Kivien oma aihe vapaa
Kommentit (571)
Kivikaverini heitettiin "leipinä" järveen, haluan heidän mukaansa samaan paikkaan!
Missä sakset ja paperi?? Sakset katkaisemassa kakkaa ja paperi pyyhkimässä.
Minut kaapattiin Egean meren rannalta tänne Pohjoisen perähikiälle. Täällä on muitakin kiviä muualta päin maailmaa. Pelkään etten koskaan pääse takaisin kotiin vaan jään loppuiäksi tänne kivityömtekijäksi. Soittakaa poliisille!
Vierailija kirjoitti:
Missä sakset ja paperi?? Sakset katkaisemassa kakkaa ja paperi pyyhkimässä.
Missä kivi sitten on? Ummetus vaivaa?
Raunioruntti muni päällemme. Äh, ei saada yhtään kääntää kylkeä, ettei munat keikahda pesästä. On niin kuumakin.
Mä olin saada paskahalvauksen viime yönä, kun iso karhu tuli mun luo ja hetken pelkäsin, että se käy käsiksi ja kääntää mut ympäri. Se nuuhkas mua ja sen suu haisi ihan hirveeltä, mutta sitten se jatkoi matkaa. Maija-Hirvi on taas ihan kiva, se joskus hieroo turpaansa muhun, ja musta se on kivaa, me ollaan frendejä nääs.
Olen sadan tonnin painona erään naisen päällä. Kukaan ei ota vastuuta siitä mitä tuolle naiselle tapahtui, joten olen ilmakehän kautta tiivistynyt narsistin varjo. Pahakivi.
Hänen syynsä se ei ollut. Nyt annan sen kuunnella "ten more days" repeatilla.
En tiedä olenko tässä hänen loppuelämänsä.
Miten pääsisi eroon hiidenkirnuista? Ennen niin kaunis sileä hipiäni on nykyisin täynnä syviä kuoppia. Ei auta asiaa, että pienemmät penteleet hiertävät joka vuosi kuoppaa syvemmäksi. En kestä tätä. Kaikki tuijottavat ja vesi kerääntyy sisälleni. Yhdessä hiidenkirnussa on päästäisen raato mätänemässä, kun ei mokoma päässyt enää ylös. Auttakaa :(
Vierailija kirjoitti:
Miten pääsisi eroon hiidenkirnuista? Ennen niin kaunis sileä hipiäni on nykyisin täynnä syviä kuoppia. Ei auta asiaa, että pienemmät penteleet hiertävät joka vuosi kuoppaa syvemmäksi. En kestä tätä. Kaikki tuijottavat ja vesi kerääntyy sisälleni. Yhdessä hiidenkirnussa on päästäisen raato mätänemässä, kun ei mokoma päässyt enää ylös. Auttakaa :(
Kutsu sementtimiehet paikalle. Pääset oitis kuopistasi.
Olen Selma, metsän kivi. Miten sanoisi hienovaraisesti, etten jaksa olla tietotoimisto vuosisadasta toiseen läheisen muurahaispesän asukkaille? Vähän väliä kysytään esi-isien esi-isistä, että millaisia ne oli tai onko Elmo-setää näkynyt ja lapset mainostavat synttäreitään, ja niitä pitää onnitella. Niitä riittää, vähemmästäkin väsyy. Ja mistä saa korvatulpat? Leena Hämähäkkin kutomassa verkossa kiljuu Tyyne Kärpänen jo tuntien ajan. Olisiko kaupungissa hiljaisempaa, täällä ei ole hetken rauhaa paitsi silloin kun olen lumivaipan peitossa.
Jouduin muiden kivien mukana saunaan kiuaskiveksi kesämökille ja tämä on ihan kamalaa, kun taas on kevät tulossa ja sitten ihmiset tulevat joka viikonloppu ja lomille mökilleen lämmittäen melkein joka päivä saunaa niin että täällä on tuskaisen kuumat oltavat ja heittelevät päällemme vettä, pahimmassa tapauksessa jopa olutta tai viinaa ja pari kertaa päällemme on heitetty limsaa ja kerran päällemme on jopa pissattu ja oksennettu. Sitten ihmiset tulevat alasti saunaan ja se on hirveän noloa kun joutuu katselemaan heitä eikä erityisesti humalassa olevat aikuiset ole kaunis näky ja he meluavatkin niin kovasti. Talvella saamme olla rauhassa mutta mieluummin olisimme ulkona. Johan tässä ihan murenee kun tämä on niin kamalaa.
Kiuaskivi ov. kirjoitti:
Jouduin muiden kivien mukana saunaan kiuaskiveksi kesämökille ja tämä on ihan kamalaa, kun taas on kevät tulossa ja sitten ihmiset tulevat joka viikonloppu ja lomille mökilleen lämmittäen melkein joka päivä saunaa niin että täällä on tuskaisen kuumat oltavat ja heittelevät päällemme vettä, pahimmassa tapauksessa jopa olutta tai viinaa ja pari kertaa päällemme on heitetty limsaa ja kerran päällemme on jopa pissattu ja oksennettu. Sitten ihmiset tulevat alasti saunaan ja se on hirveän noloa kun joutuu katselemaan heitä eikä erityisesti humalassa olevat aikuiset ole kaunis näky ja he meluavatkin niin kovasti. Talvella saamme olla rauhassa mutta mieluummin olisimme ulkona. Johan tässä ihan murenee kun tämä on niin kamalaa.
Pahuksen kesämökkiaika ja vinot laiturintolpat. Leka on hukassa ja arvaapa vaan kenellä hakataan tolppia. Päähän sattuu. Voisin tulla kiukaalle lötköttelemään, vaihdetaanko paikkoja?
Puolisoni on jostain kuullut sanonnan että pierevä kivi ei sammaloidu, ja arvatkaa mikä haju täällä on...
Voisiko joku kertoa hänelle että hän on tulkinnut sanonnan väärin. Minua ei usko.
Kuka heittää ensimmäisen kiven? Joku k-pää joka ei ole kivi.
Johan lohkes vai oliko se Aleksis
Olen sukumme musta lammas, jos kivestä nyt voi niin sanoa. Kaikki muut sukulaiset ovat esim. kuuluisten kivistä tehtyjen rakennusten seinässä olevia kiviä ja monien erilaisten arvokkaiden henkilöiden kuten jo kuolleiden presidenttien hautakiviä, mutta minä olen pelkkä munuaiskivi ja minua ei kutsuta edes sukujuhliin mukaan.
:-( kirjoitti:
Olen sukumme musta lammas, jos kivestä nyt voi niin sanoa. Kaikki muut sukulaiset ovat esim. kuuluisten kivistä tehtyjen rakennusten seinässä olevia kiviä ja monien erilaisten arvokkaiden henkilöiden kuten jo kuolleiden presidenttien hautakiviä, mutta minä olen pelkkä munuaiskivi ja minua ei kutsuta edes sukujuhliin mukaan.
Vaikka olisit vain munuaiskivi, ole ylpeä osastasi. Yritä aina päästä eteenpäin, tuossa tapauksessa se voi parantaa jopa jonkun ihmisen elämänlaatua. Olet aivan erityinen kivi, ihmisläheinen. Lähikivi.
Kivet on kiinnostavia- oon Shellin päägeologi, toimipaikka New Yorkissa
lukioon termeisiä- alkakeepa lukemaan petrologiaa
Kohtalotovereita? Ihminen haukkui ensin leiväksi ja heitti minut sitten järveen. Hetken aikaa jaksoin sinnitellä veden päällä pomppien, mutta lopulta vajosin pohjaan. :( Kuinka nousta tästä ja jatkaa eteenpäin?