Miehen kommentti huulipunasta
Mitä mieltä? Mies naureskeli ja sanoi että näytän Jokerilta kun kokeilin uutta punaista huulipunaa. Enkä kysynyt siis mielipidettä. Ihmetteli sitten sitä että miksi tunnen oloni rumaksi mutta tajusi kuitenkin sanoa että puhuu välillä tyhmiä.
Enpä siis kehtaa laittaa huulipunaa enää jatkossakaan vaikka siitä itse tykkäsinkin..
Kommentit (33)
Laita vaan! Jos itse haluat. Punaista huulipunaa käyttävät naiset ovat itsevarmoja ja kauniita.
Vierailija kirjoitti:
Punaa vaan! Mitä muitten mielipiteistä
Jos puolison mielipide ei kiinnosta niin suosittelen eroamaan.
Sano miehelle että hän näyttää klovnilta ihan ilmankin huulipunaa.
Hyvä jos et laita, se meinaan oikeesti näyttää kuin ois klovni tai naamassa menkat, ruman näköistä. En tarkota että hyvä ettet sen miehen kommentin takia laita, mutta asiaahan se puhui.
Ei huulipuna oikeesti kellekään sovi, naurettavan näköiseksi sillä kyllä saa itsensä, jos sitä hakee.
Vierailija kirjoitti:
Laita vaan! Jos itse haluat. Punaista huulipunaa käyttävät naiset ovat itsevarmoja ja kauniita.
Tästä voi olla eri mieltä, minusta ovat juuri päinvastaisia.
Rehellisesti sanottuna jotkut naiset näyttää sillä kirkkaanpunaisella huulipunalla transseksuaaleilta.
Taas se nähtiin. Ulkonäköasioissa pitää aina valehdella naisille.
Kerran nuoruudessa mokasin samalla tavalla. Oltiin porukalla rannalla ja tytöillä ei ollut meikkeä, ainakaan mitenkään näkyvästi. No sitten illalla oltiin lähdössä baariin ja yksi erittäin kaunis tyttö laittoi oikein kunnon sotamaskin päälle. Sen enempää miettimättä ihmettelin ääneen, että miksi piti laittaa niin voimakas meikki päälle, koska näytti kauniimmalta ennen sitä. Ja siinä hetkessä tajusin virheeni. Siitä draaman määrästä olisi voinut tehdä kokonaisen tv-sarjan.
Sen jälkeen en ole koskaan sanonut mitään vastaavaa, vaikka nainen näyttäisi hirveältä.
Kyllä minä kommentoin naisten meikkausta aika useinkin.
Usein sitä jopa vaaditaan.
kyllä se tuo klownin mieleen, mitä sitä kieltämään.
Mä laitan huulipunaa jos siltä tuntuu, ja nimenomaan kirkkaan punaista. Ei kiinnosta paskaakaan mitä joku muu siitä ajattelee. Eipä kyllä mies ole ikinä asiaa mitenkään kommentoinut.
Käytitkö huultenrajauskynää ja olihan meikkipohja kunnossa? Jos kyllä, niin et taatusti näyttänyt klovnilta. Punaa siis huulesi huoletta! Mies ei vain ole tottunut tai sitten pelkää että saat liikaa huomiota muilta miehiltä. :)
Kyllä pittää laittaa huulipunnoo että saa munnoo :D Kai tämän naiset tiedätte ja muistatte!
Mun mies ei oo koskaan kommentoinu mulle huulipunan käyttöä sen koommin, vaikka tosin en sitä osaakkaan käyttää. Jos joskus harvoin laitan sitä, niin ei siihen muut kerkee kommentoimaan mitään kun jo omasta halusta oon sen pyyhkiny pois, se ei vaan taho sopia omille kasvoille.
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti sanottuna jotkut naiset näyttää sillä kirkkaanpunaisella huulipunalla transseksuaaleilta.
Minusta kaikki. :D
Kyllä naisen tunnistaa naiseksi ilman huulipunaakin. transut meikkaa yli äyräiden. Muutenkin jos plankkaa naamaansa liikaa, tulee se transuefekti naisesta. tekoripset jne. järkkyjä.
Kyllä nykymaailmassa vahvasti meikkaavalla naisella tarvitaan itsetuntoa sen verran ettei haittaa että hyvin monikin ajattelee että on mautonta, rumaa, halvan näköistä jne.
Itse olen aina tykännyt vahvasta meikistä. Maalaan ihon hyvin kalpeaksi, rajaan silmät kissarajauksin, usein käytän arjessakin puhtaan punaista huulipunaa. Hiustyylinikin on "luonnoton": mustaksi värjätty kleopatra-tukka eli puolipitkä ja suora kulmiin asti ulottuvalla otsatukalla. Kyllä minä tiedän että moni on sitä mieltä että on mautonta ja minun pitäisi olla luonnollinen hiirenharmaa mieluummin, olisi heistä kauniimpaa. Mutta minä teen mitä teen, siihen mulla on vapaus - muut ajatelkoot mitä ajattelee, siihen heillä on vapaus.
Minäkään en oikein välitä huulipunasta. Mutta jos sitä haluaisin laittaa, ja siitä pitäisin, ja punaamisen jälkeen mies nauraisi ja sanoisi että näytän aivan jokerilta, niin katsoisin hämmästyneellä ilmeelläni, ja sanoisin silmät ymmyrkäisinä että oikeastikko, 100 prosenttia miehistä on tähän asti sanonut että näytän huulipunassani seksikkäältä ja pantavalta.
Mulla on 15 eri huulipunaa. Mies ei vaan tykkää pussata, kun luulee mun huulipunan tahraavan, vaikka ei lähde kuin meikinpoistoaineella pois.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 15 eri huulipunaa. Mies ei vaan tykkää pussata, kun luulee mun huulipunan tahraavan, vaikka ei lähde kuin meikinpoistoaineella pois.
kyllä vaan aina näkyy lasin reunoissa ja tupakantumpeissa huulipunaa, jos huulipunainen on juonut tai polttanut, missähän kuplassa elät jos ajattelet ettei se tahraa.
Punaa vaan! Mitä muitten mielipiteistä