Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kivien oma aihe vapaa

Vierailija
04.12.2017 |

Mitä kivet puhuisi?

Kommentit (571)

Vierailija
361/571 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierivä kivi ei sammaloidu. Apua, millä sen estää, tulkaa auttamaan, ole aivan sammaleessa. Onko vaarallista?

Terkuin Iso kivi metsässä

Vierailija
362/571 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja sisareni olemme ravun kiviä, meitä on joskus käytetty roskien poistoon silmistä . Olemme siis lääketieteellisesti sivistyneitä kiviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/571 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro, mä oon moreeni Tampesterista :)

Vierailija
364/571 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiveshiki.

Vierailija
365/571 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mita rakastan kirjoitti:

Aion tunkeutua jonkun ihmisen lenkkikenkään ja hirtää sen jalkaan tavallista kivuliaamman rakon.

Hyvä idea, pyrin samaan. Pe.keleen tallaajat.

T. Pikkukivi lenkkipolulta

Vierailija
366/571 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi teistä on seksikkäämpi tai kivempi seuraavista kuvista?

1. https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/35/Belle-Ile_menhir_Jean.jpg

2. https://flexiblelearning.auckland.ac.nz/rocks_minerals/rocks/images/greywacke1.jpg

Olen itse enemmän tuon kakkosen kaltainen ja harmittaa, etten voi saavuttaa samanlaista rakennetta kuin ekassa kuvassa. Minulla on myös häiritseviä juonia.

Vierailija
367/571 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi teistä on seksikkäämpi tai kivempi seuraavista kuvista?

1. https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/35/Belle-Ile_menhir_Jean.jpg

2. https://flexiblelearning.auckland.ac.nz/rocks_minerals/rocks/images/greywacke1.jpg

Olen itse enemmän tuon kakkosen kaltainen ja harmittaa, etten voi saavuttaa samanlaista rakennetta kuin ekassa kuvassa. Minulla on myös häiritseviä juonia.

Kyllä tuo kakkonen on kauniimpi. Sileämpi ja kauniit raidat, tyylikäs. Ykkönen on ihan maatiainen, varmaan jostain maalta.

Vierailija
368/571 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri tuosta otti ja kierähti rantaveteen. Yrittää selvästi saada särmänsä hiotuksi ja luulee että lopputulos on kuitenkin luonnollinen. Ei tod, hiomisen erottaa kivestä AINA eikä todellakaan näytä luonnolliselta.

Näitä hienostelijoita aina tulee ja menee... Odotellaan muutama vuosi, niin tämäkin hömpötys on ohi!

Vierailija
369/571 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta aiotaan tehdä sepelimursketta. Sattuuko se? Entä mitä sen jälkeen tapahtuu?

Vierailija
370/571 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä vuolukiviä? Mulla olisi tarjolla paikka takkaan, mutta kestääkö sitä kuumuutta? Olisiko leivinuunina parempi?

Mites on toi käyttöaste? Ja sit tietysti oman työn arvostettavuus? Siinä mielessä noi kummatkin on varmasti kyllä hyviä, kuten myös saunankivillä! Oletko sellaista vaihtoehtoa miettinyt?

Vierailija
371/571 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiviäkin kiinnostaa!!

Kaikenlaisia rasistisia ilmauksia sitä nykyään onkin. Minua todellakin ainakin kiinnostaa.

Vierailija
372/571 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätäni kivistää!

Vierailija
373/571 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukulakivi kirjoitti:

Kaikenlaisia rasistisia ilmauksia sitä nykyään onkin. Minua todellakin ainakin kiinnostaa.

Niin kyllä marmorit kiinnostaa, mutta kukaan ei huoli riippakiveä, paitsi sappikivet ja hammakivet, mutta kuka niitä haluaa? Minä kiltti riippakivi, mistä minä löytäisin rinnalleni sellaisen kauniin, kiinteän ja arvokkaan jalokiven? Miksi riippakivi ei kelpaa jalokivelle, pitää olla vähintäänkin marmori että kelpaa. :(

Vierailija
374/571 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mukulakivi kirjoitti:

Niin kyllä marmorit kiinnostaa, mutta kukaan ei huoli riippakiveä, paitsi sappikivet ja hammakivet, mutta kuka niitä haluaa? Minä kiltti riippakivi, mistä minä löytäisin rinnalleni sellaisen kauniin, kiinteän ja arvokkaan jalokiven? Miksi riippakivi ei kelpaa jalokivelle, pitää olla vähintäänkin marmori että kelpaa. :(

Tässä se taas nähdään, jalokivi pitää olla riippakivellekin.

T. Katinkulta, en kelpaa kenellekään, vaikka kiiltoa kyllä on.

Vierailija
375/571 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla suomitaan nyt I. Kivee. Kyl oli helpompi kirjotella A. Kiven aikaan, kun ei ollu somee yms..

https://www.vauva.fi/keskustelu/3156294/roope-salmisella-meni-herne-nen…

Vierailija
376/571 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh miks synnyin sappikiveksi :-(

Vierailija
377/571 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pppppppppppppppp kirjoitti:

Kuule, taidan olla saman omistajan kivi, harmaa kivi

Pian sinustakin tulee ruskea niinkuin meistä muista.

Vierailija
378/571 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aina sanotaan, että työpaikat ovat kiven alla? Minun allani on ainoastaan multaa, ei siellä mahdu työskentelemään kuin madot ja niveljalkaiset, ja niitä on jo ihan riittävästi. En kaipaa ihmisjoukkoja alleni möyrimään.

Vierailija
379/571 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aina sanotaan, että työpaikat ovat kiven alla? Minun allani on ainoastaan multaa, ei siellä mahdu työskentelemään kuin madot ja niveljalkaiset, ja niitä on jo ihan riittävästi. En kaipaa ihmisjoukkoja alleni möyrimään.

Se on valhe, ja jottei paljastuisi ettei töitä ole ensinkään niin kerrotaan oikein hankala paikka josta etsiä. Kuulemma jotain sipiä saa syyttää sitten kun tulevat kaivelemaan.

Vierailija
380/571 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä vuolukiviä? Mulla olisi tarjolla paikka takkaan, mutta kestääkö sitä kuumuutta? Olisiko leivinuunina parempi?

Mites on toi käyttöaste? Ja sit tietysti oman työn arvostettavuus? Siinä mielessä noi kummatkin on varmasti kyllä hyviä, kuten myös saunankivillä! Oletko sellaista vaihtoehtoa miettinyt?

Mietipä kuinka hikistä ja vaarallista hommaa se kiuaskivinä olo on! Tuosta pitää sitten vaatia likaisen ja vaarallisen työn lisää! Hirveän ahdastakin vielä siellä kiukaassa.