Kivien oma aihe vapaa
Kommentit (571)
Oli asia mikä hyvänsä niin kiviäkään ei kiinnosta.
En yhtään tykkää olla tän Pirkon kukkaruukun ympärillä täällä lähiössä. Ikkunalla johon en yllä kurkkaamaan ulkona vapaudessa olevia kiviä. Tosin muutamat sai taas iskuja päähänsä koululaisilta jotka potkivat niitä päähän.
Tästä on jo pari viikkoa, mutta nyt vasta pystyn kivuiltani kertomaan: ralliauto ajoi päälleni!!! Ne vaan kiroili ja tutki autoaan, että miten sille kävi! Kukaan ei ollut minusta huolissaan! :-( ja suomea puhuivat!
Vierailija kirjoitti:
Moi! Tuotannollis-taloudellisista syistä työtön myllynkivi täällä. Oltiin ennen vanhaan tosi arvostettu ammattiryhmä, mut valssimylly on syrjäyttänyt meidät täysin. Kellään uudelleenkouluttautumisideoita?
Onpa ihmistä kehoitettu laittamaan myllynkivi kaulaan ja kävelemään järveen. Reppu täyteen kiviä kuulostaa helpommalta. Kumpi sitten karumpaa: olla ikuinen vai ei.
Nykyään ei kivikään voi laskea sen varaan, että saisi tehdä samaa työtä koko ikänsä. Minäkin vaihdoin liikennepuolelta (hiekotussepeli) elintarvikealalle, kun joku pulu nokkaisi minun lihasmahaansa ruokaa hienontamaan. Mietin vain, kuinka kauan tätä kestää ja onko tämän jälkeen enää mitään uramahdollisuuksia? Ja pitääkö odotella työnantajansa loppua, vai voiko se heittää minun ulos jo aikaisemmin?
Olen tulikivi ja odotan malttamattomana jo sitä, että minut heitetään jonkun pahaa-avistamattoman, kadulla paheksuvasti tuhisevan av-mamman päähän. Hyveellisestä ammatistani huolimatta pidän paljon rock-musiikista. Joten laulelen varmaan jotain raskasta rokkia alas tullessani. Näkemisiin.
Vierailija kirjoitti:
Tästä on jo pari viikkoa, mutta nyt vasta pystyn kivuiltani kertomaan: ralliauto ajoi päälleni!!! Ne vaan kiroili ja tutki autoaan, että miten sille kävi! Kukaan ei ollut minusta huolissaan! :-( ja suomea puhuivat!
Menitkö pohjan ja penkin läpi up in the ass of Timo?
Onko muita virtsakiviä paikalla? Täällä on vähän kus.set oltavat. Mietin, mihin joudun leikkauksen jälkeen. Kokemuksia kellään?
Pääsemmekö sormukseen kaikkien ihasteltavaksi tuonpuoleisessa? Olen kuullut luotettavalta taholta, että nimenomaan virtsakiviä odottaa tuonpuoleisessa suuri ihailu ja kaikki virtsakivet saavat kymmenen karaatin kultaa ympärilleen. Siinä jää munuais- ja sappikivet kunnioituksessa kauas taakse!
Mutta miten on?