Kivien oma aihe vapaa
Kommentit (571)
"Vierivät kivet eivät sammaloidu"
Mikä on lempibändinne? Mulla Rolling Stones.
Täällä 80-luvun tiiliskivinainen (punatiiltä) odottaa innolla, että talon uusi omistaja toisi uusia kiviä tontille. Sora käy, myös tiilistä tehty grilli tms. olisi mukavaa. Saunankivet olisivat tosi hot. Olemme jo niin kyllästyneitä toisiimme, samoja juttuja 80-luvun alusta, huoh, kuka jaksaa...
Olen ollut graniitin kanssa suhteessa, mutta se on jotenkin liian kova mulle. Miten saisin sitä pehmennettyä?
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut graniitin kanssa suhteessa, mutta se on jotenkin liian kova mulle. Miten saisin sitä pehmennettyä?
Ei se pehmene, kokemusta on, jätä se sikakivi!
Nyt kiivistää. T. Krapulagraniitti
Vierailija kirjoitti:
Nyt kiivistää. T. Krapulagraniitti
Luulet olevasi peruskalliota, muttet ole.
Muita hedelmien kiviä? Me olemme niin aliarvostettuja. Minäkin olen täällä kompostissa maatumassa. Minusta olisi voinut tehdä vaikka jonkun hienon kuorimavoiteen, mutta ei. Tyhmät ihmiset. T. persikan kivi.
kiviäkin kiinnostaa tällaiset aloitukset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaveri tuosta otti ja kierähti rantaveteen. Yrittää selvästi saada särmänsä hiotuksi ja luulee että lopputulos on kuitenkin luonnollinen. Ei tod, hiomisen erottaa kivestä AINA eikä todellakaan näytä luonnolliselta.
Mulla taas kesti useampi vuosisata päästä rantaan, nyt joku sitten heitti leipäsiä ja taas pitää aloittaa alusta, plup plup.
Mulle kans kävi näin, mut oli kyllä ihanaa se hetken lento veden päällä.
Vierailija kirjoitti:
kiviäkin kiinnostaa tällaiset aloitukset
Kiinnostaa kiinnostaa. Johan sen näkee ketjun pituudestakin.
Kiviäkin kiinnostaa. Ts. kiviä ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Kiviäkin kiinnostaa. Ts. kiviä ei kiinnosta.
Taisit olla suunnilleen kymmenes tässä ketjussa, joka ”keksi” tämän läpän. Aika omaperäistä.
Vierailija kirjoitti:
Puolisoni sanoo että olen liian suuri ja karhea. Olen huomannut hänen vilkuilevan nuorempien ja sileämpien kivien perään. Mikä avuksi? Onko kukaan käynyt hionnassa?
Kärsivällisyyttä. Ilmastonmuutos on jo käynnissä. Seuraava jääkausi hioo sinustakin särmät. Silloin myös jätät sen sian ja löydät itsesi uusista ympyröistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolisoni sanoo että olen liian suuri ja karhea. Olen huomannut hänen vilkuilevan nuorempien ja sileämpien kivien perään. Mikä avuksi? Onko kukaan käynyt hionnassa?
Kärsivällisyyttä. Ilmastonmuutos on jo käynnissä. Seuraava jääkausi hioo sinustakin särmät. Silloin myös jätät sen sian ja löydät itsesi uusista ympyröistä.
Huh, kiitos näistä lohdullisista sanoista. Mutta ajaako jääkausi minut ja puolisoni erilleen?
Tietääkö joku mitä nyt tapahtuu? Pieni porukka pikkutyttöjä otti minut tien varresta. Nyt olen tällaisella pöydällä, mihin minut jätettiin. Tässä on muutama muukin tyyppi, kaikki erilaisia. Meidän on järjestetty riviin ja ollaan ihan auringonpaisteessa, tämä on tällainen pöytä jossain pihassa. Kukaan noista muistakaan ei tiedä mitä on tulossa ja kaikilla sama kohtalo, poimittu jostain ja tuotu tähän. Ollaan oltu nyt yön yli tässä.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö joku mitä nyt tapahtuu? Pieni porukka pikkutyttöjä otti minut tien varresta. Nyt olen tällaisella pöydällä, mihin minut jätettiin. Tässä on muutama muukin tyyppi, kaikki erilaisia. Meidän on järjestetty riviin ja ollaan ihan auringonpaisteessa, tämä on tällainen pöytä jossain pihassa. Kukaan noista muistakaan ei tiedä mitä on tulossa ja kaikilla sama kohtalo, poimittu jostain ja tuotu tähän. Ollaan oltu nyt yön yli tässä.
Paetkaa! Ihmislapsista ei seuraa koskaan mitään hyvää. Joko teidät maalataan elävältä, teillä leikitään, heitellään ympäriinsä tai joudutte johonkin purkkiin kivikokoelman osaksi.
Itseään täynnä oleva timantti: Mä oon kovin, mä oon paras! Diamonds are foreveeer!