Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrohan mies millainen on seksikäs nainen?

Vierailija
04.12.2017 |

Miltä näyttää nainen, että sanot häntä seksikkääksi tai ajattelet että hän on sellainen.

Kommentit (167)

Vierailija
41/167 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten mies kirjoitti:

Hoikka, timmi, nuori (max. 25 v), pitkä paksu tukka, kiinteät mutta isot bosongit, piukka peffa, karvaton korvista alespäin, ujo tai hiljainen paitti sängyssä rohkee, söpöt kasvot eli isot huulet, pieni nöpönenä ja isot silmät. Tiukka v. Tollasii ei vaan oo, taikka on muttei riitä joka miehelle. Tällasta naista miehet haluu, akat. Koittakaa ymmärtää.

Koittakaa ite ymmärttää ukot että niitä tosiaan ei kaikille riitä ja te loput olette nyrkin varassa jos nirsoilette.

Tässä kysyttiin, millainen on seksikäs nainen ja tuossahan se tuli. Suurimman osan mielestä se on tuollainen. Kyllä tiedämme, että harvalle sellaisia riittää, joten on mukauduttava tilanteeseen. Ihminen on hyvä mukautumaan ja mies on tyytyväinen myös toisenlaisiin naisiin ja löytää heistäkin seksikkyyttä.

Vierailija
42/167 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö..olemme naimisissa ja olleet jo monta vuotta yhdessä. Nainen sanoikin tänään, että on onnellisempi kuin koskaan elämänsä aikana, kun tapasi minut. Exä sen sijaan on yksin ja kutoo villasukkia..eipä ole miestä löytänyt, kun ikää on..

Ehkä se ei enää halua miestä, kun on sinun kanssasi nähnyt, millaista se on. Kuuluu olevan naisten parissa yleistäkin. Vain nuoret ja naiivit ottaa enää miehiä vaivoikseen.

Ei, vaan miehet ovat jättäneet hänet. Itse kertonut niin. Taidat olla katkera palstamamma vai minkä ihmeen takia tulet hyökkäämään kirjoituksilleni? Harmiksesi voin todeta, että nuoret naiset ovat niitä halutuimpia miesmarkkinoilla ja sisältä täyttä kultaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/167 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaalea, hoikka, ei kovin pitkä, paksut hiukset, kauniit silmät..

Tää kuvaa mua täydellisesti, paitsi tuo "ei kovin pitkä" riippuu aika paljon siitä, keneltä kysyy. Pakko kysyäkin ihan uteliaisuudesta, minkä mittainen on "ei kovin pitkä"? :D

Vierailija
44/167 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääpä naiset, että jokainen näistä "naisen pitää olla alle 25" -miehistä on tulevaisuudessa sellainen keski-ikäinen juoppo ukko, joka teille tuli jossain bussipysäkille lässyttämään, kun olitte 13-20-vuotiaita. Oikeastaan jännää kun saa näin nähdä pervosedän kehityshistoriasta vilauksen. Vähän niinkuin ympyrä sulkeutuisi.

Vierailija
45/167 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten mies kirjoitti:

Hoikka, timmi, nuori (max. 25 v), pitkä paksu tukka, kiinteät mutta isot bosongit, piukka peffa, karvaton korvista alespäin, ujo tai hiljainen paitti sängyssä rohkee, söpöt kasvot eli isot huulet, pieni nöpönenä ja isot silmät. Tiukka v. Tollasii ei vaan oo, taikka on muttei riitä joka miehelle. Tällasta naista miehet haluu, akat. Koittakaa ymmärtää.

Koittakaa ite ymmärttää ukot että niitä tosiaan ei kaikille riitä ja te loput olette nyrkin varassa jos nirsoilette.

Tässä kysyttiin, millainen on seksikäs nainen ja tuossahan se tuli. Suurimman osan mielestä se on tuollainen. Kyllä tiedämme, että harvalle sellaisia riittää, joten on mukauduttava tilanteeseen. Ihminen on hyvä mukautumaan ja mies on tyytyväinen myös toisenlaisiin naisiin ja löytää heistäkin seksikkyyttä.

Mä vähän kehtaan epäillä tätä. Ne miehet ketä itse tunnen, ei ole näin pinnallisia tai ainakaan koskaan luetellut vastaavaa listaa tai nimennyt esimerkiksi tuollaista naista kun kysytään. Se, että sä ja jotkut tuntemasi miehet (yleensähän ihmiset hakeutuu laistensa seuraan) olette pinnallisia ja teidän käsitys seksikkyydestä on tuo, ei tarkoita että "suurimalla osalla" miehistä olisi sama juttu. Kuinka monen miehen mielipiteen ylipäätään tiedät kaikista maailman miehistä? :D

Vierailija
46/167 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan miehet ovat jättäneet hänet. Itse kertonut niin. Taidat olla katkera palstamamma vai minkä ihmeen takia tulet hyökkäämään kirjoituksilleni? Harmiksesi voin todeta, että nuoret naiset ovat niitä halutuimpia miesmarkkinoilla ja sisältä täyttä kultaa..

Olen porilainen, joten en voi itselleni mitään. Jos näen mahdollisuuden piikitellä jotakuta, otan sen. Olet niin helppo maali epäkypsien lätinöidesi kanssa.

Tiedän kyllä erittäin hyvin nuorten naisten arvon miesmarkkinoilla. Varmaan paremmin kuin sinä, koska olen itse nuori nainen. Tiedän myös, että vanhojen ukkojen arvo nuorten naisten parissa on lähellä nollaa. Ja siinä piileekin pariutumismarkkinoiden ikuinen tragedia. Niin paljon kiimaisia ukkoja, niin vähän halukkaita herkullisia tyttöjä.

Vierailija
47/167 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää kuvaa mua täydellisesti, paitsi tuo "ei kovin pitkä" riippuu aika paljon siitä, keneltä kysyy. Pakko kysyäkin ihan uteliaisuudesta, minkä mittainen on "ei kovin pitkä"? :D

Kuulostaa hyvältä. Vaalea kaunotar ;) 170 cm ylöspäin ei mielellään. Toki ei sillä nyt niin väliä. Pääasia, että on hoikka, vaalea ja kaunis nainen sisältä ja ulkoa.

Vierailija
48/167 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen porilainen, joten en voi itselleni mitään. Jos näen mahdollisuuden piikitellä jotakuta, otan sen. Olet niin helppo maali epäkypsien lätinöidesi kanssa.

Tiedän kyllä erittäin hyvin nuorten naisten arvon miesmarkkinoilla. Varmaan paremmin kuin sinä, koska olen itse nuori nainen. Tiedän myös, että vanhojen ukkojen arvo nuorten naisten parissa on lähellä nollaa. Ja siinä piileekin pariutumismarkkinoiden ikuinen tragedia. Niin paljon kiimaisia ukkoja, niin vähän halukkaita herkullisia tyttöjä.

Tuollaiset naiset kierrän kaukaa. Selittele mitä selittelet..kateellisuutesi paistaa kilometrien päähän valitettavasti. Itsetuntosi on heikko, etkä kestä muiden onnea. Jos sinulla olisi hyvä itsetunto, niin ei olisi ollut tarvetta aloittaa tekstieni kommentointia. Olen kaukana helposta maalista, sen sijaan tunnen myötähäpeää kirjoituksiasi kohtaan täällä.

Vierailija
49/167 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä. Vaalea kaunotar ;) 170 cm ylöspäin ei mielellään. Toki ei sillä nyt niin väliä. Pääasia, että on hoikka, vaalea ja kaunis nainen sisältä ja ulkoa.

Heh. :D No olen vähän päälle 160 cm, joidenkin makuun en tarpeeksi pitkä, mutta sellainen ihan keskipitkä suomalaiseksi naiseksi. Myös se, että olen hoikka tekee illuusion siitä, että näytän pidemmältä kuin olen. 

Vierailija
50/167 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo hiusten väri kyllä vaikuta mitenkään, sehän vaihtuu kuitenkin vähän väliä. Ei myöskään pituus tai paino, seksikäs voi olla niin monella tavalla. Riippuu ihan persoonasta ja henkilöstä itsestään. Pääasia että on nyt ja tässä 100 prosenttisesti. Hankala asenne, pessimismi ja valittaminen kaikesta eivät ainakaan lisää seksikkyyttä.

