin perintöveron maksuun. Eikä se riittänyt kuin murto-osaan. Aivan käsittämätön järjestelmä, veron joudut maksamaan heti, vaikka perintö jakamatta.
Ruokaan ja bussimatkoihin, normaaliin elämisen menee. Olen opiskelija.
En mihinkään erityiseen. Siirsin sijoitusrahastoon ja päätyvät sieltä aikanaan kiertoon. Pitäisikö heti rynnätä kauppaan ostamaan kaikkea turhuutta?
Maksullisiin. Hyvät joulun odotukset kaikille vaan.
Maksoin Visan pois vihdoin ja loput säästöön. Elän kuin koko rahaa ei ois tullutkaan.
Käytän lemmikin tarvikkeisiin ja loput säästöön. Miehelle joku joululahja.
Laskun maksuun ei ole ikinä ollut ongelma saada kulutettua.
viikon ruokakasssiin meni..
itsenäisyyspäivän särpimiin
Maksoin vakuutusmaksun, ensi viikolla auton pieni huolto... Sen lisäksi ostin itselleni yhden ihanan vaatteen, jota pidän monta vuotta. Kallis vaate mun budjetille (180€), mutta nyt nautin siitä monta vuotta. En elä koskaan velaksi.
Lähden reissuun ja himottaisi ostaa pari meikkijuttua.
2700 meni remonttilaonan loppuunmaksuun, 1500 menee keväisen matkan loppumaksuun, 850 jää jouluun ja muuhun humputteluun.