Kerrohan mies millainen on seksikäs nainen?
Miltä näyttää nainen, että sanot häntä seksikkääksi tai ajattelet että hän on sellainen.
Kommentit (167)
Tuossa se on sellanen seuralainen pitkillekin retkille,että!
https://www.jamessexclusive.com/wp-content/uploads/JAMESS_MyRide_Ford_M…
Söpö luonnollinen blondi. Pitkä ja hoikka. Ei tupakoi ei tatskoja.
Vierailija kirjoitti:
Mallia lyhyt ja tanakka
Vierailija kirjoitti:
Nyt laitankin teille miehet vastuksen. Seksikäs mies on esim. Rory Gallagher nuorena (irlantilainen kitaristi ja laulaja-lauluntekijä, 1948-1995, etenkin jostain parikymppisestä vähän päälle päälle kolmekymppiseks) ja Robert Plant nuorena. Onko teistä kenestäkään laittaa vastusta noille? Epäilempä ettei useimmista ole. No, ei se mitään. Mutta saahan sitä ihanteita olla.
Ja mitä tuohon pitkään tukkaan tulee, kun aina jotkut miehet sanoo, että pitkä tukka paras ja jotkut naisetkin sitä mieltä, että naisella oltava aina pitkä tukka ettei näytä pojalta tai mieheltä, niin lyhytkin tukka voi olla naisella kaunis. Ja aina tukkatyyli ei ole ensisijaisesti oma valinta. Joskus esim. vaikka päänahan tai hiusten kunto voi sanella hiustyylin. Itselläni esim. ollu jo useamman vuoden lyhyt tukka (ehkä pari vuotta sivuilta ja takaa siili ja päältä pitkä). Oli aikoinaan pakko lyhentää hiuksia, kun päänahassa alkoi olemaan kauheasti hilselevyjä ja hilserupia ja nyt kun lyhyt, niin päänahka parempi, kun saa ilmaa. Itselläni niin tuuheat hiukset, että päänahka ei hengitä kunnolla, jos hiukset pitkät. Ja piikkisuora hiuslaatukin ja raskas, että menee ihan päätä myöten jo polkkamittaisenakin. Eikä mun tukkassa kauheasti pysy monetkaan hiusten muotoilutuotteet, joten ei sitä ainakaan pitkänä voi muuta kuin antaa liehua auki tai pitää ponnarilla tai nutturalla ja letillä, jos pysyy letillä eli tukka on jonkun verran liukaskin.
Itsekin sitten sanon, että miksette miehet pidä enemmän vähän pidempää tukkaa? Ei tarvitse olla välttämättä kuin otsalta vähän pidempi, tosin pidän myös niinkin pitkistä kuin noilla mainitsemillani Rory Gallagherilla ja Robert Plantilla aikoinaan. Ihan armeijalyhyt tukkakin voi olla hyvännäköinen, jopa kaljukin, mutta pitempitukkainen mies, jos vielä oikein söpö ja seksikäs on ihana.
Jep, en ole mikään Angelina Jolie enkä Marilyn Monroe tai Megan Fox tai Rita Hayworth. Pienikokoinen ja lyhyt, mutta kai mut ihan naiseksi tunnistaa =)
Tämä on ketju seksikkäistä naisista
Ottiko aihe koville?
Selllanen joka kourasee oikein kunnnolla palleista eikä sellanen silittelijä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Nää on kaikki naisten vastauksia. Kuvailevat itsensä:DDDD
Tuskin kun suurimmassa osassa vastauksista haetaan hoikkaa. Jos olis naisten väkertämiä haukuttais hoikkia
Miesten mies kirjoitti:
Hoikka, timmi, nuori (max. 25 v), pitkä paksu tukka, kiinteät mutta isot bosongit, piukka peffa, karvaton korvista alespäin, ujo tai hiljainen paitti sängyssä rohkee, söpöt kasvot eli isot huulet, pieni nöpönenä ja isot silmät. Tiukka v. Tollasii ei vaan oo, taikka on muttei riitä joka miehelle. Tällasta naista miehet haluu, akat. Koittakaa ymmärtää.
Miten tukka voi olla pitkä, jos pitää olla karvaton korvista alaspäin🤣
laittakaa instagramiin salla korkeakangas. mä ooon raikulipoika mut mä tykkään salaa poni tytöistä joilla aivot
Vierailija kirjoitti:
Selllanen joka kourasee oikein kunnnolla palleista eikä sellanen silittelijä ollenkaan.
Monica Lewinsky?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän onkin nuori ja elämää täynnä.. Teenkin poikkeuksen tässä tilanteessa. Pääasia, ettei ole lähelläkään minun ikääni 34v..
Hän on nuori ja elämää täynnä... ja pistänee sinut vaihtoon pian ja hankkii nuoremman. Alamäkesi on jo alkanut. Etkä voi edes itkeä epäreiluutta, koska tekisit itse samoin. :D
Höpöhöpö..olemme naimisissa ja olleet jo monta vuotta yhdessä. Nainen sanoikin tänään, että on onnellisempi kuin koskaan elämänsä aikana, kun tapasi minut. Exä sen sijaan on yksin ja kutoo villasukkia..eipä ole miestä löytänyt, kun ikää on..
Onks tää se m34 , joka itkee täämlä viikoittain naisettomuuttaan? Se on löytänyt nyt elämäntehtävän itselleen, se kirjoittaa Harlekiineja miehille😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiset naiset kierrän kaukaa. Selittele mitä selittelet..kateellisuutesi paistaa kilometrien päähän valitettavasti. Itsetuntosi on heikko, etkä kestä muiden onnea. Jos sinulla olisi hyvä itsetunto, niin ei olisi ollut tarvetta aloittaa tekstieni kommentointia. Olen kaukana helposta maalista, sen sijaan tunnen myötähäpeää kirjoituksiasi kohtaan täällä.
Sua helpompaa maalia ei olekaan, juuri siksi koska et tajua sitä itse. Sinua tulkitessa on kaksi vaihtoehtoa, ja molemmat saa mut nauramaan.
1. Et _oikeasti_ voi sietää yli 30-vuotiaita naisia, joten olet tuominnut itsesi ikuiseen parisuhteen päivittämiseen. Jossakin vaiheessa tulet niin vanhaksi, että ainoat vaihtoehtosi ovat tyytyä vanhaan ämmään, tai olla yksin. Kumpikin niistä tulee tekemään sinut onnettomaksi.
2. Oikeasti ongelmasi ei ole naisen iän kanssa, et vain ole ennen nyksääsi rakastanut ketään. Kuvittelet/haluat väittää että jätit eksäsi iän takia, ja että valitsit uuden akkasi iän takia, vaikka oikeasti se ei liittynyt mitenkään siihen. Et tajua olevasi ihan samanlainen kuin kaikki muutkin. Eihän kukaan meistä HALUA vanheta, tai puolisonsa vanhenevan ja rupsahtavan. Kaikkihan me tehdään oman rakkaamme kohdalla "poikkeus", ja pidämme heidät rupsahtamisesta huolimatta, koska rakastamme heitä. Ei sun ämmäs ole mitenkään erityinen aarre, jonka voi pitää vaikka se ikääntyykin. Suurin osa ihmisistä on sitä jossain vaiheessa jollekin.
Lisäksi minua naurattaa se, että olet itse sitä ikäryhmää, jota vihaat. Self hating aging man.
Ja sekin huvittaa, että sä siis pokasit about 20-vuotiaan naisen, ja pilasit sen välittömästi pistämällä sen paksuksi useampaan kertaan. Olisit nyt edes nauttinut siitä hetken! Sulla oli mahdollisuus panna 5 vuotta (itse määrittelemässäsi) priimaiässä olevaa naista, ja sen sijaan olet pannut lähes koko ajan jotain raskaana olevaa tai imettävää, univajeista ja turvonnutta naista. Ja oletat että muut on siitä kateellisia. Priceless. :D
Ja hei, pelkkä ikä ei tee ihmisestä mitään kympin naista. Olen nähnyt 18-vuotiaita, jotka näyttää 40-vuotiailta. Luulen, että just sellaiseen sulla on mahkujakin. ;)
Vaikka olen toinen kommentoija, niin hieman myötähäpeää myös tunnen näitä hyökkäyksiä kohtaan. Mitä jos hankkisit jotain järkevää tekemistä ja vahvistaisit heikkoa itsetuntoasi. Janna ettei täällä ketään muita haittaa kyseisen miehen kirjoitukset. Taisi tosiaan olla, että osui ja upposi!
Oli harvinaisen hyvä kuvaus tietyn tyylisistä miehistä. Sä silikoneja vaativa misogyynikko, sut kyllä tunnistaa useammasta eri tekstistä, vaikka kirjoitatkin vakuuttavasti olevasi toinen kommentoija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.jamessexclusive.com/wp-content/uploads/JAMESS_MyRide_Ford_M…Mallia lyhyt ja tanakka
Kumminkin nainen, eikä mikään jolla pitkät sääret metri ja viiskymmentä ja laiha ruipelo. Kyllä naisella pitää olla muotoja,sanon minä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö..olemme naimisissa ja olleet jo monta vuotta yhdessä. Nainen sanoikin tänään, että on onnellisempi kuin koskaan elämänsä aikana, kun tapasi minut. Exä sen sijaan on yksin ja kutoo villasukkia..eipä ole miestä löytänyt, kun ikää on..
Ehkä se ei enää halua miestä, kun on sinun kanssasi nähnyt, millaista se on. Kuuluu olevan naisten parissa yleistäkin. Vain nuoret ja naiivit ottaa enää miehiä vaivoikseen.
Minäkin luulen niin. Varsinkin kun mies on tommoinen kuin tuo. Tunnen paljon ton ikäluokan naisia, jotka ovat eronneet miehestään, vaimon tahdosta. Kuiaan niistä ei enää jalka miestä riesoikseen. Ainoastaan nuori nainen, jolla ei ome kokemusta parisuhteesta miehen kanssa on niin tyhmä, että menee suhteeseen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä tota panisin! No en ainakaan mitään tikkusäärisiä laiheliineja,joilla kylkiluut näkyy kun ovat niin "timmissä" kunnossa...
Vierailija kirjoitti:
Miesten mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten mies kirjoitti:
Hoikka, timmi, nuori (max. 25 v), pitkä paksu tukka, kiinteät mutta isot bosongit, piukka peffa, karvaton korvista alespäin, ujo tai hiljainen paitti sängyssä rohkee, söpöt kasvot eli isot huulet, pieni nöpönenä ja isot silmät. Tiukka v. Tollasii ei vaan oo, taikka on muttei riitä joka miehelle. Tällasta naista miehet haluu, akat. Koittakaa ymmärtää.
Koittakaa ite ymmärttää ukot että niitä tosiaan ei kaikille riitä ja te loput olette nyrkin varassa jos nirsoilette.
No en nyt tiä. Jos näkisitte vähän vaivaa eli pitäisitte ittene kuosissa ja elkää nyt herran tähden leikatko sitä tukkaa lyhyeksi!! Pieniin bosonkeihin saa täytettä. Ja huuliin. Vähän maksaa, mutta esim. Baltian maissa ja Venäjällä nauset ilomielin käyttävät tuohensa itsestään huolehtimiseen. Toki on heillä paremmat geenitkin. Tämä on se mitä miehet teiltä haluavat. Tyytyvät toki huonompaan, kun joku sängynlämmittäjä pitää saada.
Niin, pitäkää itsenne alle 25 vuotiaina tyhmät akat!!!!
Satana ku ei tajua!!!
Pienisssä pösyissä makaaa sängyllä ja lukee kirjaa.
Vierailija kirjoitti:
Pienisssä pösyissä makaaa sängyllä ja lukee kirjaa.
Pöksyisssä ei pösssyissä :) Tai nyt kun kerta puheeksi tuli stana niin...
Jokainen seksikkäänä pitämäni nainen on ollut omalla tavallaan ainutlaatuinen. Ei siis voi sanoa, että minulla olisi joku vakiolista, mutta muutamia ajatuksia:
Pidän naisellisista pitkähiuksista bruneteista
Kauniit silmät ja luonnollinen hymy. Pukeutuu aistikkaasti ja hyvällä maulla paljastamatta liikaa. Huumorintajuinen ja älykäs jonka kanssa on helppo jutella kaikesta. Huolehtii itsestään.
Ryhdikäs, itsevarma, positiivinen, älykäs.