Vierailija
51/167 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vastata kaikkien miesten puolesta: ISOTISSINEN. T. katkera aa-kuppinen lauta

Vierailija
52/167 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen jolla on terveellä tavalla itsevarma ja omaa hyvän itsetunnon. On sinut itsensä kanssa ja kantaa itsensä hyvin ja tyylikkäästi, eikä niin välitä mitä muut hänestä ajattelee!

Harmi vain, että tällaiset taitaa nykyään olla harvemmassa kuin ne, jotka ainakin jollakin tavalla ovat epävarmoja itsestään. Yhteiskunta asettaa niin isot vaatimukset ja vertailu naisten keskuudessa on niin järkyttävää, että ei tule itselläni mieleen heti yhtäkään oikeasti todella itsevarmaa naista kenet tuntisin. Ja sekin vielä, että jos näytät itsevarmuutesi, muut naiset alkavat kohdella sua todella rumasti, saat ylipäätään paskaa niskaasi siitä että olet "itserakas" ja "itseäsi täynnä". :/

Olen itsevarma, olen ollut sellainen aina, koska vanhempani minut sellaiseksi kasvattivat, mutta ikinä en ole saanut muilta naisilta sen takia paskaa niskaan tai rumaa kohtelua. Sekoitatkohan nyt ylpeyden itsevarmuuteen?

Itsevarmuus on hyvä asia niin naisilla kuin miehilläkin silloin kun se on terveellä pohjalla. Meidän ei tarvitse korostaa asiaa, vaan itsevarmuus on siellä taustalla ja näkyy mm. ystävällisenä ja rehtinä käytöksenä, ei kylmänä ja ylimielisenä käytöksen.

Vierailija
53/167 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin vastata kaikkien miesten puolesta: ISOTISSINEN. T. katkera aa-kuppinen lauta

Mutkun musta pikkutisut olis just täydellisen ihanat...

Vierailija
54/167 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpsistä lapsikulta. Isot tissit ovat vain rasvaa, eivät ne pelkästään huonoissa raameissa kenestäkään seksikästä tee. Voit vaikka tehdä tässäkin Prismatestin. Seksikkyys on hyvin paljon muuta kuin isot tissit.

Vierailija
55/167 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen suomalainen nainen on minulle seksikäs.

OT/ Miksi naiset kommentoivat? Onko luetun ymmärtäminen hakusessa?

Vierailija
56/167 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tumma, ruskeasilmäinen, pitkä ja hoikka. Siinä on nimenomaan seksikäs. Vaalea ja/tai lyhyt nainen voi olla ihan söpö, mutta kysyttiin seksikästä.

Miten muka pitkä nainen voi olla seksikäs? Ihan miesmäisiä, no joo jos on vähän kallellaan molempiin suuntiin...

Vierailija
57/167 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tulee kehonkielestä eikä objektiivisesta ulkonäöstä.Kaunis ei ole automaattisesti seksikäs ja tavallisen näköinen voi olla seksikäs.Esim. näyttelijät Vanessa Ferlito ja Angelina Jolie ovat mielestäni seksikkäitä mutta en pidä kauniina.

Vierailija
58/167 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni fiksumpi ja erityislahjakas jossain asiassa.

Vierailija
59/167 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäs tälläinen nainen :  vaalea, vihreät silmät, paino 75 kg, pituus 161 cm, tissit B kupit, päärynä vartalo, vyötärö löytyy, levenee lantion kohdalta, pyöreä isohko kiinteä peppu ,iloinen, pitää miehistä  ;)

Vierailija
60/167 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

entäs tälläinen nainen :  vaalea, vihreät silmät, paino 75 kg, pituus 161 cm, tissit B kupit, päärynä vartalo, vyötärö löytyy, levenee lantion kohdalta, pyöreä isohko kiinteä peppu ,iloinen, pitää miehistä  ;)

Ylipainonen pullukka. Varmaan ihan hyvää seuraa, mut ei millään mittarilla seksikäs

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme