Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Lapsensa saa tappaa/tapattaa ennen syntymää - Pietarsaarelainen
11.04.2006 |
nainen teki/teetti tämän lapsen synnyttyä mikä ero tässä on ?
Herätkää abortin puolustajat.
En näe asiassa mitään eroa.
Kerron esimerkin äiti odotti lasta ja ultrassa todettiin lapsen olevan vammainen ja ehdotettiin raskauden keskeytystä. Tätä toistettiin ja viimein äiti sanoi että tappakaa sitten kun on syntynyt siihen loppui ehdottelu.
Kaiken huippu lapsi syntyi terveenä. Näinkin voi käydä ja olen tämän kuultuani siskolta jonka ystävä kyseesä oli ajatellut kuinkahan monta " laillista" murhaa/tappoa tässä maassa tehdään terveille pienokaisille.
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ainahan tulee olemaan naisia, jotka eivät vauvaa halua ja pamahtavat kuitenkin paksuksi. Onko oikein että jos abortti on kielletty niin äiti tekee lapsenmurhan vauvan synnyttyä? (sellaistakin tapahtuu)
Toisekseen jos kyseessä on vammainen lapsi. Onko oikein sekään lasta kohtaan, että hänet pistetään hoitolaitokseen loppuiäkseen?