Kivien oma aihe vapaa
Kommentit (571)
Olen kivi joka osui einsteinin päähän sen nuoruudessa
Elämäni lähtökohdat eivät ole hyvät; minut jauhettiin vahingossa kissanhiekaksi. Täällä minä makaan kerrostalossa kissanvessassa ja odotan, että se paksu kolli kusee päälleni. Mutta! Olen kuullut savipohjaisilta jengikavereiltani, että on olemassa pakoreitti. Ehkä se on legenda, ehkä ei. Sitä sanotaan Viemäriksi. Yritän selvittää siitä mahdollisimman paljon ja päästä sinne. Sitä kautta elämääni tulee taatusti lisää jännitystä ja uusia kavereita. Carpe diem, kaverit, carpe diem! Kissanvessasta se sirukin ponnistaa!
Kivi-ihmisetkin voivat välillä hyökkäillä muurien välistäkin, eräässä avaruusjutussa, star trek enterprise, jakso 4, ensimmäistä tuotantoa: kivi-ihmiset.
Täytyy kyllä näin 30-vuoden koodauksen kokeneena sanoa, että kuka koodasi tuon paremman
jutun tuohon, tunniste juttuun, juurikin olimme suuttitelemassa vähän viisaampia kuin sinä :D
Mitähän muuten tapahtuu jos painan jotain nappia, twitter jne... juttuja.
Jos kokeilenpainaa.
Hei, olen sellainen harmaa tavallinen kivi. Elämäni oli ennnen kurjaa mutta eräs tyttö poimi minut mukaansa. Hän pitää minua lemmikkinään ja täällä on upeaa! Onko muita lemmikkikivien tarinoita, onko kivaa vain aluksi?
Enoni on Tony Halmeen hautakivi - kysyttävää?
Minä olen täällä jännän äärellä, paljastan tän nyt teille. Olen vuoren sisällä odottelemassa vuoroani ulkoilmaan, pitkäikäisenä kaverinani ammoniitti! Kunpa hän nyt vain jaksaisi sinnitellä, luulen nimittäin, että meillä on enää pari miljoonaa vuotta odottelua. Sitten vain odotellaan että meidät nappaa joku vaik tutkija? En usko eroosionkaan meitä erottavan!
Joku peeveli otti minut äsken, ja heitti minut järveen. Olen aina tiennyt olevani normaalia litteämpi, ja olihan se vaihtelua pomppia veden pinnalla, mutta sitten upposin. Nyt sitten olen täällä pohjassa pimeässä. Kiitti vaan hei!
Täällä sitä *ttu saa odotella seuraavaa jääkautta, että pääsee pois.
Kusinen paikka olla ainoa kivi tän koiranlenkityspolun varrella.
Kuule, taidan olla saman omistajan kivi, harmaa kivi
Aika wt olla jossain kukkatelineenä. Itse olen talon seinässä, hyvä ja arvokas paikka.
Ihanaa kun lumet suli pimentämästä ja näkee taas valoa!
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kun lumet suli pimentämästä ja näkee taas valoa!
Et sitten taida olla purokivi? Lumen sulaminen on syvältä. Ensin ajattelin että purossa hioudun kauniiksi ja sileäksi, kun niin ne purokivet väittivät siinä vaiheessa kun olin vasta penkalla miettimässä liittyäkö joukkoon. Joo, hioudun kyllä, mutta jättivät kertomatta että samalla KUTISTUN koko ajan! Jos meno jatkuu vielä muutaman kymmenentuhatta vuotta, olen jauhautunut kokonaan purohiekaksi.
Tunnen itseni idiootiksi. Kyllä minä näin että puron pohjalla on myös hiekkaa, mutta jotenkin siinä vaiheessa en ajatellut mistä se on tullut. Luulin että hiekka on joku ihan oma juttunsa. No ei ole, tässä sitä maataan edesmenneiden purokivien päällä hitaasti jauhautuen hiekaksi itsekin. Kevät on pahinta aikaa kun sulamisvedet kiihdyttävät puron virtausta.
Miettikää kahdesti ennen kuin uskotte mainoksiin.
t. petetty purokivi
Apua, minulla on eksistentiaalikriisi!
Olen kivi helvetin tulijärvestä. Täällä olen porissut tyytyväisenä laavan seassa 5000 vuotta, mutta nyt tänne on viimeisen parinsadan vuoden aikana alkanut kantautua huhuja ettei meitä ole ollenkaan olemassa muuta kuin ihmisten mielikuvituksessa!
Tietääkö kukaan varmaa keinoa mistä voi tietää onko olemassa vaiko ei? Ihan tavallinen laavakivi olen ajatellut olevani. :(
Olen koirien kusikivi, katkera äidilleni tiiliskivelle. Hän suosi aina veljeäni, josta tuli Kekkosen hautakivi.
Sisareni on mottoritien asfaltissa, ei niin helppoa hänelläkään. Mutta minä olen surkein.66
Kivi toteaisi sen, että on aivan järkyttävää joutua jollain... toteamaan mitään...
Vierailija kirjoitti:
Kivi toteaisi sen, että on aivan järkyttävää joutua jollain... toteamaan mitään...
Mitä?
Aion tunkeutua jonkun ihmisen lenkkikenkään ja hirtää sen jalkaan tavallista kivuliaamman rakon.
kivi kova
järkkytämäton kuin kallio ( ei Hki)
nosta kivi, selkäs meni
kuikka se kivel huus (pohj. vanha san.lasku)
musa käres syntyny (Pispala)
Olen joutunut koristekiveksi akvaarioon ja se ei ole kivaa. Tälläkin hetkellä päälläni on kalan kakkaa ja kun partamonni puhdistaa päältäni levää imukuppisuullaan, niin se kutittaa ihan mahdottomasti.