Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytyykö pussailun heti alusta asti tuntua tajunnanräjäyttävältä vai voiko sellainen tunne tulla harjoituksen myötä?

Vierailija
23.12.2025 |

Otsikossa kysymys. Varmasti suutelutaito voi parantua huomattavasti, mutta voiko sen myötä tulla myös enemmän tunnetta mukaan? Tykkään miehestä (ei siis seurustella) mutta mitään Wow-efektiä ei vielä ole tullut. Ei se pussailu vastenmielistäkään ole, muttei vielä tällä vähäisellä kokemuksellani ole vienyt jalkojakaan alta. Kerrottakoot, että kyseessä eka suutelukumppanini (terveisin vanhapiika) ikinä eli kyse voi periaatteessa oikeasti olla kyse ihan kokemattomuudestanikin, vai voiko?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy. Ei voi.

Vierailija
2/23 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei sukat kieri jaloissa kun suutelet et ole vakavasti ihastunut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy. Ei voi.

Miten niin? Eikö jännityksen piikkiin voi laittaa mitään?

-ap

Vierailija
4/23 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi, kyse rakkauden kemiasta.

Vierailija
5/23 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi edes myöhemmin, jos suutelu ei ole niin tärkeää. Meillä toimii puolison kans oikeastaan ihan kaikki muu, mutta suudellessa ei sovita yhteen. Ollaan jätetty se sitten vähiin.

Vielä vähemmän antaisin painoarvoa jos ihan ekasta kyse. Jos muuten siis kiinnostaa 

Vierailija
6/23 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuteleminen ei ole koskaan tuntunut mielestäni tajunnanräjäyttävältä, vaikka ihan taatusti olen kyllä ollut ihastunut ja rakastunut. On se mukavaa touhua ja voi johtaa muihin mukaviin touhuihin, mutta ei se itsessään kyllä pyöritä sukkia mun jaloissani.

Vierailija
7/23 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joko osaa luonnostaan suudella "tajunnan räjäyttävästi" tai sitten se ei ikinä opi sitä. 

Huom, kummankin pitää osata. Ei riitä se, että toinen osaa.

Olen suudellut monia, mutta erinomaisia on ollut vain 3. Sellainen suudelma päihittää keskivertoseksin 6-0.

Vierailija
8/23 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää heti kolahtsa. Ihan kokematon oli mun mies, kun tavattiin ja pussasi niin ihansti js pussaa edelleen. Yhdessä 57 v.

Vierailija
9/23 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi edes myöhemmin, jos suutelu ei ole niin tärkeää. Meillä toimii puolison kans oikeastaan ihan kaikki muu, mutta suudellessa ei sovita yhteen. Ollaan jätetty se sitten vähiin.

Vielä vähemmän antaisin painoarvoa jos ihan ekasta kyse. Jos muuten siis kiinnostaa 

Kiinnostaa kyllä, eikä se siis huonoa sinänsä ole. En ole vain tottunut päästämään ihmisiä niin lähelle, joten kaikessa siinä on jo sulateltavaa :D Ehkä odotukset siinä mielessä itselläni olleet liian suuret kun oon ajatellut että sen pitäisi olla jotain aivan käsittämättömän ihanaa siirappisuklaapilvimansikkahattaraa.

-ap

Vierailija
10/23 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pyöri kyllä sukat jalassa aina kun mieheni kanssa suudeltiin, joten ei ole muunlaista kokemusta. No ei se nykyään ole yhtä jännää, vaan on arkipäiväistynyt.

Vierailija
11/23 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy. Ei voi.

Miten niin? Eikö jännityksen piikkiin voi laittaa mitään?

-ap

Et ole ihastunut jos odotat jotain  tulevaisuudelta.Se tunne on ihanin kun juuri on tavannut toisen. 

Vierailija
12/23 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuteleminen voi olla tajunnan räjäyttävää ja housut läpikotaisin kastelevan ihanaa hetken jutustelun jatkonakin. Ei niihin fiiliksiin tarvita rakkautta.

Vierailija
13/23 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa kyllä, eikä se siis huonoa sinänsä ole. En ole vain tottunut päästämään ihmisiä niin lähelle, joten kaikessa siinä on jo sulateltavaa :D Ehkä odotukset siinä mielessä itselläni olleet liian suuret kun oon ajatellut että sen pitäisi olla jotain aivan käsittämättömän ihanaa siirappisuklaapilvimansikkahattaraa.

-ap

Suutelon pitää herättää alakerrassa jotta on valmis seuraavaan vaiheeseen.

Vierailija
14/23 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuteleminen ei ole koskaan tuntunut mielestäni tajunnanräjäyttävältä, vaikka ihan taatusti olen kyllä ollut ihastunut ja rakastunut. On se mukavaa touhua ja voi johtaa muihin mukaviin touhuihin, mutta ei se itsessään kyllä pyöritä sukkia mun jaloissani.

Minulle se on tärkeää että heti "nousee kuume" ja haluaa lisää .Mikä onkaan ihanampaa kuin uusi rakkaus !

Vierailija
15/23 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Et ole ihastunut jos odotat jotain  tulevaisuudelta.Se tunne on ihanin kun juuri on tavannut toisen."

Tästä oon aika isosti eri mieltä. Mitä enemmän oppii tuntemaan, sitä enemmän uskaltaa höllentää omia suojamuurejaan ja jää energiaa kaikkeen muuhun kivaan, kuten tulevaisuuden suunnitteluun.

-ap 

Vierailija
16/23 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin naisia suudellessani en tunne oikein mitään. Voi toki olla osin myös kyse "aktiivisuuden" puutteesta naisen kohdalla, eli tämä vain on vähän sellainen "lahna", mutta uskon, että kyseessä on pohjimmiltaan kemian puuttuminen. Kyllä sen pitää tuntua intohimoiselta alusta lähtien. Jos ei, sanoisin että tämä on yksi selvin merkki, ettei juttu tule toimimaan. 

Vierailija
17/23 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuteleminen voi olla tajunnan räjäyttävää ja housut läpikotaisin kastelevan ihanaa hetken jutustelun jatkonakin. Ei niihin fiiliksiin tarvita rakkautta.

Et voi suudella intohimoisesti jos et ole rakastunut.  Enkä suutele jos ei ole sitä tunnetta. En halua mitään kaveripussailuja. 

Vierailija
18/23 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Niinpä.Juuri se siirappisuklaa ..... hattara on tunne jos olet rakastunut. Ihaninta mitä on. Tai melkeen. 

Vierailija
19/23 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse heti tulla Wau fiilistä eikä sitä välttämättä tule koskaan ja se on ihan ok. Etsikää rauhassa sellainen pussailu tapa, joka teille toimii. 

Vierailija
20/23 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pussailu on sinulle tärkeää ja toinen osapuoli ei osaa, homma ei tunnu miltään tai henkilö ei tykkää asiasta, kannattaa jättää koko suhde. Valitettavasti tuo asia ei muutu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi