Kivien oma aihe vapaa
Kommentit (571)
tiesitkö, että hiekkamurusia on maapallolla yhtä paljon kuin omassa galaksissamme on mustia aukkoja? No kantsis tietää mineraalipää!
Vierailija kirjoitti:
Olen juoksuun lähtöasemissa täällä Aurajoen rannalla. Haluan juosta Helsinkiin.
Siellä on kuulemma joku kaunis, ihana kivinainen nimeltään Amanda.
Tv. Paavo. N.
Mä oon siitä kuullut vähän sellaista, että iso kasa lippispäisiä nuoria tyyppejä menee hiplaamaan sitä kerran vuodessa oikein isolla porukalla. Taitaa olla vähän kevytkenkäinen tyyppi.
Mutta yksi juttu. Onko tän lapsen isästä tietoa? https://www.google.fi/search?q=naisten+patsaat&source=lnms&tbm=isch&sa=…:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tv. Paavo. N.Mä oon siitä kuullut vähän sellaista, että iso kasa lippispäisiä nuoria tyyppejä menee hiplaamaan sitä kerran vuodessa oikein isolla porukalla. Taitaa olla vähän kevytkenkäinen tyyppi.
Mutta yksi juttu. Onko tän lapsen isästä tietoa? https://www.google.fi/search?q=naisten+patsaat&source=lnms&tbm=isch&sa=…:
Onko tämä Amanda vähän "sellainen nainen"? Kivisydämeni mureni.
TV. Paavo.N.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tv. Paavo. N.Mä oon siitä kuullut vähän sellaista, että iso kasa lippispäisiä nuoria tyyppejä menee hiplaamaan sitä kerran vuodessa oikein isolla porukalla. Taitaa olla vähän kevytkenkäinen tyyppi.
Onko tämä Amanda vähän "sellainen nainen"? Kivisydämeni mureni.
TV. Paavo.N.
Vaihdan rakkauteni kohdetta. Lahdessa on kuulemma reipas hiihtäjänainen, Siiri nimeltään. Juoksen sinne.
Tv. Paavo.N.
Siiri nimeltään.
Ahdistaa kaikki feikkikivet! Miksi meitä aitoja ei enää arvosteta? Toista se oli ennen kun osattiin arvostaa aitoutta!
Mit pääsen eroon karvaisesta läskistä, joka tulee päälle ja kyhnyttää tuntikausia? Olisi edes posliini, mutta phtyi phtyi ei siis ole. Kalanhajukin on melkoinen. Apua, metoo metoo!
Luoto kirjoitti:
Mit pääsen eroon karvaisesta läskistä, joka tulee päälle ja kyhnyttää tuntikausia? Olisi edes posliini, mutta phtyi phtyi ei siis ole. Kalanhajukin on melkoinen. Apua, metoo metoo!
Mulle kelpais. Pullervo 😍
Naapurikivellä harrastetaan jotain ryhmäjuttua. Ei mitään verhoa tai suojaa edessä. Mihin tästä voi valittaa? Ähkymistä, läpsyjä ja läskin hyllymistä, kuohut lyö jo tännepäin. Apua!
Puolisoni sanoo että olen liian suuri ja karhea. Olen huomannut hänen vilkuilevan nuorempien ja sileämpien kivien perään. Mikä avuksi? Onko kukaan käynyt hionnassa?
Vuokrasin elokuvan nimeltä Kiviset ja Soraset. Järkytyin, kun kivet olivatkin aivan sivuroolissa ja koko tarina pyöri luolaihmisten ympärillä. Eikö niille röyhkimyksille mikään riitä? Yrittävät varastaa kulttuurimme.
On se kiva kun ihmiset kävelee mun päältä koko ajan.
Kohta joku heittää mut mereen pian.
Vierailija kirjoitti:
Puolisoni sanoo että olen liian suuri ja karhea. Olen huomannut hänen vilkuilevan nuorempien ja sileämpien kivien perään. Mikä avuksi? Onko kukaan käynyt hionnassa?
Minä kävin. En suosittele koneellista hiontaa. Oli kivuliasta ja sain siitä hyvästä pulittaa viimeisetkin katinkultani.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se murikka!
Olen hämäläinen kallio. Vuosikausia on asustettu samassa metsässä ja mittani alkaa olla täysi. Luolaani yrittää jatkuvasti pyrkiä ventovierasta porukkaa. Eivät edes juttele vaan yrittävät tunkea suoraan sisään. Luolani on varattu karhulle, mutta sen poissaollessa ketut ja muut vastaavat pyrkivät koloon. Tähän asti olen onnistunut pitämään ne loitolla varistelemalla kiviä luolansuulle, mutta nyt alkavat olla kivet vähissä. Pitäisikö luola muurata umpeen vai onko ok päästää välillä vieras kettu koloon? Olen kieltämättä toisaalta hieman yksinäinen, koska karhu pyörii kesät ympäri metsiä puunrunkoja hinkkailemassa. Talvella sitten ryömii nöyränä luolaan.
Aseman Kivimiehet ovat kulttuurista omimista. Ihmishahmot tekeytyvät kiveksi.
Olen Aleksis Kivi, haluatko kysyä jotain?