Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrohan mies millainen on seksikäs nainen?

Vierailija
04.12.2017 |

Miltä näyttää nainen, että sanot häntä seksikkääksi tai ajattelet että hän on sellainen.

Kommentit (167)

Vierailija
61/167 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin vastata kaikkien miesten puolesta: ISOTISSINEN. T. katkera aa-kuppinen lauta

Mutkun musta pikkutisut olis just täydellisen ihanat...

Pienirintainen voi olla valtavan seksikäs,ei tämä asiaa ratkaise.Jopa kaunis ja kurvikas voi olla persoonaltaan "viaton" joka ei tee mitenkään seksikkääksi.

Vierailija
62/167 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikäs nainen = tykkää esitellä peppuaan ja kamelinvarvastaan trikoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/167 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on kaikki naisten vastauksia. Kuvailevat itsensä:DDDD

Vierailija
64/167 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

entäs tälläinen nainen :  vaalea, vihreät silmät, paino 75 kg, pituus 161 cm, tissit B kupit, päärynä vartalo, vyötärö löytyy, levenee lantion kohdalta, pyöreä isohko kiinteä peppu ,iloinen, pitää miehistä  ;)

Ylipainonen pullukka. Varmaan ihan hyvää seuraa, mut ei millään mittarilla seksikäs

Älä välitä tuosta kateellisesta naisesta. Kuulostat todella kauniilta ja seksikkäältä ;)

Vierailija
65/167 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset naiset kierrän kaukaa. Selittele mitä selittelet..kateellisuutesi paistaa kilometrien päähän valitettavasti. Itsetuntosi on heikko, etkä kestä muiden onnea. Jos sinulla olisi hyvä itsetunto, niin ei olisi ollut tarvetta aloittaa tekstieni kommentointia. Olen kaukana helposta maalista, sen sijaan tunnen myötähäpeää kirjoituksiasi kohtaan täällä.

Sua helpompaa maalia ei olekaan, juuri siksi koska et tajua sitä itse. Sinua tulkitessa on kaksi vaihtoehtoa, ja molemmat saa mut nauramaan.

1. Et _oikeasti_ voi sietää yli 30-vuotiaita naisia, joten olet tuominnut itsesi ikuiseen parisuhteen päivittämiseen. Jossakin vaiheessa tulet niin vanhaksi, että ainoat vaihtoehtosi ovat tyytyä vanhaan ämmään, tai olla yksin. Kumpikin niistä tulee tekemään sinut onnettomaksi.

2. Oikeasti ongelmasi ei ole naisen iän kanssa, et vain ole ennen nyksääsi rakastanut ketään. Kuvittelet/haluat väittää että jätit eksäsi iän takia, ja että valitsit uuden akkasi iän takia, vaikka oikeasti se ei liittynyt mitenkään siihen. Et tajua olevasi ihan samanlainen kuin kaikki muutkin. Eihän kukaan meistä HALUA vanheta, tai puolisonsa vanhenevan ja rupsahtavan. Kaikkihan me tehdään oman rakkaamme kohdalla "poikkeus", ja pidämme heidät rupsahtamisesta huolimatta, koska rakastamme heitä. Ei sun ämmäs ole mitenkään erityinen aarre, jonka voi pitää vaikka se ikääntyykin. Suurin osa ihmisistä on sitä jossain vaiheessa jollekin.

Lisäksi minua naurattaa se, että olet itse sitä ikäryhmää, jota vihaat. Self hating aging man.

Ja sekin huvittaa, että sä siis pokasit about 20-vuotiaan naisen, ja pilasit sen välittömästi pistämällä sen paksuksi useampaan kertaan. Olisit nyt edes nauttinut siitä hetken! Sulla oli mahdollisuus panna 5 vuotta (itse määrittelemässäsi) priimaiässä olevaa naista, ja sen sijaan olet pannut lähes koko ajan jotain raskaana olevaa tai imettävää, univajeista ja turvonnutta naista. Ja oletat että muut on siitä kateellisia. Priceless. :D

Ja hei, pelkkä ikä ei tee ihmisestä mitään kympin naista. Olen nähnyt 18-vuotiaita, jotka näyttää 40-vuotiailta. Luulen, että just sellaiseen sulla on mahkujakin. ;)

Vierailija
66/167 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

entäs tälläinen nainen :  vaalea, vihreät silmät, paino 75 kg, pituus 161 cm, tissit B kupit, päärynä vartalo, vyötärö löytyy, levenee lantion kohdalta, pyöreä isohko kiinteä peppu ,iloinen, pitää miehistä  ;)

En ymmärrä näitä tyrkkyjä viestejä. Voin vain kuvitella minkälainen suttura siellä itseään tyrkyttää ja silmää vinkkailee... Hyhhyh, halvalla lähtisi tuo typykkä.

Vierailija
67/167 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä näyttää nainen, että sanot häntä seksikkääksi tai ajattelet että hän on sellainen.

Kultaseni, sinä olet seksikäs nainen. Sinussa on sitä selittämätöntä vetovoimaa, joka saa minut haluamaan sinua. Kun kävelet ohitseni, pyrin aina viipymään tuoksussasi hetken verran, hengittäen sitä sisääni. Kun katsot minuun silmilläsi, tunnen kuinka se porautuu kutkutellen alavatsaani asti. Keskustellessamme äänesi täyttää minut, jolloin kuulen vain sinut ja veren kohinan korvissani. Hymysi..niin, hymystäsi näkee, että tiedät ajatukseni. En voi sille mitään, että aina katseesi välttäessä seurailen sinua katseellani ja mietin, mitä jos repisin nuo vaatteesi yltäsi. Tulisin lähelle, tuntien tuoksusi ja lämpösi. Painaisin sinut seinään kiinni hengityksesi kiihtyessä. Päästäisit pienen voihkaisu, kun etsisin huulesi kiusaten kiusaten niitä omillani pitäen samalla vahvasti kiinni. En suutelisi heti, vaan antaisin huulteni vaellella kaulallasi, kunnes lopulta vetäisisit minut ahnaasti syvään suudelmaan..

Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille seksikkäille, upeille, suomalaisille naisille ;D

Vierailija
68/167 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, joka on luonnollinen ja oma itsensä. Sellainen, jonka itsetunto ei roiku silikonien, irtoripsien tai sentin pakkelikerroksen varassa. Huumorintajuinen, maailmasta ja sen asioista kiinnostunut, ystävällinen käytös. Siinähän sitä.

Vierailija
69/167 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kultaseni, sinä olet seksikäs nainen. Sinussa on sitä selittämätöntä vetovoimaa, joka saa minut haluamaan sinua. Kun kävelet ohitseni, pyrin aina viipymään tuoksussasi hetken verran, hengittäen sitä sisääni. Kun katsot minuun silmilläsi, tunnen kuinka se porautuu kutkutellen alavatsaani asti. Keskustellessamme äänesi täyttää minut, jolloin kuulen vain sinut ja veren kohinan korvissani. Hymysi..niin, hymystäsi näkee, että tiedät ajatukseni. En voi sille mitään, että aina katseesi välttäessä seurailen sinua katseellani ja mietin, mitä jos repisin nuo vaatteesi yltäsi. Tulisin lähelle, tuntien tuoksusi ja lämpösi. Painaisin sinut seinään kiinni hengityksesi kiihtyessä. Päästäisit pienen voihkaisu, kun etsisin huulesi kiusaten kiusaten niitä omillani pitäen samalla vahvasti kiinni. En suutelisi heti, vaan antaisin huulteni vaellella kaulallasi, kunnes lopulta vetäisisit minut ahnaasti syvään suudelmaan..

Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille seksikkäille, upeille, suomalaisille naisille ;D

No just. Jollakin menee lujaa taas. Minkälainen kirjoittaja tekstin takana on?

Vierailija
70/167 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
71/167 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot tissit ja timmi perse, kroppa normaali. Kiiltolegginsit on kyllä seksikkäin vaate mitä naisella voi olla päällä!

Vierailija
72/167 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olet oikeasti aikamoisen ylipainoinen. Itse olen saman pituinen ja painan 65kg ja minäkin olen näissä mitoissa pullero, sellainen n.55kg olisi sopiva paino.

