Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrohan mies millainen on seksikäs nainen?

Vierailija
04.12.2017 |

Miltä näyttää nainen, että sanot häntä seksikkääksi tai ajattelet että hän on sellainen.

Kommentit (167)

Vierailija
161/167 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot rinnat, isohko peppu, pitkät hiukset olis kiva, iso suu, hymyilevä, heiluttaa peppua kunnolla kun kävelee. Sellanen olis

M66

Vierailija
162/167 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot rinnat, isohko peppu, pitkät hiukset olis kiva, iso suu, hymyilevä, heiluttaa peppua kunnolla kun kävelee. Sellanen olis

M66

Tytti Tuppurainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/167 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M66

Tytti Tuppurainen?

Aika kaukana😅

Vierailija
164/167 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain tilanteessa esim. lyhyt hame, ei pikkareita, tietty hymy, itsevarma, ei kiellä kaikkea seksissä

Vierailija
165/167 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tänään työpaikalla ei törmäsin sattumalta vanhaan opiskelukaveriini. Mimmi on jo melkein kuusikymppinen - mutta vaikutti edelleen olevan sutjakassa kunnossa. Tärkeintä kuitenkin oli tämä: hänen silmissään oli edelleen se iloisen ilkikurinen ja vastakkaista sukupuolta riemukkaasti tarkkaileva katse, hän puhui fiksuja - mutta halusi myös kuulla, mitä minulle kuuluu. Ja hän myös oikeasti kuunteli minua, katsoi minua arvostavasti puhuessani.... Tuo nainen on todella seksikäs!

Vierailija
166/167 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tänään työpaikalla ei törmäsin sattumalta vanhaan opiskelukaveriini. Mimmi on jo melkein kuusikymppinen - mutta vaikutti edelleen olevan sutjakassa kunnossa. Tärkeintä kuitenkin oli tämä: hänen silmissään oli edelleen se iloisen ilkikurinen ja vastakkaista sukupuolta riemukkaasti tarkkaileva katse, hän puhui fiksuja - mutta halusi myös kuulla, mitä minulle kuuluu. Ja hän myös oikeasti kuunteli minua, katsoi minua arvostavasti puhuessani.... Tuo nainen on todella seksikäs!

Tunnen samanlaisen tapauksen, iänkin puolesta. Ja on tosiaan seksikäs.

Vierailija
167/167 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa muuten hauska katsoa miten kommentit ovat muuttuneet sitten vuodesta 2017 tähän päivään. Surulllista luettavaa.🙄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi