Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miksi teet näin?

Vierailija
03.12.2017 |

Olen mies, yksilö ja minulla on omat mielipiteeni ja kiinnostuksenkohteeni, sekä moraalikäsitykseni, naismakuani unohtamatta. Mikä pakkomielle sinulla on yrittää muuttaa ajatuksiani? Miksi et voi hyväksyä, että olen aivan erilainen kuin sinä?

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstanaiset on kuunnelleet aivan liikaa Juha Tapiota ja biisiä kelpaat kelle vaan. Siitähän tässä lopulta on kysymys. Käytännössä siis yksikään mies ei saisi esittää mitään toiveita tulevasta kumppanistaan.

Vierailija
22/72 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehän olette näemmä tavallista yksinkertaisempia, mutta yritetään vaikka käytännön esimerkein.

Kun kerron vaikka naisihanteestani, niin moni alkaa tuputtaa ja suorastaan loukkaantuu, kun en huolisi juuri hänen kaltaistaan tukevaa, lyhyttukkaista, vaaleanhaaleanväristä naista. Miksi ihmeessä?

Miksi ihmeessä kerrot jollekin kuvailemasi kaltaiselle naiselle naisihanteesi?Jos vaikka lopettaisit sen ja keskittyisit etsimään sellaista, joka vastaa sun ihannetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies, yksilö ja minulla on omat mielipiteeni ja kiinnostuksenkohteeni, sekä moraalikäsitykseni, naismakuani unohtamatta. Mikä pakkomielle sinulla on yrittää muuttaa ajatuksiani? Miksi et voi hyväksyä, että olen aivan erilainen kuin sinä?

Miksi osoitat sanasi minulle (ja jokaiselle muullekin naispuoliselle lukijalle), enhän tunne sinua tai edes tiedä kuka olet?

Viestisi menisi paremmin perille, jos lähettäisit sen suoraan asianomaiselle henkilölle vaikka tekstarina tai wa:n välityksellä. Onnistuisiko mitenkään?

Vierailija
24/72 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko, että maailma on sinun renki ja tulet saamaan sen unelmien sexibeiben poikavuosien julisteesta seinälläsi, joka palvoo maata jalkojesi alla ja on vain sinun tarpeitasi varten olemassa?

Vierailija
25/72 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naisella on omatkin tarpeensa, jotka hän haluaa saada tyydytetyiksi. Nainen ei ole tässä maailmassa vain sinua varten olemassa. Miksi olet tämän naisen kanssa tekemisissä, jos hän ei vastaa naismakuasi?

En minä ole tuollaisten naisten kanssa fyysisesti tietenkään tekemisissä, vaan he tunkevat esimerkiksi sellaisiin keskusteluihin, joista he vain tulevat huonolle tuulelle, koska eivät ole sellaista tasoa mitä monet miehet etsivät ja haluavat.

Kun minä etsin aiemmin kaunista ja itseäni nuorempaa naista, niin mitä tarpeitaan ne naiset tyydyttävät mielestäsi, jotka ovat aivan liian vanhoja ja ulkonäöllisiltäkin ominaisuuksiltaan täysin epäsopivia minulle?

Vierailija
26/72 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehän olette näemmä tavallista yksinkertaisempia, mutta yritetään vaikka käytännön esimerkein.

Kun kerron vaikka naisihanteestani, niin moni alkaa tuputtaa ja suorastaan loukkaantuu, kun en huolisi juuri hänen kaltaistaan tukevaa, lyhyttukkaista, vaaleanhaaleanväristä naista. Miksi ihmeessä?

Tuo nyt ei varsinaisesti nosta sun osakkeitasi, että sä haukut täällä naisia yksinkertaisiksi. Asenneongelma?

Varsinaiseen aiheeseen sen verran, että samaa voisin sanoa teistä miehistä. Tälläkin viikolla mies moitti minua pinnalliseksi, kun sanoin odottavani, että tuleva mieheni olisi mua pidempi, olisi lukenut kouluaikojen jälkeen ehkä jopa yhden kirjan ja kykenisi itse maksamaan pizzansa. Kyllä minun puolestani jokainen saa hakea just sellaista seuraa kuin haluaa.

Vierailija
27/72 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko, että maailma on sinun renki ja tulet saamaan sen unelmien sexibeiben poikavuosien julisteesta seinälläsi, joka palvoo maata jalkojesi alla ja on vain sinun tarpeitasi varten olemassa?

Sinulla on melko levottomat jutut. :)

Minulla on ollut jo monta vuotta unelmieni beibe, mutta ihmettelen vain miksi juuri suomalaisilla naisilla on aivan ihmeellinen pakkomielle työntää nokkansa joka hemmetin asiaan ja lähinnä koittaa vain pilata toisten elämä.

Vierailija
28/72 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhut ihanteestasi niin kuin et kunnioittaisi muunlaisia naisia. Siksi.

Vierailija
29/72 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin asut ja mistä olet seuraa hakenut? Tuskin kuitenkaan ollaan törmätty, kun pari vuotta on mennyt parisuhteessa. Kai olet siltä tietyltä naiselta kysynyt (tai monikossa, jos heitä on useampia)? Ehkä et osaa ilmaista itseäsi kovin selkeästi näille naisille?

Vierailija
30/72 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen siitä saa kun on ulkonäkökeskeinen, saat siis sitä mitä tilaat.

Kannattaisi miettiä mitä itse oikein naiselta haluat jos vain muuttajiin olet törmännyt.

On meitäkin naisia joilla on omat aivot jolloin miestä ei tarvitse alkaa muuttamaan koska lähtökohtaisesti älykkään kanssa on aloittanut seurustelun.

Vierailija
31/72 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska naisella on omatkin tarpeensa, jotka hän haluaa saada tyydytetyiksi. Nainen ei ole tässä maailmassa vain sinua varten olemassa. Miksi olet tämän naisen kanssa tekemisissä, jos hän ei vastaa naismakuasi?

En minä ole tuollaisten naisten kanssa fyysisesti tietenkään tekemisissä, vaan he tunkevat esimerkiksi sellaisiin keskusteluihin, joista he vain tulevat huonolle tuulelle, koska eivät ole sellaista tasoa mitä monet miehet etsivät ja haluavat.

Kun minä etsin aiemmin kaunista ja itseäni nuorempaa naista, niin mitä tarpeitaan ne naiset tyydyttävät mielestäsi, jotka ovat aivan liian vanhoja ja ulkonäöllisiltäkin ominaisuuksiltaan täysin epäsopivia minulle?

Titetenkin hyväksytyksi sellaisina kuin ovat tulemisen tarvettaan. Jos et voi sitä heille antaa, niin katso peiliin. Ei sen sitä tarvitse tarkoittaa, että suhteilet heidän kanssaan sekuntiakaan. Olet vain ystävällinen. Tai jos haluat olla oma itsesi ja epäystävällinen, niin älä valita, että niin sullekin ollaan.

Vierailija
32/72 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo nyt ei varsinaisesti nosta sun osakkeitasi, että sä haukut täällä naisia yksinkertaisiksi. Asenneongelma?

Varsinaiseen aiheeseen sen verran, että samaa voisin sanoa teistä miehistä. Tälläkin viikolla mies moitti minua pinnalliseksi, kun sanoin odottavani, että tuleva mieheni olisi mua pidempi, olisi lukenut kouluaikojen jälkeen ehkä jopa yhden kirjan ja kykenisi itse maksamaan pizzansa. Kyllä minun puolestani jokainen saa hakea just sellaista seuraa kuin haluaa.

Ei se ole haukkumista, kun kertoo rehellisesti että osa porukasta on tyhmiä.

Meissä on selvästi se ero, että minä en koskaan ole joutunut treffeille tuollaisten vastaavien naisten kanssa, kuin sinä tuon miehen. Eli meillä on merkittävä tasoero.

Teoriassa jokainen tosiaan saa hakea mitä haluaa, mutta tämän keskustelun tarkoitus onkin pohtia sitä, ettei se käytännössä mene niin. Kun mies esittää jotain vaatimuksia naisille, tämä saa raivottaret heti kimppuunsa.

Vierailija
33/72 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea vaan etsintöihin... ehkä sinun pitäisi etsiä ennemmin itseäsi.

Vierailija
34/72 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ja mitä sinun ajatuksiasi on yritetty muuttaa? Anna jokin esimerkki.

Etkö sä ole koskaan tavannut ihmisiä, joiden mielestä sinun tulisi olla jotain muuta kuin mitä olet? Tai he leimaavat sinut? Etkö todellakaan ole?

Jos olenkin, niin mulla ei ole mennyt herneenpalkoa nenuun. Haluaisin vaan vähän haisua, että oletko sä sellainen rivienvälistäkuvittelija vai onko sulla ihan oikeasti aihetta olla, no, tuohtunut (?). Siksi kyselin esimerkkiä.

No, monilla menee, vaikkei SULLA menisikään. Ja en ole ap. Totta kai ap:llä on oikeus olla tuohtunut, sehän on tunne. Tuntekoot vapaasti, mitä haluaa. Meneekö herneenpalko siitä nenuun?

Vierailija
35/72 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä ap:n tilanteesta, mutta kerron esimerkin omastani:

Olen heteronainen, jolla on kavereissa lesboja, muunsukupuolisia, yms. sateenkaariväkeä. Tapasin baarissa ihanan miehen, aloimme seurustella ja rakastuimme toisiimme. Jossain vaiheessa minulle selvisi, että mieheni suhtautuu hyvin ennakkoluuloisesti seksuaali- ja sukupuolivähemmistöihin. Keskustelin hänen kanssaan paljon asiasta ja hän tapasi tuttaviani, joista moni on muuten ihan tavallinen töissä käyvä ihminen jne. ja nykyään hän suhtautuu homoihin ja muihin vähemmistöihin paljon rennommin.

Toinen mahdollisuus olisi ollut jättää tämä rakastamani mies, koska olisi aika mahdotonta elää henkilön kanssa, joka ei hyväksy ystäviäni ja suhtautuu heihin ennakkoluuloisesti ja syrjivästi. En myöskään haluaisi lapsia ihmisen kanssa, joka siirtää nuo samat asenteet sitten kasvatuksellaan heihinkin. Haluan kasvattaa lapseni avarakatseisiksi ja erilaisuutta ymmärtäviksi. Etenkin, kun jos oma lapsi sattuisikin olemaan vaikka homo niin ei tarvitse sitten elää kaapissa tunteineen, masentua ja tappaa itseään, vaan uskaltaa puhua vanhemmilleen ilman, että joutuu pelkäämään heidän tuomitsevan.

Eli ap, kyse voi olla siitä, että kyseinen nainen rakastaa sinua ja haluaa pystyä olemaan kanssasi, muttei toisaalta näe yhteistä tulevaisuutta ihmisen kanssa, jolla on ne mielipiteet, mitä sinulla on. Kysy itseltäsi, rakastatko tätä toista ihmistä ja oletko valmis käymään asioita läpi hänen kanssaan ja pohtimaan, kumpi teistä on oikeassa tai sitten eroamaan ja etsimään naisen, joka on kyseisistä asioista kanssasi samaa mieltä.

Toki siinä voi käydä niinkin, että nainen alkaa ajatella asioista, kuten sinä. Pointti on kuitenkin se, että on todella raskasta elää ihmisen kanssa, joka on itselle tärkeiden arvojen osalta hyvin hyvin erilainen kuin sinä.

Vierailija
36/72 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole haukkumista, kun kertoo rehellisesti että osa porukasta on tyhmiä.

Meissä on selvästi se ero, että minä en koskaan ole joutunut treffeille tuollaisten vastaavien naisten kanssa, kuin sinä tuon miehen. Eli meillä on merkittävä tasoero.

Teoriassa jokainen tosiaan saa hakea mitä haluaa, mutta tämän keskustelun tarkoitus onkin pohtia sitä, ettei se käytännössä mene niin. Kun mies esittää jotain vaatimuksia naisille, tämä saa raivottaret heti kimppuunsa.

Harmi, mä ainakin voin sanoa, että jättäisin sinut vain aivan yksin.

Vierailija
37/72 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut jo monta vuotta unelmieni beibe, mutta ihmettelen vain miksi juuri suomalaisilla naisilla on aivan ihmeellinen pakkomielle työntää nokkansa joka hemmetin asiaan ja lähinnä koittaa vain pilata toisten elämä.

Mitä minä en nyt ymmärrä?

Sinulla on ollut jo vuosia unelmiesi beibe, mutta silti sinulla on jokin pakottava tarve kertoa naisihanteestasi vääränlaisille naisille? Nämä vääränlaiset naiset ovat suomalaisia, luinko tuolta että tanakoita ja kananpersetukkaisia tms., ja he tunkevat keskustelupalstan ketjuihin, joissa esittelet naisihannettasi? Ilmeisesti teet näitä avauksia tänne av:lle.

MIKSI IHMEESSÄ?

Vierailija
38/72 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, miksi ihmeessä, se on tosi harmi. Heidän kannattaisi pikemminkqin kääntyä heti kannoillaan yrjöliikkeitä kädellään tehden ja poistua paikalta.

Vierailija
39/72 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen siitä saa kun on ulkonäkökeskeinen, saat siis sitä mitä tilaat.

Kannattaisi miettiä mitä itse oikein naiselta haluat jos vain muuttajiin olet törmännyt.

On meitäkin naisia joilla on omat aivot jolloin miestä ei tarvitse alkaa muuttamaan koska lähtökohtaisesti älykkään kanssa on aloittanut seurustelun.

Tuo on juuri oikeastaan ensimmäinen sylkäisy minkä sellainen nainen rykäisee pihalle, joka ei ole lähellekään sitä mitä olin etsinyt. Tottakai se ulkonäkökin merkitsee, mutta moni muukin asia. On melko tekopyhää lässyttää ulkonäkökeskeisyydestä, jos itse on vuosikymmeniä sinkkuna vain siksi, ettei huoli saman tasoista miestä mitä itsekin on.

Ei sellaisella naisella mitään aivoja oikeasti ole, jonka mielestä komean miehen pitäisi ottaa nainen kuin nainen.

Vierailija
40/72 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin he työntävät nokkansa joka asiaan? Onko sanomisiisi kannan ottaminen kiellettyä? Kutistuuko pallit silloin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä