Kivien oma aihe vapaa
Kommentit (571)
Vihdoinkin! Tätä olen odottanut jo hetken, ehkä 30 vuotta. Joku nakkasi minut aikoinaan pusikkoon kukkapenkin reunalta, ja sinne jäin, heinän sekaan. Ei ollut helppoa hyväksyä, että kaunis pyöreä ja sileä ulkomuoto ei enää auttanutkaan pysymään auringossa. Mutta nyt! Joku kiltti ihminen tuli ja leikkasi puskan matalaksi ja näki minut. <3 Nyt olen taas kuunliljan vierellä, ai että se on kaunis, kuin ihme. Yritän jutella sille jotain mukavia, josko se sitten vaikka vähän silittelisi minua tuulessa. Nuo muut reunakivat kyllä vähän jurottavat, pelkäävät kai, että vien niiden kukkaset.
Vierailija kirjoitti:
P*skaa, p*skaa ja p*skaa. Pikkulinnun p*skaa, eri naama, sama p*ska. Kengän kuvaa ja koivujen kuiskintaa. Ruusut juoruaa ja nurmikolla kuhisee. Vaan kukapa minullekkin kertoisi?
Terv, Pihalaatta (neljäs oikealta ylös laskettuna)
Ai moi, mä oon täällä toisessa päässä laattakäytävää, 125. oikealta ylös laskettuna. Täällä on ihan helkkaristi muurahaisia ja niiden pesäkäytävä menee mun selän alla. Arvaa kutittaako? Onko siellä murkkuja? Ja mun naaman päällä on ollut koko kesän ihan järkyttävä grillirasvaläikkä.
Ja kuulin, että se portaiden lähellä oleva pihalaatta (olisko joku 344. vasemmalta alhaalta laskettuna) on haljennut ja se vaihdetaan. Kyllä siis meidän laattakäytävällä sattuu ja tapahtuu! Juurihan toissa vuonna sinne alkupäähän tuotiin yksi uusi koristekivi.
Stressiä pukkaa, kun koko ajan kaikki muuttuu :´(
Vierailija kirjoitti:
Mitä kivet puhuisi?
"Meitäkin kiinnostaa!"
Tulisipa joku synnitön ja heittäisi.
Olen yksi Stonehengen kivistä. Jo melko pitkään ihmiset ovat ihmetelleet, että miksi olemme tässä muodostelmassa. Me olemme yrittäneet sitä heille kovasti selittää, mutta nämä nykyajan ihmiset ovat niin luonnosta vieraantuneita, että eivät ymmärrä meidän äänetöntä puhettamme jonka he kyllä kuulisivat ja ymmärtäisivät jos he osaisivat kuunnella tarkkaan. Silloin he kuulisivat myös esimerkiksi kuinka ruoho kasvaa ja ymmärtäisivät, että kaikilla olennoilla on elämä ja henki sisällään, jopa meillä elottomilta ja kylmiltä vaikuttavilla kivillä.
Tää on paras ketju 😂 Palaan usein lukemaan tätä.
On muuten ihan mahtavaa olla tällainen pikkuinen hiekanmurunen. Täällä menen menojani hiekkatiellä miljardien samanlaisten joukossa, kukaan meistä ei opi muistamaan toistensa nimiä, saa siis pysytellä anonyyminä. :) Kuinkahan moni täälläkin kirjoittavista on oikeasti pieni murunen vain, eikä iso ja komea pihakivi tai tippukivi tai joku muu "paremman väen edustaja"?
Sain tänään kuulla olevani virtsakivi :(
Vierailija kirjoitti:
Tää on paras ketju 😂 Palaan usein lukemaan tätä.
niin minäkin! hyvänmielen tuova kiviketju!
Vierailija kirjoitti:
On muuten ihan mahtavaa olla tällainen pikkuinen hiekanmurunen. Täällä menen menojani hiekkatiellä miljardien samanlaisten joukossa, kukaan meistä ei opi muistamaan toistensa nimiä, saa siis pysytellä anonyyminä. :) Kuinkahan moni täälläkin kirjoittavista on oikeasti pieni murunen vain, eikä iso ja komea pihakivi tai tippukivi tai joku muu "paremman väen edustaja"?
Kiitos rehellisyydestä. Täällä saattaa olla hiekkakiviä jotka kertoo olevansa suurempia kuin oikeasti ovat.
Tulin vain tarkistamaan, muistinko lukeneeni kännissä viime yönä oikein. Kyllä, kivien oma aihe vapaa <3 Loistavaa!
Aleksis-serkku julkaisi kirjan ja se sai murska-arvostelun. Nyt jätkä makaa meidän sohvalla
Minua loukkaa se, kun ventovieraatkin ihmiset tulevat puhumaan minulle kaikenlaista.
Tämä johtunee siitä 'Kiviäkin kiinnostaa' -sanonnasta.
Voin kertoa: ei kiinnosta!!
Minä en ymmärrä kiviä, jotka eivät edes yritä hakea töitä. Tietty nuo leivinuunien kivet ja korukivet ovat olevinaan jotain parempaa väkeä, mutta kyllä se on niin, että me duunarikivet ollaan ne, jotka tätä maata pyörittää. Ilman meitä ihmiset olisivat sairaalassa paljon useammin. Nuo korukivet muka ovat töissä ympäri vuoden, pah sanon minä. Saavat levätä kuitenkin usein jossain hienossa rasiassa. Me levätään kasassa odottamassa liukkaita kelejä ja ollaan valmiita töihin heti kun tullaan hakemaan.
Terveisin: yksi kivenjyvänen hiekoitussorakasasta
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä kiviä, jotka eivät edes yritä hakea töitä. Tietty nuo leivinuunien kivet ja korukivet ovat olevinaan jotain parempaa väkeä, mutta kyllä se on niin, että me duunarikivet ollaan ne, jotka tätä maata pyörittää. Ilman meitä ihmiset olisivat sairaalassa paljon useammin. Nuo korukivet muka ovat töissä ympäri vuoden, pah sanon minä. Saavat levätä kuitenkin usein jossain hienossa rasiassa. Me levätään kasassa odottamassa liukkaita kelejä ja ollaan valmiita töihin heti kun tullaan hakemaan.
Terveisin: yksi kivenjyvänen hiekoitussorakasasta
Kiitti elimestä duunarikivi! SINUN takia mursin nilkkani kun kompastuin sinuun!? Stanan s per k le! Pitikö sinun maata siinä keskellä polkua!? H aas vi tu !!! MINÄ heitän kaikki teidän mettään sinne kuulutte!
Vierailija kirjoitti:
Sain tänään kuulla olevani virtsakivi :(
Älä väliä, en minäkään ole suosittu.
hammaskivi
Mun mielestä on ihan komeaa, kun jotkut isäntäihmiset kertovat jopa sukunimessään, että heillä on joku meistä kivistä. Esimerkiksi minä olen erään Kivekäs -nimisen kirjoituspöydällä paperipainona, ja olen ylpeä sekä tehtävästäni että siitä kuinka isäntäni on huomioinut minut nimessään.
En silti aio ylpistyä ja ymmärrän, että jotkut ihmiset tuovat nimissään esiin toisenlaisia asioita, kuten viittauksia kasvi- tai eläinkuntaan, tai sitten voi toki kertoa avoimesti ihan omiakin ominaisuuksiaan (esim. että on koriseva).
Olen täysin murtunut, mistä vitamiinilisästä saisi mineraaleja?
P*skaa, p*skaa ja p*skaa. Pikkulinnun p*skaa, eri naama, sama p*ska. Kengän kuvaa ja koivujen kuiskintaa. Ruusut juoruaa ja nurmikolla kuhisee. Vaan kukapa minullekkin kertoisi?
Terv, Pihalaatta (neljäs oikealta ylös laskettuna)