Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kivien oma aihe vapaa

Vierailija
04.12.2017 |

Mitä kivet puhuisi?

Kommentit (571)

Vierailija
441/571 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseään täynnä oleva timantti: Mä oon kovin, mä oon paras! Diamonds are foreveeer!

Vierailija
442/571 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vierivät kivet eivät sammaloidu" 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/571 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on lempibändinne? Mulla Rolling Stones.

Vierailija
444/571 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 80-luvun tiiliskivinainen (punatiiltä) odottaa innolla, että talon uusi omistaja toisi uusia kiviä tontille. Sora käy, myös tiilistä tehty grilli tms. olisi mukavaa. Saunankivet olisivat tosi hot. Olemme jo niin kyllästyneitä toisiimme, samoja juttuja 80-luvun alusta, huoh, kuka jaksaa...

Vierailija
445/571 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut graniitin kanssa suhteessa, mutta se on jotenkin liian kova mulle. Miten saisin sitä pehmennettyä?

Vierailija
446/571 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut graniitin kanssa suhteessa, mutta se on jotenkin liian kova mulle. Miten saisin sitä pehmennettyä?

Ei se pehmene, kokemusta on, jätä se sikakivi!

Vierailija
447/571 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kiivistää. T. Krapulagraniitti

Vierailija
448/571 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kiivistää. T. Krapulagraniitti

Luulet olevasi peruskalliota, muttet ole.

Vierailija
449/571 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita hedelmien kiviä? Me olemme niin aliarvostettuja. Minäkin olen täällä kompostissa maatumassa. Minusta olisi voinut tehdä vaikka jonkun hienon kuorimavoiteen, mutta ei. Tyhmät ihmiset. T. persikan kivi.

Vierailija
450/571 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiviäkin kiinnostaa tällaiset aloitukset

Vierailija
451/571 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaveri tuosta otti ja kierähti rantaveteen. Yrittää selvästi saada särmänsä hiotuksi ja luulee että lopputulos on kuitenkin luonnollinen. Ei tod, hiomisen erottaa kivestä AINA eikä todellakaan näytä luonnolliselta.

Mulla taas kesti useampi vuosisata päästä rantaan, nyt joku sitten heitti leipäsiä ja taas pitää aloittaa alusta, plup plup.

Mulle kans kävi näin, mut oli kyllä ihanaa se hetken lento veden päällä.

Vierailija
452/571 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sprechen Sie Gneiss?

Vierailija
453/571 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivekset pilaa meidän maineen!

Vierailija
454/571 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kiviäkin kiinnostaa tällaiset aloitukset

Kiinnostaa kiinnostaa. Johan sen näkee ketjun pituudestakin.

Vierailija
455/571 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiviäkin kiinnostaa. Ts. kiviä ei kiinnosta.

Vierailija
456/571 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiviäkin kiinnostaa. Ts. kiviä ei kiinnosta.

Taisit olla suunnilleen kymmenes tässä ketjussa, joka ”keksi” tämän läpän. Aika omaperäistä.

Vierailija
457/571 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolisoni sanoo että olen liian suuri ja karhea. Olen huomannut hänen vilkuilevan nuorempien ja sileämpien kivien perään. Mikä avuksi? Onko kukaan käynyt hionnassa?

Kärsivällisyyttä. Ilmastonmuutos on jo käynnissä. Seuraava jääkausi hioo sinustakin särmät. Silloin myös jätät sen sian ja löydät itsesi uusista ympyröistä.

Vierailija
458/571 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolisoni sanoo että olen liian suuri ja karhea. Olen huomannut hänen vilkuilevan nuorempien ja sileämpien kivien perään. Mikä avuksi? Onko kukaan käynyt hionnassa?

Kärsivällisyyttä. Ilmastonmuutos on jo käynnissä. Seuraava jääkausi hioo sinustakin särmät. Silloin myös jätät sen sian ja löydät itsesi uusista ympyröistä.

Huh, kiitos näistä lohdullisista sanoista. Mutta ajaako jääkausi minut ja puolisoni erilleen?

Vierailija
459/571 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku mitä nyt tapahtuu? Pieni porukka pikkutyttöjä otti minut tien varresta. Nyt olen tällaisella pöydällä, mihin minut jätettiin. Tässä on muutama muukin tyyppi, kaikki erilaisia. Meidän on järjestetty riviin ja ollaan ihan auringonpaisteessa, tämä on tällainen pöytä jossain pihassa. Kukaan noista muistakaan ei tiedä mitä on tulossa ja kaikilla sama kohtalo, poimittu jostain ja tuotu tähän. Ollaan oltu nyt yön yli tässä.

Vierailija
460/571 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö joku mitä nyt tapahtuu? Pieni porukka pikkutyttöjä otti minut tien varresta. Nyt olen tällaisella pöydällä, mihin minut jätettiin. Tässä on muutama muukin tyyppi, kaikki erilaisia. Meidän on järjestetty riviin ja ollaan ihan auringonpaisteessa, tämä on tällainen pöytä jossain pihassa. Kukaan noista muistakaan ei tiedä mitä on tulossa ja kaikilla sama kohtalo, poimittu jostain ja tuotu tähän. Ollaan oltu nyt yön yli tässä.

Paetkaa! Ihmislapsista ei seuraa koskaan mitään hyvää. Joko teidät maalataan elävältä, teillä leikitään, heitellään ympäriinsä tai joudutte johonkin purkkiin kivikokoelman osaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi