Miehen kommentti huulipunasta
Mitä mieltä? Mies naureskeli ja sanoi että näytän Jokerilta kun kokeilin uutta punaista huulipunaa. Enkä kysynyt siis mielipidettä. Ihmetteli sitten sitä että miksi tunnen oloni rumaksi mutta tajusi kuitenkin sanoa että puhuu välillä tyhmiä.
Enpä siis kehtaa laittaa huulipunaa enää jatkossakaan vaikka siitä itse tykkäsinkin..
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 15 eri huulipunaa. Mies ei vaan tykkää pussata, kun luulee mun huulipunan tahraavan, vaikka ei lähde kuin meikinpoistoaineella pois.
kyllä vaan aina näkyy lasin reunoissa ja tupakantumpeissa huulipunaa, jos huulipunainen on juonut tai polttanut, missähän kuplassa elät jos ajattelet ettei se tahraa.
Ei mulla ainakaan jää lasin reunaan huulipunaa.
Sabot kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punaa vaan! Mitä muitten mielipiteistä
Jos puolison mielipide ei kiinnosta niin suosittelen eroamaan.
Jos mies on menossa kavereiden kanssa saunailtaan (= ryyppäämään) ja vaimo sanoo, että mehän sovittiin viettävämme koti-iltaa, niin mies pyytää anteeksi unohdustaan ja soittaa kavereille, ettei tulekaan. Aivan varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 15 eri huulipunaa. Mies ei vaan tykkää pussata, kun luulee mun huulipunan tahraavan, vaikka ei lähde kuin meikinpoistoaineella pois.
kyllä vaan aina näkyy lasin reunoissa ja tupakantumpeissa huulipunaa, jos huulipunainen on juonut tai polttanut, missähän kuplassa elät jos ajattelet ettei se tahraa.
Ei mulla ainakaan jää lasin reunaan huulipunaa.
Kyllä useimmilta jää elle sitten käytä niitä kuivattavia mattapunia ja "huulimaaleja" jotka lähtee vain meikinpoistoaineella pois. Itsekin tykkäisin käyttää mutta mulla huulet menee niistä kuiviksi kuin rusinat.
Vierailija kirjoitti:
Mitä merkkiä käytät? Olisi kiva löytää huulipuna joka ei oikeasti tahraa. Anteeksi vaan tämä ohis mutta oikeasti kiinnostaisi hyvät suositukset tästä asiasta. :)
Mikä ihmeen transuefekti huulipunasta muka tulee? :'D Varmaan jos laittaa seuraksi kilon muutakin pakkelia, mutta mun mielestä vahvan värinen huulipuna ja muuten raikas meikki on upea! Toki jokainen saa olla mitä mieltä ikinä haluaa ja meikata just sen mukaan oman naamansa, mutta AP:lle; käytä sellaista meikkiä, joka tekee itsellesi hyvän ja itsevarman olon. Jollei mies tykkää niin käytä sit vaikka silloin kun ette mene jonnekin yhdessä, jos itse niistä punaisista huulista pidät!
On sexyä ku dikin varsi on huulipunassa.
Vierailija kirjoitti:
Sabot kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punaa vaan! Mitä muitten mielipiteistä
Jos puolison mielipide ei kiinnosta niin suosittelen eroamaan.
Jos mies on menossa kavereiden kanssa saunailtaan (= ryyppäämään) ja vaimo sanoo, että mehän sovittiin viettävämme koti-iltaa, niin mies pyytää anteeksi unohdustaan ja soittaa kavereille, ettei tulekaan. Aivan varmasti.
Riippuu tietenkin miehestä. Itse en lupauksia petä, enkä sellaista sietäisi kumppaniltakaan. En myöskään ole valkoroskaa joten ryyppäjäiset ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä merkkiä käytät? Olisi kiva löytää huulipuna joka ei oikeasti tahraa. Anteeksi vaan tämä ohis mutta oikeasti kiinnostaisi hyvät suositukset tästä asiasta. :)
Jeffree staria käytän. Pysyy mulla ainakin kuin tauti.
Huulipuna ei ole mun juttu. Siitä tulee heti jotenkin halvan huo*an olo, kun katsoo peilistä. Joten ei kiitti mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Clinique ja ihan Lumene! Olen käyttänyt jo 50 vuotta joka päivä kirkkaanpunaista huulipunaa! Siitä en luovu. MIeheni mielestä olen söpö!
No kuka pakottaa maskeeraamaan koko naaman? Kirkkaan punaisen huulipunan kanssa käytän ripsiväriä, siinä se. Ei tartte muuta.