Vierailija
73/167 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhutaan pelkästä tihkuvasta 'seksistä' ilman muuta persoonaa ja luonnetuntemusta niin esim Claudia Sambero 

https://www.google.fi/imgres?imgurl=http://estaticos.elmundo.es/assets/…

https://www.google.fi/search?q=Claudia+Sampedro&source=lnms&tbm=isch&sa…:

Vierailija
74/167 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos puhutaan pelkästä tihkuvasta 'seksistä' ilman muuta persoonaa ja luonnetuntemusta niin esim Claudia Sambero 

https://www.google.fi/imgres?imgurl=http://estaticos.elmundo.es/assets/…

https://www.google.fi/search?q=Claudia+Sampedro&source=lnms&tbm=isch&sa…:

Oho! Helppoa varmaan olla seksikäs kun voittaa geenilotossa ja näyttää seksikkyydellä kuorrutetulta enkeliltä, jos itsetunto meinaa laskea voi katsoa kuvaa itsestään ja taas jaksaa 😲😭🔥 Olen kateellinen ja ihastunut.

Vierailija
75/167 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on vaikea kysymys.

Seksikkyys on olemuksessa toisin kuin normatiivisesti määritelty kauneus, joka on kasvoissa ja vartalossa.

Itselleni tulee seksikkäästä naisesta tietty tunne oli nainen sitten pitkä, lyhyt, hoikka, tukeva, tumma, vaalea jne.

Se on jokin energia, joka säteilee ihmisen olemuksesta ja ryhdistä ja toisaalta joskus pienen pienestä yksityiskohdasta.

NAINEN A: Uskomattomat ruskeat kauriinsilmät.

NAINEN B: Suora ryhti ja pysty pää, joka vetää katseen niskan kaareen. Olemuksessa raakaa fyysisyyttä.

NAINEN C: Tulee jatkuvasti toisen "alueelle" hyvin lähelle. Puhuu pehmeällä äänellä silmiin katsoen. Ja se ääni...

Vierailija
76/167 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
77/167 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh! Taisit juuri kuvailla unelmieni miehen seksikkyyteen liittyen!

Vierailija
78/167 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset naiset kierrän kaukaa. Selittele mitä selittelet..kateellisuutesi paistaa kilometrien päähän valitettavasti. Itsetuntosi on heikko, etkä kestä muiden onnea. Jos sinulla olisi hyvä itsetunto, niin ei olisi ollut tarvetta aloittaa tekstieni kommentointia. Olen kaukana helposta maalista, sen sijaan tunnen myötähäpeää kirjoituksiasi kohtaan täällä.

Sua helpompaa maalia ei olekaan, juuri siksi koska et tajua sitä itse. Sinua tulkitessa on kaksi vaihtoehtoa, ja molemmat saa mut nauramaan.

1. Et _oikeasti_ voi sietää yli 30-vuotiaita naisia, joten olet tuominnut itsesi ikuiseen parisuhteen päivittämiseen. Jossakin vaiheessa tulet niin vanhaksi, että ainoat vaihtoehtosi ovat tyytyä vanhaan ämmään, tai olla yksin. Kumpikin niistä tulee tekemään sinut onnettomaksi.

2. Oikeasti ongelmasi ei ole naisen iän kanssa, et vain ole ennen nyksääsi rakastanut ketään. Kuvittelet/haluat väittää että jätit eksäsi iän takia, ja että valitsit uuden akkasi iän takia, vaikka oikeasti se ei liittynyt mitenkään siihen. Et tajua olevasi ihan samanlainen kuin kaikki muutkin. Eihän kukaan meistä HALUA vanheta, tai puolisonsa vanhenevan ja rupsahtavan. Kaikkihan me tehdään oman rakkaamme kohdalla "poikkeus", ja pidämme heidät rupsahtamisesta huolimatta, koska rakastamme heitä. Ei sun ämmäs ole mitenkään erityinen aarre, jonka voi pitää vaikka se ikääntyykin. Suurin osa ihmisistä on sitä jossain vaiheessa jollekin.

Lisäksi minua naurattaa se, että olet itse sitä ikäryhmää, jota vihaat. Self hating aging man.

