Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset "tunnustaa tunteensa" ihastukselleen?

Vierailija
03.12.2017 |

Voiko olla mitään vaivaannuttavampaa ja epäromanttisempaa kuin joku epävarma "mulla on tunteita sua kohtaan" -änkytys?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko olla mitään vaivaannuttavampaa ja epäromanttisempaa kuin joku epävarma "mulla on tunteita sua kohtaan" -änkytys?

No millä helvetillä ne suhteet sitten alkaa?

Vierailija
2/51 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei ainakaan noin teinimäisesti ja epävarmasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sit se nainen lähtee omille teille, kun et ilmaissut tunteita selkeästi....

Vierailija
4/51 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo jos mikä vaatii rohkeutta. Jollakin tavalla ne parisuhteet alkavat, tuo toimisi muhun. Selvin päin.

Vierailija
5/51 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka muka haluaa kuulla jotain "mulla on tunteita sua kohtaan" -tunnustuksia? Tuollainen on turn off vaikka olisi itsekin ihastunut siihen toiseen. Kiinnostuksensa ja ihastuksensa voi ilmaista myös olematta epävarma teini.

Vierailija
6/51 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mikä se romanttinen ja itsevarma tapa sitten on?

Vierailija
7/51 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset tunteista puhumiset kuuluu vasta suhteeseen. Sitten kun jo tunnetaan paremmin ja on myös niitä aidosti syviä tunteita päässyt kehittymään. Tapailuvaiheessa nuo tunteista puhumiset on vain vaivaannuttavia. Silloin toimii paremmin esim. flirttailu tai ihan vaikka se treffeille pyytäminen. Jos puolituntemattomalle alkaa tunnustella palavaa rakkauttaan, niin antaa vain itsestään todella epävarman kuvan.

Vierailija
8/51 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä, että ollaan yhdessä ja seurustellaan. Katsotaan mitä siitä seuraa. Ei me ainakaan mistään tunteista lätistu, alettiin vaan pikkuhiljaa suunnitella tulevaisuutta.

Vierailija
9/51 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo jos mikä vaatii rohkeutta. Jollakin tavalla ne parisuhteet alkavat, tuo toimisi muhun. Selvin päin.

Toimisi, jos olisit jo valmiiksi kiinnostunut. Mutta jos et olisi kiinnostunut, olisi tuollainen helvetin vaivaannuttavaa.

Vierailija
10/51 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä, että ollaan yhdessä ja seurustellaan. Katsotaan mitä siitä seuraa. Ei me ainakaan mistään tunteista lätistu, alettiin vaan pikkuhiljaa suunnitella tulevaisuutta.

Ai? Mä taas en näkisi mitään syytä seurustella ihmisen kanssa, joka ei joko tunne mitään erityistä minua kohtaan tai kykene ilmaisemaan tunteitaan. - 4, (N38, naimisissa, onnellisesti)

Vierailija
11/51 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimisi, jos olisit jo valmiiksi kiinnostunut. Mutta jos et olisi kiinnostunut, olisi tuollainen helvetin vaivaannuttavaa.

Totta, mutta kaikki on vaivannuttavaa, jos ei ole itse kiinnostunut. Myös sen kertominen, ettei ole kiinnostunut.

Vierailija
12/51 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen itsekin että miksi ihmeessä ihmiset haluavat avautua tunteistaan ilman selkeää vastakaikua.

Vierailija
13/51 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai? Mä taas en näkisi mitään syytä seurustella ihmisen kanssa, joka ei joko tunne mitään erityistä minua kohtaan tai kykene ilmaisemaan tunteitaan. - 4, (N38, naimisissa, onnellisesti)

No kukin tyylillään. Meille se vaan oli niin selvää itselle, ettei siihen mitään tunnustuksia tarvittu. Ei ne sanat, vaan ne teot merkitsevät. N53 30 v onnellisesti naimisissa.

Vierailija
14/51 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos vaan tykkää ja ei ole tavannut yhtä stemmaavaa miestä aikasemmin niin en aijo ainakaan jättää arvailun varaan. Kuitenkin olen käytökseltäni todella erikoinen ja moni voi siitä päätellä etten tykkää vaikka saatan olla ihan lääpälläni. Joten ilmoitan sen ja sanon myös samaan sävyyn että niin nopeasti kuin tunteet tulevat ne saattavat myös hälvetä jos toinen painaa rukkasella monta kertaa. Näin ollen mies voi pilata mahdollisuutensa jos leikkii kauan vaikeasti tavoiteltavaa tai vaikka dissaa. Minusta se ei muuta tilannetta kuin vain positiiviseen suuntaan jos toinen sanoo tykkäävänsä. Rakkaudesta tuskin voidaan puhua pitkään toviin. Minä innostun uusista asioista ja kovinkaan montaa kertaa en ole ollut tykästynyt mieheen romanttisessa mielessä. Vaikka tykkään ei se tarkoita että mies voi lopettaa tekemästä mitään tai homma on valmis. Vaan siitä on mahdollisuus kasvattaa luottamusta. Luottamus ei siis vielä ole tykkäämisvaiheessakaan. Joten petipuuhat ei suju minun osaltani vielä tykkäämisvaiheessakaan.

Vierailija
15/51 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset tunteista puhumiset kuuluu vasta suhteeseen. Sitten kun jo tunnetaan paremmin ja on myös niitä aidosti syviä tunteita päässyt kehittymään. Tapailuvaiheessa nuo tunteista puhumiset on vain vaivaannuttavia. Silloin toimii paremmin esim. flirttailu tai ihan vaikka se treffeille pyytäminen. Jos puolituntemattomalle alkaa tunnustella palavaa rakkauttaan, niin antaa vain itsestään todella epävarman kuvan.

Itse ajattelin jotenkin automaattisesti että tässä on kyse ihmisestä jonka on tuntenut jo pidemmän aikaa koska ei tosiaan ole mitään järkeä puhua tunteista ihmiselle jota ei tunne. Silloin ennemminkin olisi syytä sanoa olevansa kiinnostunut eikä ihastunut.

Vierailija
16/51 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kukin tyylillään. Meille se vaan oli niin selvää itselle, ettei siihen mitään tunnustuksia tarvittu. Ei ne sanat, vaan ne teot merkitsevät. N53 30 v onnellisesti naimisissa.

Pidemmän päälle, joo. Mutta suhteen alussa niitä sanoja tarvitsen kyllä sanoja ymmärtääkseni, että tässä kohtaa on kyse romanttisesta kiinnostuksesta eikä kaveruudesta. Olen ilmeisesti romanttinen ja/tai puupää (mies nauraa, ja sanoo molempien olevan oikein). Meillä on takana 12 vuotta, nyt sen lukee jo teoistakin.

Vierailija
17/51 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D jotenkin niistä on pakko kertoa. Jos ei kerro niin asiaa suhteeseen ei ainakaan mun kanssa ole. En kaipaa yhtäkään mörökölliä jonka ajatuksia mun pitää lukea loppuelämä!

Ystävällinen ja lämmin lähestymistapa voittaa. Itsestä ainakin on kivempi jos toinen varmistaa ensin eikä esim. yhtäkkiä tunge suutelemaan kun "luki tilanteen" väärin. Ne yhtäkkiset läheisyysyritykset vasta kiusallisia ovatkin! Etenkin, jos ne eivät ole haluttuja. 

Vierailija
18/51 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei tunnustaisi. Itse ainakin niin epävarma että en todella tiedä, onko toinen ihastunut tai tosissaan jos ei sitä sano. Siksi.  + sellainen vaikeasti tavoiteltava ja kylmä tyyppi ei nyt vain kyllä enää jaksa kiinnosta, turhaa käyttää aikaa sellaseen ja olen nainen.  Mielummin sanoo, niin ei tarvi arpoa kummankaan!

Vierailija
19/51 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka muka haluaa kuulla jotain "mulla on tunteita sua kohtaan" -tunnustuksia? Tuollainen on turn off vaikka olisi itsekin ihastunut siihen toiseen. Kiinnostuksensa ja ihastuksensa voi ilmaista myös olematta epävarma teini.

Jos sellainen on sulle "turn off", niin se oli nimenomaan hyödyllistä, koska siinä paljastui että olette hyvin erilaisia ihmisiä. Mitä pidemmälle edetään vain pintapuolisissa merkeissä, sitä todennäköisemmiksi käyvät vasta valitettavan myöhään selviävät väärinkäsitykset. Voit sanoa että se on sulle vaivaannuttavaa, joku muu voisi sanoa ettei ole aikaa jäädä arvuuttelemaan missä mennään.

Vierailija
20/51 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sellainen on sulle "turn off", niin se oli nimenomaan hyödyllistä, koska siinä paljastui että olette hyvin erilaisia ihmisiä. Mitä pidemmälle edetään vain pintapuolisissa merkeissä, sitä todennäköisemmiksi käyvät vasta valitettavan myöhään selviävät väärinkäsitykset. Voit sanoa että se on sulle vaivaannuttavaa, joku muu voisi sanoa ettei ole aikaa jäädä arvuuttelemaan missä mennään.

Näistä ketjuista oppii, on että yhteensopimattomuus on aina toisen osapuolen (yleensä miehen) vika, ellei peräti rangaistava teko. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi