Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolituttu tulee kaupassa juttelemaan, miten lähteä tilanteesta

Vierailija
25.04.2023 |

Siis jos jutellaan siinä muutama minuutti, ja haluan jatkaa ostoksia. Niin onko sopivaa sanoa heipat siinä sitten, ja lähteä tekemään omia ostoksiaan, ja toinen omiaan? Vai pitääkö jatkaa jutustelua, kiertää hyllyt yhdessä? Keski-ikäinen mies taisi loukkaantua kun menettelin ensimmäisen tavan mukaan. Olen itsekin saman ikäinen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin voi valitella, etten nyt ehdi enempää juttelemaan, on vähän kiire ja häippäistä omille ostoksille. Pikkukaupassa on melkein pakko kierrellä ne pari hyllyä yhdessä, mutta isossa marketissa minä ainakin kuljen sen mukaan, mitä olen ostamassa, en käy läheskään kaikissa hyllyväleissä.

Vierailija
2/11 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kiertää yhdessä kyseinen kauppa ja kaikki lähikaupat. Kaljallekin pitää mennä, vaikka pakasteet sulavat.

Hyvä, että varmistit. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lähteä koska vaan. Sanoo että pitää jatkaa kierrosta kaupassa, kotona tehtävää. Tai muu syy. Vain jos haluaa itse jutella jonkun kanssa, muualla kuin kaupassa, katsoo sitten.

Vierailija
4/11 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on mentävä niin sitten sanon että minun pitää nyt etsiä näitä tavaroita. Harva ihminen tuskin on häirikkö niin en koe tuskaa jos joskus juttelee jotain.

Vierailija
5/11 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sä nyt itse päätät kenen kaa juttelet vapaa= siviiliajallasi.

Jos työpaikan asiakas tulee lörpöttelee minulle siviilis niin lipeän heti paikalta. Vain lyhyt tervehtiminen ja mahdollisimman jäykästi. Nyökkäys/ päivää ja sit vex. Mun siviiliasioita eivät nuuski! Enkä työasioita ala vapaalla selvittää.

Vierailija
6/11 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, että sinulla on noro..

Vierailija
7/11 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro, että sinulla on noro..

Tai apinarokko. Sekin voi tepsiä, että sanot olevasi haku päällä tai jos oikein rohkeaksi heittäydyt niin ehdotat treffejä.

Mies perinteisesti katoaa alta aikayksikön. Etenkin jos olisit itse ihan oikeastikin kiinnostunut eli tuossa on se riski, että mies vaan innostuu..

Vierailija
8/11 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikken usko, että kukaan tuttukaan haluaisi kierrellä kapassa kanssani, pyrin lähtemään hyllyjen välistä toiseen suuntaan kuin tuttu, sitten teen pika-arvion, kestääkö tutulla kauppareissu kauemmin vai vähemmän aikaa kuin minulla, ja joko kiirehdin omaa ostosreissuani tai jään katselemaan hieman pidemmäksi aikaa.

Tiedän toisinaan olevani itse se joka jää suustaan kiinni, eikä malttaisi lopettaa, joten toivon tuttuni noudattavan jotakuinkin samaa menetelmää.

Molemmat voivat poistua suht tyytyväisinä.

Vierailija
9/11 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko kiertää yhdessä kyseinen kauppa ja kaikki lähikaupat. Kaljallekin pitää mennä, vaikka pakasteet sulavat.

Hyvä, että varmistit. 

Ja sen jälkeen jommalle kummalle. Aamulla voit poistua.

Vierailija
10/11 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että no tarvii mennä, heippa.

Vierailija
11/11 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali kysymys, mutta tuo hyllyjen kiertely yhdessä oli hassu.