Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kivien oma aihe vapaa

Vierailija
04.12.2017 |

Mitä kivet puhuisi?

Kommentit (571)

Vierailija
521/571 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
522/571 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi muka onnistua ketogeenisessä dieetissä, kun joku leppäkerttuäiti yhtenään keittää puuroa juurellani? Tuoksu on aivan liian houkuttava ja lankean aina :(

T. (liian) iso kivi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/571 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs kivet on mieltä Volvo vs BMW?

Kyllä Bemarin tuulilasiin tuntuu erityisen messevältä kopsahtaa!

Vierailija
524/571 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olette, kannattaako minun pudotako sydämeltä jotta voin ryhtyä kompastuskiveksi? Vai tyydynkö nykyiseen tilanteeseeni. Olen siis sydämellä nyt. Yläpeukku jos putoan, alapeukku jos jään!

Vierailija
525/571 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksis Kivi: Kertokaa lukuvinkkejä, mikä on pössis kotimaisessa kirjallisuusskenessä? Olen ulkona kuin lumiukko, sattuneesta syystä en ole lukenut mitään 150 vuoteen.

Karri Kivi: Liigakausi alkaa kohtapuoliin, uskon että nyt on meidän jengin vuoro, pohjia on rakennettu ja töitä tehty parisen vuotta. Joka ilta pitää vaan tehdä töitä ja mennä eteenpäin ja keväällä pitää olla parhaimmillaan niin lopussa se kiitos seisoo.

Iikka Kivi: Ei oo pilvee pilvee pilvee...ai saatana taisin plagioida!

Vierailija
526/571 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

u

Vierailija
527/571 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa.

Vierailija
528/571 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yks kaveri, timantti, on niin olevinaan. Eihän se oikeesti ole muuta kuin puristunutta hiiltä! Hah!

Vierailija
529/571 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisessa kengässä teidän mielestä on mukavinta matkustaa? T: Pikkukivi

Vierailija
530/571 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, otan osaa pikkuinen. Oon kavereilta kuullut, et se on tosi epämukavaa. Joillain on niin pistävä jalkahien haju. Joskus joutuu sisälle asti ja sitten imuriin! Miksei ihmiset vois vain lakaista ja päästää pikkukivet takaisin luontoon. Edes kaupungin kaduille?

Vierailija
531/571 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buongiorno! Finlandia-talon marmorilaatta täällä. Sori jos tulee vähän virheitä tekstiin, mut me ollaan Italian Carrarasta. Siis lämpimään tottuneelle tää on ihan kamalaa. Ruvettiin sitten kavereiden kanssa irvistelemään rumasti! Mitä nämä pohjoisen ihmiset, etenkin se yks Aalto, oikein ajattelivat kun meidät tänne väkisin asuttivat? Pari kaveria tuli jo ihan epätoivoiseksi ja teki harakirin hyppäämällä alas seinältä! Onneksi ei jäänyt kukaan alle.

Vierailija
532/571 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Tuotannollis-taloudellisista syistä työtön myllynkivi täällä. Oltiin ennen vanhaan tosi arvostettu ammattiryhmä, mut valssimylly on syrjäyttänyt meidät täysin. Kellään uudelleenkouluttautumisideoita?

Vierailija
533/571 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun yks kaveri, timantti, on niin olevinaan. Eihän se oikeesti ole muuta kuin puristunutta hiiltä! Hah!

Niin, ja ajatteles, mikä vanhus se timantti jo on! Ihan ikäloppu. Ainakin kaks ja puol miljoonaa vuotta. Me graniitit ollaan puolta nuorempia!

Vierailija
534/571 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi! Tuotannollis-taloudellisista syistä työtön myllynkivi täällä. Oltiin ennen vanhaan tosi arvostettu ammattiryhmä, mut valssimylly on syrjäyttänyt meidät täysin. Kellään uudelleenkouluttautumisideoita?

Tämä nyt voi vaikuttaa hurskastelevalta, mutta jos Raamattu otettaisiin tosissaan niin eräs vaihtoehto löytyisi: https://raamattu.fi/raamattu/KR38/MAT.18/Matteus-18. Ainakin niitä on valitettavan paljon, joiden kaulassa pääsisit merimatkalle :(

Vierailija
535/571 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi, otan osaa pikkuinen. Oon kavereilta kuullut, et se on tosi epämukavaa. Joillain on niin pistävä jalkahien haju. Joskus joutuu sisälle asti ja sitten imuriin! Miksei ihmiset vois vain lakaista ja päästää pikkukivet takaisin luontoon. Edes kaupungin kaduille?

Minä taas en ymmärrä näitä, jotka aina vaan, kerta toisensa jälkeen, haksahtavat kenkään. Sitähän se kadulle joutuminen tietäisi, etsitään seuraava kenkä jonka matkaan lyöttäytyä. Ne suhteet vain ei koskaan kestä.

Imuri sentään tarjoaa jotain jännittävää vaihtelua. Eihän se juttu imuriin pääty, vaan pölypussin myötä pääsee roskikseen ja siitä nykyään yleensä jätteenpolttolaitokselle. Ehkä vähän kuumempi seikkailu kuin joku hikinen kenkä!

Vierailija
536/571 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kallein auto, minkä tuulilasin olet rikkonut?

Vierailija
537/571 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä nyt voi vaikuttaa hurskastelevalta, mutta jos Raamattu otettaisiin tosissaan niin eräs vaihtoehto löytyisi: https://raamattu.fi/raamattu/KR38/MAT.18/Matteus-18. Ainakin niitä on valitettavan paljon, joiden kaulassa pääsisit merimatkalle :(

Eli rikosseuraamusalalle?

Vierailija
538/571 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihkisormuskiviä paikalla? Kuinka usein pääsette huoltoon? Koen olevani melko löysästi sormuksen rungossa kiinni enkä ole päässyt aikoihin kunnon harjapesuunkaan. Ensimmäiset kuukaudet minua ihailtiin ja esiteltiin kaikille, nykyään koen olevani kantajalleni näkymätön, aivan kuten sormuksen ostajakin.

Vierailija
539/571 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on yksi kaltaisesi työllistettynä porraskiveksi. Ei ehkä yhtä hohdokas homma kuin entinen, mutta ei tarvinnut muuttaa työn perässä.

Vierailija
540/571 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa jo tuleva talvi. Toivottavasti tulee vähäluminen ja saan tarrata jään pintaan kunnolla kiinni. En pidä mistään seuraleikeistä ja pelottaa että päädyn taas jonkun lumiukon napiksi tai hampaaksi ja musta jaetaan somessa kuvia ilman lupaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä