Roope Salmisella meni herne nenään
Kommentit (224)
Iikan puolelle kallistun tässä, oli sen verran hyvä pointti.
Ei se olisi noin suuttunut ellei kyseessä olisi totuus.
Kyllä mua on ainakin huvittanut se Saran kipsutteelu siinä edes takaisin. Sillä on harvinaisen hirvet asutkin ollut jokaisessa jaksossa, josta olen pätkän nähnyt.
Kiveltä ns. harhalaukaus. Arvostan hänen tukeaan feminismille ja #metoo:lle, mutta tuo ei ollut asiallinen tapa ilmaista sitä. Yhden ihmisen, joka ei ole tehnyt mitään pahaa, kimppuun hyökkääminen ei ole hyvää kritiikkiä missi-instituutiota kohtaan. Minusta myöskään ei ole miesten asia kritisoida jos nainen on perinteisessä naisroolissa työssään.
Paljon melua tyhjästä..
Ja jännä ettei Roopelta tai Jethrolta löytynytkään nyt huumorintajua, vaikka muuten niin huumoriveikkoja ovat olevinaan...
Vierailija kirjoitti:
Kiveltä ns. harhalaukaus. Arvostan hänen tukeaan feminismille ja #metoo:lle, mutta tuo ei ollut asiallinen tapa ilmaista sitä. Yhden ihmisen, joka ei ole tehnyt mitään pahaa, kimppuun hyökkääminen ei ole hyvää kritiikkiä missi-instituutiota kohtaan. Minusta myöskään ei ole miesten asia kritisoida jos nainen on perinteisessä naisroolissa työssään.
Ei ollu yhden ihmisen kimppuun hyökkäämistä, ainahan tossa duunissa on missejä ollut.
Tottakai oikein puolustaa mutta ohjelman pöhköys vielä korostuu tässä ajassa kun pelkkä keikistely jo niin 80-lukua.
Vierailija kirjoitti:
Voitko selittää, että miten Kivi hyökkäsi yhtä ihmistä vastaan? Hänhän ei edes maininnut Saraa nimeltä ensimmäisessä twiitissään.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai oikein puolustaa mutta ohjelman pöhköys vielä korostuu tässä ajassa kun pelkkä keikistely jo niin 80-lukua.
Mun mielestä taas aika noloa tuo puolustaminen. Jos oli puolustettavaa, eikö Sara olisi voinut tehdä sitä itse? Ihme öykkäröintiä Roopelta.
Hyvä pointti joltakulta tuo, että on normaalisti Jethron kera niin huumorimiestä, niin huumorimiestä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mua on ainakin huvittanut se Saran kipsutteelu siinä edes takaisin. Sillä on harvinaisen hirvet asutkin ollut jokaisessa jaksossa, josta olen pätkän nähnyt.
Joo oon miettiny samaa, vaikuttaa jotenkin epäistuvilta ne koltut.
Hyvät naurut ainakin sain. Olin jo ehtinytkin ajatella, että ei kukaan, jolla on aivot, ala tuohon hommaan vaikka kaunis olisikin - niiiin NOLOA SARA!!
Mun mielestä onnenpyörän toteutus on muutenkin todella kämänen. Ihan kuin jotkut sketsihahmot eli Jehtro ja Sara leikkisivät tv-ohjelmaa.
Iikan tuntien ei tarkoittanut tuota niin kuin Roope sen otti.
Eikö Roope, Sara, Jethro itse näe tuota mitenkään typeränä? Naisen ainoa rooli on näyttää nätiltä. Onko se sitten ok?
Miksei Sara juonna Onnenpyörää ja Jethro keikistele?
Herrat Salminen ja Rosted voisi kokeilla luetun ymmärtämistä.
Äklö tyyppi toi Roope muutenkin. Ei minkäänlaista huumorintajua. Ei varmaan olis julkisuudessa, jos ei olis ratsastanu isipapan siivellä.
Koomista tässä on se, että Iikka ei mennyt henkilökohtaisuuksiin, kun taas herrat Salminen ja Rostedt menivät välittömästi :D
Hassua, miten paljon peukkuja naisten dissaamisella saa. Toivottavasti otatte yhtä rennosti kun teidät itsenne mitätöidään.
Vierailija kirjoitti:
Hassua, miten paljon peukkuja naisten dissaamisella saa. Toivottavasti otatte yhtä rennosti kun teidät itsenne mitätöidään.
Kerrotko vielä, miten dissattiin?
Roope-pojan huumorintaju riittää niin kauan, kun huumori ei kohdistu häneen itseensä.
Se koira älähtää, johon kalikka kolahtaa