Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miksi teet näin?

Vierailija
03.12.2017 |

Olen mies, yksilö ja minulla on omat mielipiteeni ja kiinnostuksenkohteeni, sekä moraalikäsitykseni, naismakuani unohtamatta. Mikä pakkomielle sinulla on yrittää muuttaa ajatuksiani? Miksi et voi hyväksyä, että olen aivan erilainen kuin sinä?

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"(Olisi kyllä hupaisaa olla todistamassa, jos tämä sankari joskus näkisi livenä meidät ”lihavat, rumat mammat”... Voisi leuka loksahtaa, eikä välttämättä meidän ”rumuuden” tähden... ;) )"

Tuon voisi tulkita väkivallalla uhkaamisena. Melkoisia mammoja tosiaan olette.

Vierailija
62/72 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko asioista eri mieltä oleminen kanssasi sinusta sitä, että sinua yritetään muuttaa?

Ei tietenkään, vaan se että koitetaan väkisin saada esimerkiksi naismakuani muuttumaan huomattavasti huonompaan suuntaan, mikä nyt on aivan turhaa työtä.

Miten kukaan voisi saada naismaksusi muuttumaan, ja miksi sitä edes esittelet täällä? Eikös sinulla jo ollut se ihana, nuori, suloinen beibe, miksi ihmeessä silti listaat nettipalstoille toivenaisesi ominaisuuksia ja pahoitat mielesi rumista, lihavista suominaisista? Ei kuulosta kovin terveeltä. Jos olisin tuo ihana beibe, nostaisin kyllä kytkintä ja nopeasti sittenkin.

Kuten varmaan fiksummat näkevät ihan käytännössäkin miten juttu etenee. Mainitsin, että olen aiemmin etsinyt omaa silmääni viehättävää ja nuorempaa naista, niin kas kummaa, minun kanssani haluaa jutella omasta mielestään ruma ja lihava suominainen. Minusta tuo ei ole tervettä, että kuvailee itsensä tuolla tavalla, kun juurk tuollaiset naiset eivät välttämättä kiinnostaa ketään miestä.

Niin niin, mutta kerro nyt hyvä mies, miksi sinä annat sen kuuman kissasi virua yksinään siellä silkkilakanoilla ja mieluummin itkeskelet lihavien ja rumien suominaisten ilkeyttä täällä palstalla näiden lihavien ja ruminen suominaisten kanssa? Ettet vain sittenkin salaa vähähän pelkäisi sitä misulaistasi ja tuntisi vetoa kananpersetukkiin... Grrrrr!

(Olisi kyllä hupaisaa olla todistamassa, jos tämä sankari joskus näkisi livenä meidät ”lihavat, rumat mammat”... Voisi leuka loksahtaa, eikä välttämättä meidän ”rumuuden” tähden... ;) )

Miksi minun teitä pitäisi nähdä? Ja enhän minä ole ketään rumaksi ja lihavaksi sanonut. Itse te aina sen tuotte esiin.

Enhän sanonut, että sinun PITÄISI nähdä. Sanoin vain, että voisi olla sinulle järkytys, kun sinulla tuntuu olevan varsin stereotyyppinen käsitys palstan naisista.

Ai 120-kiloinen onkin siis vielä mielestäsi hoikka ja kaunis... Wau, fantasiasi kuulostavat varsin kinkyiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistoketju :D AP:lle paikka palovammaosastolta.

Vierailija
64/72 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko asioista eri mieltä oleminen kanssasi sinusta sitä, että sinua yritetään muuttaa?

Ei tietenkään, vaan se että koitetaan väkisin saada esimerkiksi naismakuani muuttumaan huomattavasti huonompaan suuntaan, mikä nyt on aivan turhaa työtä.

Miten kukaan voisi saada naismaksusi muuttumaan, ja miksi sitä edes esittelet täällä? Eikös sinulla jo ollut se ihana, nuori, suloinen beibe, miksi ihmeessä silti listaat nettipalstoille toivenaisesi ominaisuuksia ja pahoitat mielesi rumista, lihavista suominaisista? Ei kuulosta kovin terveeltä. Jos olisin tuo ihana beibe, nostaisin kyllä kytkintä ja nopeasti sittenkin.

Kuten varmaan fiksummat näkevät ihan käytännössäkin miten juttu etenee. Mainitsin, että olen aiemmin etsinyt omaa silmääni viehättävää ja nuorempaa naista, niin kas kummaa, minun kanssani haluaa jutella omasta mielestään ruma ja lihava suominainen. Minusta tuo ei ole tervettä, että kuvailee itsensä tuolla tavalla, kun juurk tuollaiset naiset eivät välttämättä kiinnostaa ketään miestä.

Niin niin, mutta kerro nyt hyvä mies, miksi sinä annat sen kuuman kissasi virua yksinään siellä silkkilakanoilla ja mieluummin itkeskelet lihavien ja rumien suominaisten ilkeyttä täällä palstalla näiden lihavien ja ruminen suominaisten kanssa? Ettet vain sittenkin salaa vähähän pelkäisi sitä misulaistasi ja tuntisi vetoa kananpersetukkiin... Grrrrr!

(Olisi kyllä hupaisaa olla todistamassa, jos tämä sankari joskus näkisi livenä meidät ”lihavat, rumat mammat”... Voisi leuka loksahtaa, eikä välttämättä meidän ”rumuuden” tähden... ;) )

Miksi minun teitä pitäisi nähdä? Ja enhän minä ole ketään rumaksi ja lihavaksi sanonut. Itse te aina sen tuotte esiin.

Enhän sanonut, että sinun PITÄISI nähdä. Sanoin vain, että voisi olla sinulle järkytys, kun sinulla tuntuu olevan varsin stereotyyppinen käsitys palstan naisista.

Ai 120-kiloinen onkin siis vielä mielestäsi hoikka ja kaunis... Wau, fantasiasi kuulostavat varsin kinkyiltä.

No, oletko sinä 120-kiloinen vai mikä ongelmasi on?

Vierailija
65/72 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Vierailija
66/72 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loistoketju :D AP:lle paikka palovammaosastolta.

Niinpä :DDDD

Vierailija
67/72 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lievästi kiireinen sen 17 v tyttösen kanssa, mitä varten roikut täällä pahaa mieltäsi levittämässä?

Ei mode palkkasi ole tästä paskan oksentelusta vaan muusta. Kyllä on tylsä elämä sullakin.

Vierailija
68/72 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksamakkaraa, nyt naurattaa, not.

Vierailija
69/72 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin näyttäisi olevan niin vahva psykoosi tulossa, että pitäisiköhän tehdä ihan poppareita.

Vierailija
70/72 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, miksi teet näin? Syytät kaikkia maailman naisia ja niputat meidät yhteen vaikka emme ole ikinä tavanneet.

Vierailija
71/72 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin näyttäisi olevan niin vahva psykoosi tulossa, että pitäisiköhän tehdä ihan poppareita.

Sun psykoosit ne tässä kai ihmisiä naurattaa ap. Älä syö lisää, olet jo sika läski.

Vierailija
72/72 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä keskustelusta tulee mieleen härkätaistelu, jossa kömpelö ja yksinkertainen sonninpökkelö yrittää päättää minne rynnistää seuraavaksi samalla kun vikkeläjalkainen matadori pyörittelee ja pistelee sitä miten haluaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä