Kommentit (111)
Maksoin pois läppärin loput osamaksut, nyt tuskailen kävisinkö noilla rahoilla yksityisellä hammaslääkärillä vai laitanko säästötilille.
Pistin mökkikainaan lisälyhennyksenä, 550€.
Kuolinpesän palautus jää lojumaan tilille kunnes pesä jaetaan ja se riippuu meidän vuokralaisen asumisesta :)
vouti vei. työttömän opintolainanlyhennykseen. kela veti ulosottoon 2 vuotta sitten vaikka lyhensin joka kuukausi niin paljon kuin pystyin. nyt vouti vie saman summan ja kela saa itseasiassa 5e. vähemmän kuussa! meneepähän ainakin valtiolle.
Ostin lapselle alesta talvihaalarin ensi vuodeksi. Itselle päivittäis kosmetiikkaa -24% alesta. Citymarketin kampanja Iittala lautasia 10kpl -50%. Hieman herkkuja. Vielä noin 500€ visalasku pois ja loput säästöön noin 900€.
Vierailija kirjoitti:
Mihin sinä aiot käyttää veronpalautuksesi?...
Toimeentulotukeni vähentämiseen ja näin siis koko yhteiskunnan taloudelliseen pelastamiseen.
Ja ei, ei siinä minun aikomuksiani kysytä.
Tilasin hajuveden Nordicfeeliltä black fridayn aleista, ostan 3 kk lääkesatsini unilääkettä, masennuslääkettä ja kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön käytettyä lääkettä ja loput maksan luottokorttimaksua. Siinä ne kolmesataa euroa sitten menikin.
Sossunpossu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin sinä aiot käyttää veronpalautuksesi?...
Toimeentulotukeni vähentämiseen ja näin siis koko yhteiskunnan taloudelliseen pelastamiseen.
Ja ei, ei siinä minun aikomuksiani kysytä.
Et sä kyllä yhteiskuntaa pelasta, päinvastoin, jos toimeentulotuella elät.
Sain palautuksia 700 euroa. Satasen laitoin tänään rahastoon, suurin osa menee joululahjoihin ja jos jotain jää, pistän senkin rahastoon. Tai vien miehen ulos syömään.
Ostan rannekellon jota olen himoinnut jo pitkään.