Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moneltako yleensä heräät vapaapäivänä?

Vierailija
03.12.2017 |

Itse heräsin n. tunti sitten ja nousin vasta äsken, ah <3

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tänään esim. heräsin klo 6:30 voi vee sanonko. Usein näen sellaista unta että herään sitten siihen tunteeseen, suuttumukseen tai iloon tai häpeään tai mihin nyt milloinkin.

Vierailija
2/30 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah. Syystä tai toisesta joku valvottaa minua yöt ja aamulla on aina meno jonnekin, kouluun, lapsen harrastukseen, auttamaan jotakuta, joku työjuttu tai aina jotakin. Eli mä en nuku koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä siinä klo 7-8

Vierailija
4/30 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi kuvitellakaan herääväni ennen klo 12. Arkena ei ikinä saa tarpeeksi unta niin viikonloppuna myöhään nukkuminen on mulle ihan ehdoton.

Vierailija
5/30 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo 6 sisäinen kello sanoo pim ja siinäpä ne unet on.

Vierailija
6/30 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina n.klo 7.

Vierailija
7/30 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna heräsin klo 3.30, mutta jäin vielä sänkyyn ja nousin ylös vasta klo 5. Yleensä vapaalla saatan nukkua enimmillään klo 6 saakka.

Vierailija
8/30 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisena sadepäivänä tekisi mieli olla koko päivä sängyssä. Ihan hirveää.

Vierailija
9/30 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole vapaapäivää, olen äiti.

Muuten nukkuisin varmaan vieläkin ihan siitä ilosta että voisin nukkua.

Ja ei pahalla, lapseni nukkuvat hyvin. Mutta se vapaaehtoisuus, että voi kääntää kylkeään ja nukkua lisää... jos saisin vapaata, tekisin juuri sen.

Vierailija
10/30 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi kuvitellakaan herääväni ennen klo 12. Arkena ei ikinä saa tarpeeksi unta niin viikonloppuna myöhään nukkuminen on mulle ihan ehdoton.

No helppo sun on sanoa kun ei ole pieniä lapsia! Lapsen kanssa joutuu aina heräämään jo n. klo 7 ja laittamaan aamupalaa ja leikittämään, sitten ulos rattaissa jne. Lounasta pitää laittaa myös. Päiväunilla kerkeän vähän levähtää ja sitten taas lapsen kanssa touhuilua. Mä en vois kuvitellakaan herääväni vastaklo 12 ja jättäväni LAPSIA heitteille!

Vierailija
11/30 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopus herättää yleensä noin 6.30. Arkena ja vapaalla. Mutta jos olen jossain ilman lapsia niin herään kyllä aina viimeistään kasilta.

Vierailija
12/30 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

La heräsin 7.13

Su heräsin 10.40

Jostain syystä tosi iso ero nyt kahden päivän sisällä..

Vierailija
13/30 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin just äsken, nukutti niin makeasti. Menin nukkumaan joskus 3.30.

Vierailija
14/30 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No helppo sun on sanoa kun ei ole pieniä lapsia! Lapsen kanssa joutuu aina heräämään jo n. klo 7 ja laittamaan aamupalaa ja leikittämään, sitten ulos rattaissa jne. Lounasta pitää laittaa myös. Päiväunilla kerkeän vähän levähtää ja sitten taas lapsen kanssa touhuilua. Mä en vois kuvitellakaan herääväni vastaklo 12 ja jättäväni LAPSIA heitteille!

No mitä se mulle kuuluu että oot päättänyt puskea pari pershedelmää ulos :D Onnea vaan valitsemallasi tiellä, mä voisin ihan lapsettomuuden ilosta ottaa nyt pienet päiväunet vaikka heräsin vasta pari tuntia sitten

Vierailija
15/30 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuden aikoihin, parhaimmillaan saan nukuttua puoleen seitsemään. Ärsyttää olla näin aamuvirkku. Tuntuu, että herään sitä aikaisemmin mitä myöhemmin menen nukkumaan. On vaan mentävä aikaisin nukkumaan, jos on univelkaa, aamulla ei enää nukkuminen onnistu.

Vierailija
16/30 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ne lapset ovat sinne teille tulleet vaivoiksesi, jos et ole kerran itse sellaisia halunnut??

Vierailija
17/30 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan aikaan kuin muulloinkin, eli klo 5 (6).

Menee muuten seuraavan viikon unirytmit sekaisin.

Vierailija
18/30 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 maissa heräilen yleensä vapaalla. Oon lapseton sinkku niin vapaapäivät on todellakin silloin vapaita. Nautin kyllä suunnattomasti siitä, että saa nukkua niin pitkään kuin nukuttaa.

Vierailija
19/30 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä se mulle kuuluu että oot päättänyt puskea pari pershedelmää ulos :D Onnea vaan valitsemallasi tiellä, mä voisin ihan lapsettomuuden ilosta ottaa nyt pienet päiväunet vaikka heräsin vasta pari tuntia sitten

Mun lapset ei ole mitään persehedelmiä vaan rakkaita perheenjäseniä joiden takia herään AINA viimeistään klo 7 koska haluan pitää lapsistani hyvää huolta! Jos heräisin vasta klo 12 olisi lapset nälkäisiä ja kiukkuisia koko päivän joten ei onnistu tuo! Lapseton harvemmin ymmärtää miten vähän voi nukkua kun on pieniä lapsia! Voi kun joskus saisi nukkua edes klo 9, mutta ei voi kun on pieniä lapsia! Mieti sitä!

Vierailija
20/30 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään heräsin klo 11, normaalisti nukun viikonloppuisin noin yhdeksään. Väsytti. Ja nukun, koska mä voin.