Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Moneltako yleensä heräät vapaapäivänä?

Vierailija
03.12.2017 |

Itse heräsin n. tunti sitten ja nousin vasta äsken, ah <3

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voisi kuvitellakaan herääväni ennen klo 12. Arkena ei ikinä saa tarpeeksi unta niin viikonloppuna myöhään nukkuminen on mulle ihan ehdoton.

No helppo sun on sanoa kun ei ole pieniä lapsia! Lapsen kanssa joutuu aina heräämään jo n. klo 7 ja laittamaan aamupalaa ja leikittämään, sitten ulos rattaissa jne. Lounasta pitää laittaa myös. Päiväunilla kerkeän vähän levähtää ja sitten taas lapsen kanssa touhuilua. Mä en vois kuvitellakaan herääväni vastaklo 12 ja jättäväni LAPSIA heitteille!

No mitä se mulle kuuluu että oot päättänyt puskea pari pershedelmää ulos :D Onnea vaan valitsemallasi tiellä, mä voisin ihan lapsettomuuden ilosta ottaa nyt pienet päiväunet vaikka heräsin vasta pari tuntia sitten

Mun lapset ei ole mitään persehedelmiä vaan rakkaita perheenjäseniä joiden takia herään AINA viimeistään klo 7 koska haluan pitää lapsistani hyvää huolta! Jos heräisin vasta klo 12 olisi lapset nälkäisiä ja kiukkuisia koko päivän joten ei onnistu tuo! Lapseton harvemmin ymmärtää miten vähän voi nukkua kun on pieniä lapsia! Voi kun joskus saisi nukkua edes klo 9, mutta ei voi kun on pieniä lapsia! Mieti sitä!

Mieti sitä että edelleenkin ihan itse olet valinnut pukertaa ulos tenavia jotka sitä huolenpitoa vaativat aamuvarhaisella. Kyllä me lapsettomat ymmärretään ihan hyvin että niiden rääkyvien rääpäleiden takia joutuu tekemään kaikenlaista inhottavaa.

Vierailija
22/30 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voisi kuvitellakaan herääväni ennen klo 12. Arkena ei ikinä saa tarpeeksi unta niin viikonloppuna myöhään nukkuminen on mulle ihan ehdoton.

No helppo sun on sanoa kun ei ole pieniä lapsia! Lapsen kanssa joutuu aina heräämään jo n. klo 7 ja laittamaan aamupalaa ja leikittämään, sitten ulos rattaissa jne. Lounasta pitää laittaa myös. Päiväunilla kerkeän vähän levähtää ja sitten taas lapsen kanssa touhuilua. Mä en vois kuvitellakaan herääväni vastaklo 12 ja jättäväni LAPSIA heitteille!

No mitä se mulle kuuluu että oot päättänyt puskea pari pershedelmää ulos :D Onnea vaan valitsemallasi tiellä, mä voisin ihan lapsettomuuden ilosta ottaa nyt pienet päiväunet vaikka heräsin vasta pari tuntia sitten

Mun lapset ei ole mitään persehedelmiä vaan rakkaita perheenjäseniä joiden takia herään AINA viimeistään klo 7 koska haluan pitää lapsistani hyvää huolta! Jos heräisin vasta klo 12 olisi lapset nälkäisiä ja kiukkuisia koko päivän joten ei onnistu tuo! Lapseton harvemmin ymmärtää miten vähän voi nukkua kun on pieniä lapsia! Voi kun joskus saisi nukkua edes klo 9, mutta ei voi kun on pieniä lapsia! Mieti sitä!

Ei kannata suuttua tuosta typerästä persehedelmän suoltajasta. Kyllä hänellekin tulee vielä se hetki kun hän nauttii persehedelmistään ja niiden tuomista iloista. Tai jos ei tule, niin sitten hän on täällä itkemässä persehedelmättömyyttään :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun on pakko olla provo, tai sitten se pitää paikkansa, että jotkut naiset synnyttävät aivonsakin pihalle.

Vierailija
24/30 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo 11 tulee rouva herättämään, että syönti on klo 12. Harmittaa ja väsyttää. Ruoka pysyy sitten niukasti klo 12 sisällä, jos on saanut kehon käyntiin kahvilla ja tupakalla. Viinaa ja kaljaa en juo ollenkaan, vaan tämä liittyy opittuun valvon viikot ja nukun viikonloput -rytmiin. Yritän säästää lapseni tähän oppimiselta.

Vierailija
25/30 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En herää ollenkaan.

Joko valvon pari vuorokautta tai nukun vastaavasti ylettömästi, päiväni ohi.

Vierailija
26/30 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelta, monelta - ja monelta muultakin!

Vierailija
27/30 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitsemän ja puoli yhdeksän välillä. Mikäli nukkuisin pidempään, menisi unirytmi ihan sekaisin, enkä jaksaisi alkuviikolla kunnolla töissä. Olosuhteiden pakosta siis näin, muutoin voisin nukkua vaikka yhteentoista asti.

Vierailija
28/30 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin kyllä useinkin että onneksi en tuohon ole lähtenyt. Ihan itse päätit lapset hankkia, ei mulla ole velvollisuutta taivastella miten vaikeaa sulla on koska sulla on lapsia. Jos ottaa noin koville, olisit jättänyt seksijätökset hankkimatta. Oli muuten lokoisat päiväunet äsken :*

Vierailija
29/30 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä sisäinen kello herättää klo 10.30.

Vierailija
30/30 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan aikaan kun arkenakin, eli 9.30-12 välillä.