Ja sekin huvittaa, että sä siis pokasit about 20-vuotiaan naisen, ja pilasit sen välittömästi pistämällä sen paksuksi useampaan kertaan. Olisit nyt edes nauttinut siitä hetken! Sulla oli mahdollisuus panna 5 vuotta (itse määrittelemässäsi) priimaiässä olevaa naista, ja sen sijaan olet pannut lähes koko ajan jotain raskaana olevaa tai imettävää, univajeista ja turvonnutta naista. Ja oletat että muut on siitä kateellisia. Priceless. :D

Ja hei, pelkkä ikä ei tee ihmisestä mitään kympin naista. Olen nähnyt 18-vuotiaita, jotka näyttää 40-vuotiailta. Luulen, että just sellaiseen sulla on mahkujakin. ;)

En ole kyseinen mies, mutta suosittelen kyllä, että käyt juttelemassa jollekin. Sen verran on nyt katkeruutta ilmassa ja itsetuntoa ongelmia. Kukaan ei hyökkää noin kovaa toisen kirjoituksia vastaan ja itsellä menee hyvin.

Vierailija
79/167 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olen toinen kommentoija, niin hieman myötähäpeää myös tunnen näitä hyökkäyksiä kohtaan. Mitä jos hankkisit jotain järkevää tekemistä ja vahvistaisit heikkoa itsetuntoasi. Janna ettei täällä ketään muita haittaa kyseisen miehen kirjoitukset. Taisi tosiaan olla, että osui ja upposi!

Vierailija
80/167 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt laitankin teille miehet vastuksen. Seksikäs mies on esim. Rory Gallagher nuorena (irlantilainen kitaristi ja laulaja-lauluntekijä, 1948-1995, etenkin jostain parikymppisestä vähän päälle päälle kolmekymppiseks) ja Robert Plant nuorena. Onko teistä kenestäkään laittaa vastusta noille? Epäilempä ettei useimmista ole. No, ei se mitään. Mutta saahan sitä ihanteita olla.

Ja mitä tuohon pitkään tukkaan tulee, kun aina jotkut miehet sanoo, että pitkä tukka paras ja jotkut naisetkin sitä mieltä, että naisella oltava aina pitkä tukka ettei näytä pojalta tai mieheltä, niin lyhytkin tukka voi olla naisella kaunis. Ja aina tukkatyyli ei ole ensisijaisesti oma valinta. Joskus esim. vaikka päänahan tai hiusten kunto voi sanella hiustyylin. Itselläni esim. ollu jo useamman vuoden lyhyt tukka (ehkä pari vuotta sivuilta ja takaa siili ja päältä pitkä). Oli aikoinaan pakko lyhentää hiuksia, kun päänahassa alkoi olemaan kauheasti hilselevyjä ja hilserupia ja nyt kun lyhyt, niin päänahka parempi, kun saa ilmaa. Itselläni niin tuuheat hiukset, että päänahka ei hengitä kunnolla, jos hiukset pitkät. Ja piikkisuora hiuslaatukin ja raskas, että menee ihan päätä myöten jo polkkamittaisenakin. Eikä mun tukkassa kauheasti pysy monetkaan hiusten muotoilutuotteet, joten ei sitä ainakaan pitkänä voi muuta kuin antaa liehua auki tai pitää ponnarilla tai nutturalla ja letillä, jos pysyy letillä eli tukka on jonkun verran liukaskin.

Itsekin sitten sanon, että miksette miehet pidä enemmän vähän pidempää tukkaa? Ei tarvitse olla välttämättä kuin otsalta vähän pidempi, tosin pidän myös niinkin pitkistä kuin noilla mainitsemillani Rory Gallagherilla ja Robert Plantilla aikoinaan. Ihan armeijalyhyt tukkakin voi olla hyvännäköinen, jopa kaljukin, mutta pitempitukkainen mies, jos vielä oikein söpö ja seksikäs on ihana.

Jep, en ole mikään Angelina Jolie enkä Marilyn  Monroe tai Megan Fox tai Rita Hayworth. Pienikokoinen ja lyhyt, mutta kai mut ihan naiseksi tunnistaa =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä