Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kivien oma aihe vapaa

Vierailija
04.12.2017 |

Mitä kivet puhuisi?

Kommentit (571)

Vierailija
461/571 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö joku mitä nyt tapahtuu? Pieni porukka pikkutyttöjä otti minut tien varresta. Nyt olen tällaisella pöydällä, mihin minut jätettiin. Tässä on muutama muukin tyyppi, kaikki erilaisia. Meidän on järjestetty riviin ja ollaan ihan auringonpaisteessa, tämä on tällainen pöytä jossain pihassa. Kukaan noista muistakaan ei tiedä mitä on tulossa ja kaikilla sama kohtalo, poimittu jostain ja tuotu tähän. Ollaan oltu nyt yön yli tässä.

Paetkaa! Ihmislapsista ei seuraa koskaan mitään hyvää. Joko teidät maalataan elävältä, teillä leikitään, heitellään ympäriinsä tai joudutte johonkin purkkiin kivikokoelman osaksi.

Minun ystävälleni kävi niin. Hänet heitettiin lopulta pois mutta on vieläkin tramatisoitunut vaikka tapauksesta on kulunut jo 40 vuotta.

Vierailija
462/571 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkoi taas kuuma kausi, joha sitä talvi taas paleltiin. T. Mökkisaunan kiuaskivi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/571 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiviäkin kiinnostaa. Ts. kiviä ei kiinnosta.

Taisit olla suunnilleen kymmenes tässä ketjussa, joka ”keksi” tämän läpän. Aika omaperäistä.

Ei kivet kovin teräviä olekaan.

Vierailija
464/571 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin geologina tämä ketju kyllä hivelee mieltä. ❤️

Vierailija
465/571 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koko suku on väliinputoajia. Asutaan ratapölkyillä Kouvolan ja Keravan välissä keskellä korpea. Mihinkään ei koskaan pääse. Kummallakin puolella on kiskot. Ahdistaa. Juna ajaa yli monta kertaa päivässä ja aina tulee vaan paskaa niskaan.

Vierailija
466/571 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kuukivi. Asun Intiassa. Ei tämäkään helppoa ole. Kaikki luulevat että olen sukua kuulle ja haluavat olla bestiksiäni vain sen takia. Minua on yritetty lahjoa pyytämään kuutamoa treffeille ja lopettamaan nousu- ja laskuvedet.

Porukka ei vaan tajua. Olemme ihan eri planeetoilta, kuu ja minä. Meillä ei ole mitään muuta yhteistä kuin nimen alkuosa.

Vierailija
467/571 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä päästä suihkuun kerran kuussa, kun sataa.

Vierailija
468/571 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso ja karhea kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolisoni sanoo että olen liian suuri ja karhea. Olen huomannut hänen vilkuilevan nuorempien ja sileämpien kivien perään. Mikä avuksi? Onko kukaan käynyt hionnassa?

Kärsivällisyyttä. Ilmastonmuutos on jo käynnissä. Seuraava jääkausi hioo sinustakin särmät. Silloin myös jätät sen sian ja löydät itsesi uusista ympyröistä.

Huh, kiitos näistä lohdullisista sanoista. Mutta ajaako jääkausi minut ja puolisoni erilleen?

Kyllä, vieritte eri suuntiin.

Vierailija
469/571 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutusvinkki: Jos tuntuu että on päässyt kertymään ylimääräistä moreenia vyötärölle niin suosittelen hiidenkirnuamista. Pari vuosikymmentä kun pyörii ympyrää virran pohjalla niin on taas sileä iho. Haittapuolena päätä kyllä kivistää se pyöriminen.

T: Entinen jauhinkivi.

Vierailija
470/571 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole rasisti, mutta.. kaikille WT ametisteille vaan tiedoksi, että "maassa" maan tavalla, tai maasta pois! Pysyisivät siellä korukivien "muka paremmassa" joukossa, niillä ei ole mitään käsitystä tavallisen perus-kallion elämästä! Ajattelin perustaa poliittisen puolueen Peruskivet! -Erilaisuutta vastaan! Muurit Pyhä-Luoston ympärille!!!

Vierailija
471/571 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiviäkään ei kiinnosta.

Vierailija
472/571 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva olla tälläinen haperoituva betonikivi kun vieressä on graniittikivi. :(

Vierailija
473/571 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiviäkään ei kiinnosta.

Kiviäkin kiinnostaa!

474/571 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naava kasvaa puissa:) karnettakaan ei tietääkseni ole kivillä sammalta ja jäkälää kyllä.

Oih tulipas kiva päivä puolukka kukkii jo vähän saa meikäläinenkin väriä

Vierailija
475/571 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipailinkin tätä ketjua. Muilla rantakivillä tällaista kohtaloa? Vähän väliä tulee joku ukko huitomaan jonkun ihme kepin kanssa. Sen kepin päässä on jotain omituista kirkasta tai harmaata lankaa. Sen langan päässä vielä näkyy olevan jotain, välillä jotain kiiltävää, sitten jotain karvaista ja toisinaan näyttää ihan kuin siinä olisi joku oudon värinen pikkukala. Typerimmät noista ukoista vielä jättävät sitä lankaa päälleni. Onneksi sitten välillä joku fiksumpi vie sen pois, mutta valitettavasti joku lintukin sen ottaa, enkä usko, että se on linnuille hyväksi. Mutta mitä nuo ukot ovat? Onko ne karanneet jostain hullujenhuoneelta? Yhden kerran näin, kun joku särkiparka yritti ottaa sen langan päässä olevan esineen kiinni, mutta ei sitten ottanutkaan.

Vierailija
476/571 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, mikä kiinnostaa Karpoa, ei kiinnosta kiviä - uskokaa jo! Hoette koko ajan, että kiviäkin kiinnostaa. Ei kiinnosta ihmisten toilailut. Ei vois kiviä vähempää kiinnostaa (evkvk).

Vierailija
477/571 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä ollu juttua julkkisten kanssa? Mulla oli joskus satoja vuosia sitten juttua sen Thaimaan luolan yhden kiven kanssa, joka oli paljon uutisissa kun ihmispojat jäivät sinne loukkuun. Vähänkö repeilin kun näin tuttuja kiviä telkkarissa kun luolasta pumpattiin vettä pois. En kyllä kaipaa niitä aikoja, vaikka ei elämä Suomeen tuotuna maahanmuuttajakivenäkään aina niin helppoa ole.

Vierailija
478/571 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä helteet ovat kiehuttaneet minusta tosi ilkeän rantakiven. Olen samassa jengissä tappajahauen kanssa, hän vaanii takanani ja puree pikkulapsia jalkaan. Aikuisille v*ttuilen siirtymällä ihan vaan helleraivon voimalla sentin sivulle niin lyövät varpaansa minuun kahlatessaan. Ai että se naurattaa näin mätäkuussa. Yritänkin rekrytoida sinilevägangstereita minun ja hauen jengiin mukaan.

Vierailija
479/571 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ihmispirulainen pyyhki persiinsä minun selkääni,kyllä kivestää:/

Vierailija
480/571 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve vaan, olen sademetsä-Jaspis. Afrikasta kotoisin, joku kidnappas mut ja kuljetti mustassa pussissa paikkaan, missä oli pirusti kiviä. Siis kaikenlaisia kiviä ja kristallejakin. Meikäläisistä tehdään kauppaa!

No joku lihava nainen adoptoi minut, ametistin ja vuorikristallin kanssa hengaan puun juurella. Muuten ihan jees, mutta vois täällä muitakin olla. Samat jutut joka päivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme