Miksi jotkut ihmiset hymyilevät välillä puhuessaan vaikka hymyilylle ei ole mitään normaalia aihetta?
Kommentit (37)
Ystävällisyys, ilo, hyväksyttävyys, sosiaalisuus. Haluaisitko totisen ilmeen.
Jos ei hymyilysisi niin sitten valitettaisiin että näyttää myrkyn nielleeltä, ilkeältä, tylyltä, hapannaamalta, naamalla on resting bitch face jne...
Joskus tulee joku hauska juttu mieleen ihan yhtäkkiä 😂
Pia Kauma puhuu sodasta Lähi-idässä joten hymyilyttää.
Kokonaisuus ratkaisee. Olen erittäin herkkä havaitsemaan tekohymyn mikä ei liity kontekstiin. Hulluja naamanvääntelijöitäkin on liikkeellä.
Hermostuneisuus, ahdistus tai siten pitävät sinua jotenkin huvittavana.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei hymyilysisi niin sitten valitettaisiin että näyttää myrkyn nielleeltä, ilkeältä, tylyltä, hapannaamalta, naamalla on resting bitch face jne...
Rentounut kasvokokonaisuus voi säteillä levollisuutta ilman jokerivirnettäkin.
Riippuu mikä hymy. Jos on outo virne, muitakin ihmetyttää se. Jos on ystävällinen eri juttu.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu mikä hymy. Jos on outo virne, muitakin ihmetyttää se. Jos on ystävällinen eri juttu.
Juuri sellainen virne ettei silmät hymyile. Vähän väännetään hetkeksi suuta.
Mun elämä on ollut ihan sanonko mistä sieltä. Joku aika sit jouduin taas avaamaan uudelle henkilölle (terveydenhuolto) elämääni ja mua nauratti monessa kohtaa ja siis naurahdin äänen.
Kun se elämäni tarina on kun pistettäis 10 sekavaa elokuvaa samaan settiin. Ei naurattanut ne vakavat ja karmeat asiat vaan se kun yrität jollekin selittää täysin umpisurkeeta tarinaa ja tiedät itsekin että tää kuulostaa niin epäuskottavalta ja sekametelisopalta että kuulostan täysin umpikahjolta sitä selittäessä.
Se että naurahdan ja hymyilen vaikka aihe on sellainen ettei kumpikaan ole aiheellinen johtuu vaan siitä että olen asian kanssa sinut ja tiedän miten hullulta se kuulostaa.
Voi olla että hän sisäisessä ihmisessään kokee ilon tunnetta (vaikka toinen ei sitä kokisi) ja joka ulospäin ilmenee hymynä.
Niillä on porkkana pyllynreijässä.
Hymyileekö joku joskus😳?